13 порад, як стати успішним від колишнього “морського котика”: рецензія на книжку “Приціл”

Чи чули ви коли-небудь про “морських котиків”? Про тваринок – зрозуміло. А про спецпризначенців-снайперів? Елітний підрозділ спеціальних військ Військово-морських сил США – іх тренуваннями та дисципліною можна лякати… Чого можна повчитися у “морських котиків”? І нащо воно вам?

Про це розповість Брендон Вебб – колишній морський піхотинець, снайпер, спецпризначенець з досвідом бойових дій в Афганістані та Іраку, фахівець з військового вишколу. А ще, чоловік, який зміг трансформувати весь свій досвід “морського котика” в успішний бізнес.

Які уроки та навички з тренувань та боїв допомогли Брендону в створенні багатомільйонного Hurricane Group? Яких правил слід дотримуватись, щоб бізнес не тільки працював, а і розвивався? Без яких якостей неможливо стати лідером? Пропоную вам прочитати 13 інсайтів з книги Вебба “Приціл”:

Пряме наведення – це стан інтенсивної зосередженості, в якому всі ваші ресурси і можливості спрямовані на єдиний намір, коли ваша увага настільки сфокусована на прицільній сітці, що все решта розмивається і зникає. Над вами можуть пролітати вертольоти, на вулиці можуть лунати постріли, а поруч із вами хтось може кричати, але для вас нічого цього не існує. Може йти дощ або сніг, бути спекотно або зимно. Та що там, вашими ногами можуть повзти змії й скорпіони. Несуттєво. Неважливо. Усе, що вас оточує, відходить далеко на задній план, ви цілком спокійні й розслаблені, зосереджені на своїй єдиній цілі. Ваше завдання номер один: продовжуйте займатися своєю справою. Не випускайте ціль із поля зору.

Видатний американський гольфіст Джек Ніклас казав, що виконання складного удару – це на 90 відсотків зображення, яке ви створюєте і коригуєте в своїй уяві, і лише на 10 відсотків сам фізичний удар. У цьому сенсі снайперство дуже подібне до гольфу. Як і бізнес.

Видатний успіх починається в голові – так само, як і поразка. Я розповідав, що медитую щодня. Я також ретельно контролюю свої розмови із собою. І постійно нагадую собі, що досягну бажаних результатів, що цілком здатен їх досягнути, і що це вже відбувається. Це невідворотно. Якщо це скидається на самогіпноз, то певною мірою так і є.

Ви повинні бути свідомими того, що відбувається навколо, і одночасно залишатися цілковито зосередженими. Це парадокс, як і більшість по-справжньому важливих істин.

Часом мене запитують, як саме слід тренуватися, щоб стати морським котиком. Однак це не зовсім правильне запитання. Спершу ви тренуєтеся, як божевільний, потім стаєте морським котиком – і щойно тоді починаються тренування по-справжньому. Морські котики славляться цим: тренування, тренування, невпинні тренування. Така одержимість тренуванням має і свій еквівалент у бізнесі: постійний і невтомний пошук нових знань.

У бізнесі “ворог” – це не інші компанії у вашій галузі. Справжнім ворогом тут є посередність і самовдоволення.

Якщо я огляну вашу спальню і зазирну на кухню, мені не потрібно буде вивчати ваші фінансові документи, адже в мене складеться доволі точне уявлення про стан вашого бізнесу. У буддистів є вислів: “Як ви робите будь-що, так ви робите все.”

Гроші – чи їх нестача – ніколи не є проблемою. Люди використовують це як відмазку замість того, щоб подивитися в очі справжній проблемі, якою є небажання діяти.

Кожен успішний бізнесмен, який каже вам, що фортуна не відіграла ролі в його успіху, бреше. Хороша новина в тому, що ви можете притягнути фортуну на свій бік шляхом невтомної праці та культивування стану свідомості, який очікує лише найкращого і погоджується лише на найкраще.

Сильні лідери ніколи не попросять свою команду зробити те, чого вони не готові зробити самі. Те, що з цього випливає, теж правда: як сильний лідер, ви мусите підпорядкувати свою команду такому ж рівню довершеності, якого самі дотримуєтесь.

Невезіння, несподівані провали, несправедливі удари в обличчя? Насправді вони пропонують вам найкращий із можливих шансів підняти вашу продуктивність на наступний рівень. Світові рекорди не б’ють на тренуваннях. Конкурентне середовище і скрутне становище – батьківщина чемпіонів. Хороші лідери знають, що скрута створює найкращі можливості.

Одна з найбільших помилок, яких ви можете припуститися в бізнесі – зволікати занадто довго зі звільненням того, хто не підходить. З мого досвіду, проблемний працівник, що поширює ненависть і невдоволення – це ракова пухлина організму, і що швидше ви позбудетеся цього працівника, то краще для вашого бізнесу, і, до того ж, краще для самого працівника.

Хоч як важливо покладатися на свою інтуїцію, настільки ж важливо пам’ятати, що ви лише одна людина з єдиним кутом зору. Ніколи не плутайте те, що ви любите, вважаєте за краще або хочете, з тим, що любить, вважає за кращим або хоче ринок. Те, що на вашу думку, продаватиметься або буде привабливим, не обов’язково є найкращим варіантом.

(Visited 154 times, 1 visits today)
Ирина Юрченко
Ирина Юрченко
Книжный инста блогер, основательница проекта Chitachi, фотограф и мама. Читаю практически всё, что попадется под руку: от сильно классики до детских картонных книжечек. Фанатею от Толстого и Кинга, не могу пройти мимо литературы о войне, плачу над “Отверженными” и жду письмо из Хогвартса. Мечтатель, верю в то, что книга может изменить жизнь. К лучшему конечно же!:)
https://www.instagram.com/irinyurch/