- Відомий ресторатор Дмитро Борисов у співавторстві з Машою Сердюк створили посібник для дітей «Як відкрити ресторан. Магічний посібник з ресторанної справи». Нове видання від «Моя книжкова полиця» - яскраве та корисне – тут є пошук інвестицій, бізнес-моделі, планування кухні та мотивація команди. А ще Дмитро поділився списком своїх улюблених книжок з блогом Yakaboo.
- А ще ми запитали про 5 улюблених книжок Дмитра Борисова:
Відомий ресторатор Дмитро Борисов у співавторстві з Машою Сердюк створили посібник для дітей «Як відкрити ресторан. Магічний посібник з ресторанної справи». Нове видання від «Моя книжкова полиця» - яскраве та корисне – тут є пошук інвестицій, бізнес-моделі, планування кухні та мотивація команди. А ще Дмитро поділився списком своїх улюблених книжок з блогом Yakaboo.
Дмитро Борисов спробував себе у ролі письменника та упакував свій досвід у дитячий нон-фікшн. Посібник написаний на прикладі роботи Gastrofamily, мережа якої налічує 60 ресторанів, та проведе підлітків за лаштунки ресторанів.
«Я дуже хочу, аби він був не просто захоплюючою книжкою про мрію, а інструментом для перетворення мрії на бізнес-проект та страви свого життя», – зазначив автор.
Борисов згадує, як 11 років том відкривав перший ресторан з великим натхненням, але без розуміння як функціонує заклад.
«З «Барсуком» я вчився всьому. Наприклад, дізнався, що відкритий гриль в закладі, який працює на першому поверсі будинку – круто виглядає в моїй уяві, а на практиці дуже швидко ароматизує повітря. І не так, як про це мріють гості. Однією рукою нарізав овочі на салат, а іншою заповнював папери для «контролюючих органів». Зустрічав особисто кожного гостя і думав над тим, як організувати закупку на завтра», – згадує Дмитро.
За словами ресторатора, він був би щасливий, якби якомога більше людей замість того, аби прощатися з дитячими мріями, втілювали їх – спираючись на знання тих, хто вже ціною власного досвіду та помилок пройшов певний шлях.
А ще ми запитали про 5 улюблених книжок Дмитра Борисова:
Волтер Айзексон «Стів Джобс»
Це не просто біографія одного з найбільш цікавих підприємців ХХ століття, це «Біблія» маркетингу – історія про створення складної та напрочуд ефективної системи ідей та символів, яка дозволяє емоційно залучати та впливати на вибір мільйонів людей.
Джим Коллінз «Від хорошого до величного»
Книга-компас для власника бізнесу. На реальному досвіді різних компаній дозволяє оцінити свої слабкі та сильні сторони і знайти зони для зростання. Без емоційних та мотиваційних цитат, але з якісною аналітикою. І хоча з часу її написання вже минуло багато років, а бізнес-середовище змінилося, базові принципи зростання компаній лишаються все ще актуальними.
Йонас Риддерстрале, Кьелл Нордстрем «Бізнес в стилі фанк. Капітал танцює під дудку таланту»
Книга, яка дуже на мене вплинула, коли я тільки почав займатися підприємництвом. Підхід, описаний в ній, був дуже не схожий на те, як вели бізнес на початку 2000-х. Це чудова книгу про силу ідей, win-win стратегію та про те, що фінансовий успіх – це побічний результат створення цінностей. Майже всі ключові ідеї цієї книги є актуальними для мого бізнесу і зараз.
Харукі Муракамі «Полювання на овець»
Одна з улюблених книг моєї юності. На перетині реальності, виписаного до дрібниць побуту та легенд, Заходу та Сходу, постмодерну та традиції. Книга сподобалася мені настільки, що на її честь я назвав один зі своїх закладів, який вже майже 10 років успішно працює.