Днями ми публікували підбірку книг, які в серпні прочитали співробітники Yakaboo. «45 татуювань менеджера» Максима Батирева стала однією з найулюбленіших книг з менеджменту гендиректора Yakaboo Івана Богдана.
«Вона зайняла гідне місце в моїй особистій бібліотеці! Дуже легко читається і «заходить». Відчувається, що книга написана сильним і досвідченим практиком, що кожне його татуювання – це реально крутий звід принципів і правил, перевірених практикою успішного менеджера. Тому мені особливо було цікаво прочитане зіставити зі своїм особистим і професійним досвідом. Я згоден з твердженнями з усіх 45 татуювань автора – вони дійсно робочі », — каже Іван.
Наводимо приклади деяких з них:
Читайте, осмислюйте. Тренуйте головний м’яз
Так, так, мова йде про регулярне читання! Мозок — це той ж м’яз. І щоб він добре працював – його треба тренувати, тобто регулярно читати! Більш того, якщо споживати тільки неякісний контент (ТВ, жовту пресу) – то мозок починає деградувати, пам’ятайте про це!) При читанні важливо так само осмислювати і вникати в прочитане.
Те, що очевидно для вас, не очевидно для інших
Те, що вам здається очевидним, інший може не розуміти, не знати. А ви про це не навіть не здогадуєтеся, оскільки ваш співрозмовник не скаже про це, не задасть зустрічні або пояснюючі питання. Тому при постановці завдань краще завжди переконатися, що розуміння досягнуто навіть з тих питань, які вам здаються очевидними і елементарними.
Шукайте сильних, слабкі долучаться самі
Якщо хочете рости і розвиватися – шукайте собі сильних людей для спілкування і наставництва, менторства. На них треба рівнятися і брати з них приклад. Тільки так ви зможете стати сильним! А слабкі завжди вас знайдуть самі і завжди будуть мимоволі «заражати» вас своїм поганим настроєм, у них завжди все погано. Не підключайтеся, інакше вони будуть тягнути вас вниз.
Кожного можна пробачити за помилку (за певних обставинах)
Не помиляється тільки той, хто нічого не робить. Прощайте тих, хто усвідомив свою помилку і , що важливо, – не звинувачує у ній інших, а навпаки бере провину / відповідальність на себе і хоче виправити ситуацію!
Клієнти — наше все
Цим все сказано і це вже відома істина. Але автор наводить свої приклади і докази, з якими важко не погодитися.
Називайте речі своїми іменами
Завжди кажіть прямо і правду – що добре, а що погано. Люди повинні розуміти точно і конкретно, що від них хочуть, які є нарікання на їхню адресу. Не треба соромитися, навіть якщо вам не зручно.
Робіть те, що проповідуєте
Щоб вимагати дотримання якихось правил від інших, їх потрібно дотримуватися самому.
Ви — еталон, на вас будуть орієнтуватися, співробітники завжди будуть оцінювати вас, спостерігати, Якщо керівник спізнюється на роботу, то і співробітники будуть робити те ж саме. Тому порядок починається з керівника.
Добро має бути винагороджено, а зло покаране. Завжди
Дотримуйтесь цього принципу завжди, без винятків, без індивідуального підходу до якихось особливих підрозділів або співробітників.
Вчити – лікувати – мочити
Спочатку менеджер зобов’язаний пояснити правила гри і завдання своєму підлеглому (вчити), потім допомогти розібратися, якщо щось пішло не так (лікувати), ну а якщо на другий або третій раз співробітник не виконує завдання, порушує домовленості – треба сміливо застосовувати санкції або навіть звільняти (мочити).
Розвивати потрібно не слабкі, а сильні сторони
Розвивайтеся і ставайте сильним професіоналом в тому, в чому ви сильні!
Визнання специфіки смерті подібно
Часто ми собі знаходимо відмовки, виправдання, що цей ринок просідає, криза, неможливо нічого зробити, таким чином заздалегідь даємо собі установку на НЕ досягнення хороших результатів. У підсумку співробітники або цілі відділи розслабляються і не прагнуть до результатів, програмуючи себе на посередність або рух за течією.
Міняйте слабких на сильних
Часто керівники залишають працювати слабких співробітників, прощаючи їм невиконання планів продажів, постійні зриви дедлайнів та інше. Вони носяться з ними, витрачають на них час, а результатів не отримують. Це не тільки негативно позначається на загальних результатах роботи компанії, але і демотивує сильних співробітників, які все це бачать і не розуміють, чому слабким можна так, а нам не можна, вони починають думати, що їх «сила» нікому не потрібна.
15 thoughts on “«Шукайте сильних, слабкі долучаться самі»: вибрані ідеї з книги «45 татуювань менеджера»”