10 тенденцій, які впливають на репутацію компаній: підказки з книжки «Репутаційний антистрес»

Як захистити репутацію компанії та убезпечити її від фінансових збитків - на це питання з зірочкою відповідають експерти Сергій Біденко та Ірина Золотаревич у посібнику «Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу». Новинка про гасіння репутаційних пожеж нещодавно вийшла друком у Yakaboo Publishing.

Компанії, які не дбають про управління репутацією, за­звичай страждають від інформаційних атак, безпідставних звинувачень і критичних відгуків. Сумна правда: навіть якщо у вас є найкращі продукти або по­ слуги, ваш бренд хороший рівно настільки, наскільки висо­кою є ваша репутація.  

Декілька цифр про швидкість розповсюдження репутаційних скандалів

28 % криз поширюються світом упродовж однієї години. 

69 % криз за добу охоплюють 11 країн і поширюються далі.

 21 година потрібна, щоб компанія, яка потрапила в кризу, почала транслювати значущі повідомлення для свого захисту.

53 % компаній упродовж року після кризи не змогли повернути ціни на акції на докризовий рівень*.

* Containing a crisis: Dealing with corporate disasters in the digital age’, Freshfields Bruckhaus Deringer.

10 тенденцій, які найближчим часом формуватимуть репутацію компаній:

  1. Вища мета корпоративного бренду

Формування культурних та емоційних цінностей компанії, що виходять за рамки продуктів і послуг, які вона продає.

  1. Конфіденційність даних

Кіберзагрози та витікання даних – повсякденна реальність і щоразу більша загроза для всіх великих компаній.

  1. Відповідальне інвестування 

Урахування етичних і екологічних проблем під час ухвалення фінансових рішень.

  1. Вплив технологій

Визначальний вплив на споживачів і бізнес штучного інтелекту, інтернету речей, так званих великих даних та дронів.

  1. Зміна клімату

Очікується, що країни, уряди й підприємства усвідомлюватимуть свій вплив на довкілля та управлятимуть ним.

  1. Інфлуенсери

Зацікавлені сторони й особи, які мають винятковий вплив на громадську думку та репутацію. Ними можуть бути приватні особи, політики або профільні експерти.

7.Недовіра до великих організацій 

Зростання недовіри громадськості та поява сумнівів щодо чесності великих організацій, як-от підприємства, уряди й ЗМІ.

  1. Стійкий розвиток і відповідальний вибір постачальників

Очікується, що компанії відповідально закуповуватимуть матеріали і дбатимуть про мінімізування впливу на довкілля через свій ланцюжок постачання.

  1. Активізм генерального директора

Керівники великих компаній орієнтовані не лише на власні бізнес-результати – вони щораз частіше займають публічну позицію з політичних, соціальних і ціннісних питань.

  1. Рівність, різноманітність та інклюзивність

Компанії оцінюються на основі демографічного профілю їхніх співробітників (стать, етнічна належність, раса й т. ін.).