- Вища мета корпоративного бренду
Формування культурних та емоційних цінностей компанії, що виходять за рамки продуктів і послуг, які вона продає.
- Конфіденційність даних
Кіберзагрози та витікання даних – повсякденна реальність і щоразу більша загроза для всіх великих компаній.
- Відповідальне інвестування
Урахування етичних і екологічних проблем під час ухвалення фінансових рішень.
- Вплив технологій
Визначальний вплив на споживачів і бізнес штучного інтелекту, інтернету речей, так званих великих даних та дронів.
- Зміна клімату
Очікується, що країни, уряди й підприємства усвідомлюватимуть свій вплив на довкілля та управлятимуть ним.
- Інфлуенсери
Зацікавлені сторони й особи, які мають винятковий вплив на громадську думку та репутацію. Ними можуть бути приватні особи, політики або профільні експерти.
7.Недовіра до великих організацій
Зростання недовіри громадськості та поява сумнівів щодо чесності великих організацій, як-от підприємства, уряди й ЗМІ.
- Стійкий розвиток і відповідальний вибір постачальників
Очікується, що компанії відповідально закуповуватимуть матеріали і дбатимуть про мінімізування впливу на довкілля через свій ланцюжок постачання.
- Активізм генерального директора
Керівники великих компаній орієнтовані не лише на власні бізнес-результати – вони щораз частіше займають публічну позицію з політичних, соціальних і ціннісних питань.
- Рівність, різноманітність та інклюзивність
Компанії оцінюються на основі демографічного профілю їхніх співробітників (стать, етнічна належність, раса й т. ін.).