Щорічно в світі видають тисячі книг, і власники книгарень щоразу стикаються з вибором, які з них закуповувати для продажу. Однак в одного з невеликих токійських книжкових магазинів такої проблеми немає – в ньому завжди продається лише одне найменування.
Магазин Morioka Shoten знаходиться в розкішному торговому районі Гіндза і пропонує покупцям лише одну книгу, яка змінюється щотижня. Закуповується вона в декількох екземплярах. Серед найменувань, які власник – досвідчений книготорговець – обирає для продажу, є оповідання Туве Янссон, казки Ханса Крістіана Андерсена і книги японських авторів.
“Перш ніж відкрити цей магазин в Гіндзі, я керував іншим протягом 10 років. Там у мене було 200 книг на складі й протягом року кілька презентацій. Такі заходи відвідує безліч людей, які приходять заради однієї лише книжки. Усвідомивши це, я почав обмірковувати ідею продажу в магазині одного найменування”, – розповідає власник Morioka Shoten Йосіюкі Моріока.
Він бачить свій магазин не лише місцем продажу, але і своєрідною виставкою. Наприклад, коли продається книга про квітникарство, в магазині можуть бути розставлені екземпляри рослин, про які йдеться у виданні. Крім того, там можуть бути присутніми автори і редактори. Господар магазину бачить таку презентацію як тривимірну, коли покупець ніби занурюється в книгу завдяки створеній атмосфері.
За словами Йосіюкі Моріока, його особливий книжковий магазинчик користується великою популярністю у людей з усього світу. З травня 2015 року йому вдалося продати 2 100 книг. Він упевнений, що, незважаючи на засилля електронних книг і соціальних медіа, фізична книга має особливу привабливість і завжди будуть люди, які обирають папір, зокрема як один з інструментів комунікації.
За матеріалами The Guardian
11 thoughts on “Японська книгарня щотижня продає лиш одну книжку”