Найкращі книги з маркетингу. Радять спікери конференції eCommerce 2016

27 жовтня інтернет-магазин Yakaboo був партнером однієї із найбільших в Україні конференцій з електронної комерції – eCommerce 2016. Спікери події Сергій Щербаков, Валерія Приходько і Альона Кузьміна поділились із нами книжками, які найбільш корисні у сфері маркетингу.

%d1%89%d0%b5%d1%80%d0%b1%d0%b0%d0%ba%d0%be%d0%b2

Сергій Щербаков, автор книг «Партизанский маркетинг в социальных сетях» (Питер, 2015) і «Бизнес, попавший в шторм» (Питер, 2016), власник маркетингового агентства shcherbakovs.com


1. Ніколас Крістакіс, Джеймс Фаулер “Связанные одной сетью” (допоможе розібратися в терміні “соціальні мережі” та усвідомити, що до налаштувань профілю і лайків під аватарами вони ніякого стосунку не мають).
2. Денис Каплунов “Контент, маркетинг и рок-н-ролл” (закриє для вас питання контенту в соціальних мережах);
3. Авінаш Кошик “Веб-аналитика 2.0 на практике” (допоможе тверезо оцінювати те, що відбувається в ваших digital-каналах, в тому числі SMM);
4. Чарльз Уїлан “Голая статистика” (перетворить ваш інтуїтивний SMM в реальність, підтверджену даними);
5. Наталія Єрмолова “Продвижение в социальных сетях” (хороша альтернатива Д. Халілову; для новачків).

P.S. Ну і, зрозуміло, «Партизанский маркетинг в социальных сетях» (перевидана версія, яка з’явиться в січні 2017 року).

ac_466

Валерия Приходько, Руководитель отдела маркетинга в PROMO


937951. Еліяху Голдратт, «Цель. Процесс непрерывного совершенствования»

Докладніше про цю книгу можна говорити довго і тільки позитивне. У Голдратта талант писати про складну теорії обмежень в легкому художньому стилі, який захоплює з першої сторінки. В основі теорії лежить визначення та управління ключовим «вузьким горлечком» системи, яке знижує її ефективність. Направивши зусилля на оптимізацію одного аспекту системи, можна отримати більший результат, ніж при одночасному впливі на широкий перелік її проблемних аспектів. Всі керівники в PROMO прочитали книгу одночасно. Вона створила фундамент для повної перебудови бізнес-процесів компанії й дала стимул для нового витка розвитку. Ця книга – керівництво до дії, в якій по пунктах описаний шлях оптимізації роботи підприємства на прикладі заводу. Обов’язкова до прочитання всім виробничникам, але може бути застосована в будь-якій сфері бізнесу. Після прочитання ви будете дивитися на процеси в компанії через призму обмежень і ставити собі правильні питання.

156654_863448092. Джим Коллінз, «От хорошего к великому»

Одна из немногих книг, которая вдохновляет и настраивает покорять вершины. О руководителях с большой буквы и о великих компаниях. Вы ознакомитесь с многими историями успеха и в деталях узнаете, что сделало эти компании великими на фоне конкурентов. Глубокий анализ многочисленных предприятий, которые исследовал автор годами, даст вам новые инсайты и идеи для вашей компании. Книга должна быть на полке каждого руководителя и предпринимателя.

zag_front3. Марті Ньюмейер, «Zag: манифест другого маркетинга»

«Що зміниться в моєму житті, якщо я це куплю?» – питання, яке несвідомо ставить перед собою покупець, вибираючи той чи інший товар. І компанії повинні створити для покупця цінність продукту на тлі десятків однакових за характеристиками товарів. Як це зробити та що таке бренд, розповість дана книга. Марті Ньюмейер поетапно і на прикладах показує, як формується бренд. Кожна глава – це конкретний практичний крок створення бренду. Пройдіть 17 кроків книги – і ви сформуєте концепцію вашого бренду або перевірите, наскільки він цілісний.

365719_119828314. Роберт Чалдіні, «Психология убеждения. 50 доказанных способов быть убедительным»

Ця книга знаходиться в списку обов’язкових для прочитання кожному PROMOвцю. Автор описує 50 перевірених експериментально способів переконання, отриманих під час наукових досліджень. Всі, хто пов’язаний з рекламою і взаємодією з користувачами, зобов’язані прочитати її. Саме наукова основа допомагає отримати дивовижні результати при невеликих змінах в подачі інформації. Переставивши місцями всього пару слів, можна в рази підвищити конверсію. А це, погодьтеся, варто того, щоб приділити час на прочитання книги.

bc2_14571983465. Річард Румельт «Хорошая стратегия, плохая стратегия»

Річард Румельт протягом 40 років досліджував проблеми розробки стратегії. І оголив суть більшості стратегій, яка ховається за багатосторінковими поясненнями й численними графіками. Хороша стратегія повинна виявити основну проблему ринку і запропонувати її рішення. А просто бути амбітним і ставити нереальні цілі – це не стратегія. Ви дізнаєтеся, чи має ваша стратегія «ядро», чи дотримується чіткого фокусу і чи правильно ви визначили свою ключову перевагу. Ця книга – must have для керівника, який приймає стратегічні рішення. Наповнена безліччю прикладів і розбором стратегій, вона стане настільною інструкцією для стратега.

Читати: 5 бізнес-книг для натхнення і корисних ідей (радить керівник відділу маркетингу Rechi.ua Альона Кузьміна).

Фото: Альона Кузьміна
Фото: Спікер конференції Альона Кузьміна

Найпопулярніші книжки в Yakaboo на конференції eCommerce 2016


1.“Миф. Scrum. Революционный метод управления проектами”  Джефф Сазерленд
2. “Жесткие продажи” Ден С. Кеннеді
3. “Нейрокопирайтинг. 100+ приёмов влияния с помощью текста” Денис Каплунов
4. “Номер 1. Как стать лучшим в том, что ты делаешь” Ігор Манн
5. “Моє життя та робота” Генрі Форд

Також на стенді відбувся розіграш книжки Адама Гранта “Оригінали”. 

(Visited 215 times, 1 visits today)