5 бізнес-книг для натхнення і корисних ідей

27 жовтня інтернет-магазин Yakaboo бере участь в конференції-виставці присвяченій електронній комерції eCommerce 2016. Один зі спікерів – Альона Кузьміна, керівник відділу маркетингу Rechi.ua, розповість як працювати з преміум-аудиторією в соціальних мережах. А для блогу Yakaboo вона поділилася 5 книгами, які надихають і наштовхують на корисні ідеї для успішного бізнесу.


«Із самого початку варто розставити крапки над і: я не книжковий хробак і не вірю в магічну силу книг. Книга не зробить за вас бізнес. Бізнес роблять: а) щоденна праця, б) вміння чути клієнтів і (важливо) співробітників, в) вміння делегувати, г) відсутність страху пробувати та тестувати, а потім аналізувати результати й робити висновки, д) відпочинок (так).

Тому, якщо ви шукаєте щось, що надасть готовий алгоритм рішення – далі можна не читати.

Основна мета будь-якої книги – надихнути. Другорядна – допомогти подивитися на ситуацію з різних сторін, дати ідею (якщо прийшла хоча б одна, вважай, книгу купив не дарма).

Ну і список, власне:


1. «Клиенты на всю жизнь», Карл Сьюелл і Пол Браун

Книга про сервіс. Хороший сервіс, до якого в українському бізнесі якраз всі зараз і йдуть. Якщо ви ще не розумієте, чому багато речей в сервісі повинні бути безкоштовними й від щирого серця, і як це в майбутньому конвертувати собі в плюс, варто прочитати. У книзі багато прикладів і практичних порад.

2. «Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії» Тоні Шей

Вже трохи заїжджено згадувати цю книжку в вибірках, але вона того варта. Для власників інтернет-магазинів – просто must read. Звичайно, багато чого тут ідеалізовано, але надихнутися точно вийде.

3. «Контекстная реклама, которая работает. Библия Google AdWords», Брайан Тодд, Перрі Маршалл

Я починала роботу в e-commerce з позиції контекстника. Нульового такого, який мало що розуміє. І ця книга стала непоганим поштовхом.
Якщо тільки починаєте в контекстній рекламі та є бажання розібратися не стільки в технічній складовій, а в самій логіці – тоді це той варіант. Щодо технічної частини більше пошук допоможе і різні блоги, оскільки гугл постійно оновлює інтерфейс, додає нові можливості й тд. Для досвідчених фахівців немає сенсу.

4. «Lovemarks: Бренды будущего», Кевін Робертс

Книга про емоційну складову бренду. Вау-ефект і емоція повинні бути в кожному бізнесі, який комунікує з кінцевим споживачем. Коли налагодите всі основні бізнес-процеси, систематизуєте операційні складові й перейдете до формування іміджу і позиціювання, згадайте про неї.

Фото - Договориться можно обо всем! Как добиваться максимума в любых переговорах

5. «Договориться можно обо всем», Кеннеді Гевін

Гарна настільна книга про переговори. А ще про сов, лисиць, овець і ослів.
З моменту прочитання і до сьогодні звертаюся до неї, коли потрібно дати собі стусана, підбадьорити або домовитися з собою про правильність тієї чи іншої стратегії переговорів.


А взагалі читайте більше художньої літератури, дивіться фільми, більше подорожуйте, відпочивайте і займайтеся сексом. Це допомагає дивитися на речі з різних сторін і провітрює мозок. Всі мої найкращі ідеї приходили саме під час відпочинку.»

(Visited 455 times, 1 visits today)
Ксеня Різник
Ксеня Різник
Редакторка blog.yakaboo.ua, блогерка в Етажерка. 10 років пишу про книжки (OpenStudy, газета День, gazeta.ua, MediaOsvita, власний блог та блог Yakaboo). Природний для мене стан: читати, розповідати та писати про книжки. Трішки схиблена на сучасній британській літературі, шпигую за лауреатами усіляких премій, найкращих додаю у список "читати негайно"). У вільний від книжок час знайомлюсь із птахами, марную фарби та олівці.
http://ksenyak.wordpress.com