Продажі – одна з найскладніших і в той же час найбільш цікавих сторін бізнесу. Менеджери з продажу щодня і щохвилини захищають інтереси компанії, проводять переговори та укладають легендарні угоди. Ми підібрали для вас ТОП з 15-ти найважливіших книг 2018 року, які допоможуть стати ще крутіше і продавати ще більше.
Михайло Гребенюк «Отдел продаж по захвату рынка»
(Эксмо, 2018)
Без чого неможливо уявити компанію, що займається продажами? Правильно – без відділу продажів. Ця книга допоможе створити і ефективно управляти підрозділом продажників, в т.ч. впливати на поточну ситуацію з ефективністю. Автор пропонує 17 інсайдів для управлінців: як збільшити вихлоп від вхідних і вихідних дзвінків, вибір технік дзвінків і тактики розвитку бізнесу, готові мануали для теплих і холодних контактів, способи збільшення конверсії та інше. Якщо ви керуєте, працюєте або ще якимось чином пов’язані з відділом продажів, торгівлею, подібні книги про продажі є Must-read.
Йона Берґер «Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку»
(Наш формат, 2018, пер. Анна Іванченко)
Що є основою наших рішень? Безумовно, індивідуальний вибір, досвід і смаки. Але є ще один потужний прихований фактор, який не варто недооцінювати, – соціальний вплив. Йона Берґер присвятив 15 років вивченню цього феномена і прийшов до висновку: ця невидима сила є основою кожного нашого рішення – починаючи професійною діяльністю і закінчуючи сімейним життям. Більш того, вона впливає не тільки на те, що ми робимо, а й чого уникаємо в повсякденному житті. Чому, насправді, легко продати коштовний годинник, які не показують час? Яким чином люди неусвідомлено спонукають інших досягати кращих результатів і одночасно гальмують їх успіх? Чому прагнення відрізнятися від інших – теж результат впливу соціуму?
Ця книга про продажі допоможе комплексно поглянути на соціальні процеси, зрозуміти приховані причини людської поведінки, а також приймати помірні і об’єктивні рішення.
Харві Маккей «Как плавать среди акул»
(Попурри, 2016, пер. П. Самсонов)
З цієї книги про продажі ви дізнаєтеся, як нав’язати конкуренцію і перевершити опонентів, ефективно управляти компанією, мотивувати себе і своїх підлеглих, не здаватися перед труднощами, а також як вести переговори і домагатися в них позитивного результату. Дієві поради від людини, що добилася великих успіхів в області торгівлі і бізнесу в цілому.
Денис Каплунов «Нейрокопірайтинг»
(Фабула, 2018, пер. Роман Трифонов)
Видання «Нейрокопірайтинг» об’єднує понад 100 прийомів впливу на свідомість читача за допомогою різноманітних словесних хитрощів. Вивчивши матеріал, ви отримаєте багатий інструментарій для створення ефективних текстів, що продають, вас захопить хвиля натхнення, наслідком чого стануть нові ідеї і секрети успішної торгівлі.
Френк Беттджер «Как подняться от неудач к успеху в продажах»
(Попурри, 2018)
Хочете дізнатися формулу успішної торгівлі? Один з найбільш високооплачуваних торгових агентів світу відкриває власні секрети вигідного укладання угод. Вивчивши матеріал книги з продажу, ви зможете підняти доходи свого бізнесу в рази, станете популярним брендом і будете диктувати умови на ринку в своїй ніші. Автор надає масу працюючих технік, дає хороші поради та деякі професійні хитрощі, що дозволяють збільшити левел вашої техніки продажів і особистого стилю.
Ніл Рекхем «СПИН-продажи»
(МИФ, 2016)
Відмінна книга для освоєння технології ефективних продажів, яка отримала високу популярність в Європі і за океаном. Автор провів глибокий аналіз поняття торгових угод великого і дрібного масштабу, зробивши основний акцент на тому, що це, по суті, дві великі різниці. Багато в чому книга розвіює усталені міфи про знакові аспекти успішного укладення угод. Виявляється, деякі підходи продажу дрібних товарів не тільки погано працюють, вони ще й заважають їм!
З цієї книги для продажників ви дізнаєтеся, що таке SPIN-продажний метод, як варто поводитися продавцю, що продає дорогий товар, методи вибудовування довгострокових ділових відносин з покупцем. Якщо ви хочете навчитися ефективному продажу за методом СПІН, однозначно, читайте цю книгу.
Гаррі Фрідман «Нет, спасибо, я просто смотрю. Как посетителя превратить в покупателя»
(Олимп-Бизнес, 2016, пер. Олена Незлобіна)
Якщо ви працюєте в сфері роздрібної торгівлі ви повинні прочитати цю книгу, незалежно від того, чи ви початківець продавець або топ-менеджер. Є десятки, а можливо і сотні топ книг з продажів, проте ця – єдина сконцентрована саме на роздрібі. Автор описує власний досвід, аналізує свої правильні і помилкові рішення в ролі продавця. Типи поведінки і мотиви дій, властивих сфері продажів, представлені докладно і зрозуміло. Кожна з тем книги підкріплена практичними кейсами.
Автор стверджує: підхід можна знайти до будь-якого клієнта, звичайно ж якщо його шукати. А як знайти саме ті ниточки, які зіграють на вашу користь, ви дізнаєтеся з цього видання.
Євген Жигілій «Мастер звонка. Как объяснять, убеждать, продавать по телефону»
(МИФ, 2018)
Продавати по телефону – ціла філософія, майстерність, яка дана не кожному. Але! Навчитися реалізовувати товари і послуги можна, причому, досить легко. Більшість сучасних угод сьогодні укладаються на відстані, а важливі рішення приймаються без фізичної зустрічі партнерів. І якщо ви хочете навчитися ремеслу «торгівлі голосом», вивчайте матеріали цієї книги для продавців.
Популярний російський бізнес-тренер пропонує ефективну систему роботи з вхідними, вихідними дзвінками, розповідає, як залишити гарне враження при першому контакті, не наробити помилок в процесі за другим дзвінком. У книзі багато порад про те, як працювати з запереченнями, звернути клієнта так, щоб він купив навіть «сніг взимку». Ще більше про те, як позбутися від «передконтактного мандражу», вибудовувати розмову чітко, структуровано, очистити мову від слів-паразитів та іншої «води». Говорити по суті, застосовуючи перевірені фрази, які привернуть увагу кожного. Подібні книги для продажників зроблять з вас віртуоза клієнтоорієнтованості!
Бред Стоун «Продається все. Джефф Безос та ера Amazon»
(Наш формат, 2018, пер. Наталя Валевська)
Це не тільки історія успіху новаторської компанії, але і свого роду посібник, інструкція для тих, хто хоче створити свій бізнес. Бред Стоун захоплююче пише про зародження і розвиток Amazon – з часів створення компанії на Уолл-стріт на початку 1990-х і до сих пір. Amazon одним з перших побачив необмежені можливості інтернету. Стоун розкриває секрет успіху засновника Amazon Джеффа Безоса, одного з найвидатніших бізнес-лідерів сучасності та невтомного генератора ідей, і в деталях розповідає, як він дисципліновано, і в певний мірі, педантично втілює новаторські ідеї в життя, ламає стереотипи і не визнає загальноприйнятих правил, вважаючи за кращих замість них – свої. Основа написання книги – комунікації з багатьма колишніми і нинішніми співробітниками Amazon. Перед вами найкраща біографія компанії, яка своєю діяльністю назавжди змінила уявлення про торгівлю.
Максим Батирєв «45 татуювань продавана»
(МИФ, 2016)
Бути продавцем не так вже й погано. Саме цей вид діяльності дає багато корисних навичок: поступово ви виростаєте в сильного парламентера, опановуєте психологічними прийомами впливів, починаєте розуміти тонкощі менеджменту. Фактично, після декількох років торгівлі, ви зможете вирішити будь-які завдання бізнесу!
Популярний бізнес-спікер Максим Батиров пройшов тривалий шлях становлення в продажах, від рядового продавця до члена правління. Побачив багато чого, побував в різних ситуаціях, які послужили йому хорошою школою. Для нього це, свого роду, татуювання на серце. Всього 45, він демонструє їх усім, чия робота хоч якось пов’язана з продажами. У топі найпопулярніші книги з продажу ця надає найбільше прикладів для навчання на чужих спробах і помилках.
Дмитро Ткаченко «Работа с возражениями. 200 приемов продаж для холодных звонков и личных встреч»
(Альпина Паблишер, 2016)
Крутий продавець відрізняється від просто гарного продавця більше ніж умінням продавати! Так-так: рядові продавали працюють за шаблоном, у них все просто, отже, і високих результатів у торгівлі вони показати не можуть. І навпаки, майстер продажів відмінно володіє психологічними прийомами впливу на клієнта, знає, куди тиснути, щоб потенційний покупець таки зважився на придбання даного блага. Він чітко знає, що слово “НІ” від клієнта – це всього лише дзвіночок до початку дій, результатом яких стане ще одне проведення операції на касі. З книги ви дізнаєтеся, що таке «штурм блокера», як обійти барикаду у вигляді секретаря і достукатися до керівника, що необхідно, щоб скласти хороше враження при першому телефонному контакті і особистій зустрічі. А також як аргументувати і запропонувати плюси вашої пропозиції клієнту, при цьому вивчивши реальні його потреби. І багато іншого.
Андрій Поліщук «Ваш официальный бизнес на Amazon.com»
(ІРІО, 2017)
Amazon – один з перших онлайн-сервісів для продажу товарів через інтернет, який сьогодні відомий всім. Він став стартовим майданчиком для багатьох людей, які створили власний бізнес і досягли успіху. Сьогодні платформа може допомогти розвиватися і вашому бізнесу!
Книга відповідає на ряд нагальних питань щодо віддаленої торгівлі, з усіма її тонкощами і підводними каменями. А головне, ви дізнаєтеся, як побудувати бізнес, який не буде прив’язаний до валюти і криз! Працюючі практики, поради – не порожні слова авторів, які штовхають всякі авантюри. А реальний досвід людей, які присвятили своє життя маркетингу як головного інструменту з просування продажів.
В. Чан Кім, Рене Моборн «Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков»
(МИФ, 2016, пер. Ірина Ющенко)
Якщо брати найпопулярніші книги з продажу, то, однозначно, «Стратегия голубого океана» в їх числі!
Бізнес – штука непередбачувана, складна, і, часто, нещадна, жорстока. Чомусь всі ми так його сприймаємо, вважаємо, що так і повинно бути. Насправді, так і було. Але, зараз на арену виходять зовсім інші методи конкуренції, здорового бізнесу. Перш за все, побудовані на прихильності клієнта. Багато компаній будують довгострокові плани з просування, реклами, проводять дорогі маркетингові кампанії, натикаючись на один одного, відвойовуючи кожного окремого клієнта. В такому сумбурі можна легко загубитися. Автори роблять акцент на тому, що варто від цієї боротьби піти, і придумати щось зовсім унікальне, що не має аналогів. І таким чином, обійти опонентів, добившись в бізнесі бажаного результату. Чан Кім і Моборн пропонують докладні інструкції по виведенню компанії зі стану конкурентного стресу і створення абсолютно нової бізнес-моделі.
Джо Джирард, Саймон Дж. Браун «Как продать что угодно кому угодно»
(Питер, 2016)
Хочете навчитися продавати сніг взимку? Користуйтеся порадами бувалих знавців, гуру продажів, читаючи найкращі книги з продажу! Автор, рекордсмен книги рекордів Гіннеса, пропонує унікальні мануали продажів, озброївшись якими можна продавати багато, дуже багато! Наприклад, як укласти угоду так, щоб від неї пішли інші клієнти? Як дізнатися про клієнта інформацію, оперуючи якої можна гарантувати собі майбутній продаж? Що треба робити, щоб інші люди сприяли вашому продажу? І, нарешті, дієві способи перетворення покупця в перспективі в реального клієнта.
Мурат Тургунов «Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов»
(Альпина Паблишер, 2015)
«На війні всі засоби хороші» – саме так можна коротко охарактеризувати цю книгу. Автор викладає дієві методи боротьби за клієнта, акцентуючи увагу на тому, що це, нехай і не найблагородніший, зате найбільш швидкий і дешевий спосіб збільшення обсягів продажів. Читаючи кращі книги про продажі, особливо цю, ви дізнаєтеся, як провести конкурентну розвідку, знайти контакти осіб, які приймають рішення і вступити з ними в переговори. А також, як ефективно себе презентувати. Вивчивши книгу, ви станете більш ефективним продавцем, навчитеся працювати так, щоб кожен якого переманили у конкурентів клієнт привів до вас ще парочку таких же. Безумовно, книга дуже корисна для тих, хто не дивиться на бізнес через рожеві окуляри, а бажає взяти з мінімуму максимум прямо зараз.
38 thoughts on “Топ 15 книг з продажів”