Бізнес-порадники, або Що почитати тим, хто має свою справу

фото: brucerosenstein.com

Недолік практичних знань підштовхує багатьох бізнесменів до самоосвіти. Спеціалізованої літератури з управління і розвитку компаній безліч. А ось вибрати з усього різноманіття бізнес-порадників щось вартісне прочитання – досить непросто. Нижче книги, які з надлишком окуплять недолік знань в області маркетингу та ведення бізнесу.

Говард Бехар «Справа не в каві»

Корпоративна культура в Україні дихає на ладан. І тим самим додає інтересу і гостроти читачам книги Говарда Бехара «Справа не в каві». Історія-порада, історія-напуття людини, яка присвятила більшу частину життя розвитку кав’ярень Starbucks.
Справа не в каві, і не в позиціюванні, і не в маркетингу. Покупець, він же клієнт, він же цінитель напою, він же просто людина. І тут все дуже непросто. Тому що, словосполучення «просто людина» нівелює всі значення клієнта. Бо від клієнта – виключно від клієнта – залежить, буде твій бізнес розвиватися чи ні.
Навряд чи є щось більш марне, ніж бізнес, укомплектований якісним відділом маркетингу, який приділяє увагу юзабіліті сайту й активності в соціальних мережах, що організовує круті та масштабні партнерські програми, і при цьому…не думає про клієнта.
Автор зібрав десятки зворушливих і повчальних історій в цій книзі – з них просто і доступно робить висновки – прописні істини, якими на його думку, повинен керуватися кожен керівник і бізнесмен.
Корпоративна культура і механізми роботи тієї чи іншої компанії – те, чому український бізнес ще тільки вчиться. Управлінці пробують її вибудовувати – десь успішно, десь зовсім навпаки. Але ідеальна і недосяжна мета в контексті оцінки клієнта не як гаманця, а як головної складової успішного бізнесу – задана, мабуть, саме в цій книзі. Тут навряд чи знайдуться неочевидні поради. Або правила, про які ви не чули. Або істини, які викличуть сумніви. Але саме ці правила і рекомендації напевно стануть холодним душем для багатьох бізнесменів, які дбають про задоволення клієнта лише на словах. А насправді бачать в ньому лише спосіб озолотитися.

Йона Берґер «Заразливий»

Кожен підприємець давно засвоїв просту істину: з усіх видів реклами найефективнішим було і залишається «сарафанне радіо». Іноді воно коштує дорого, але найчастіше обходиться в копійки. Ідеї, продукти та послуги часом стають популярними за щасливим збігом обставин. Але якщо не покладатися на випадок, а докласти трохи зусиль, виявиться, що є деякі правила, яким популярність і успіх підкоряються.
Йона Берґер ці «золоті закони популярності» вивів, і не шкодуючи – докладно описує їх в книзі. Серед іншого, на популярність і поширення ідеї в найкоротші терміни впливає її практичність, унікальність, а також – несподіванка.
У книзі маса прикладів – смішних і сумних, правильних і не дуже. З них автор робить висновки та дає поради. Читається книга легко – це такий собі посібник з почуттям гумору для всіх, не тільки для бізнесменів або маркетологів. Книга буде цікавою і для блогерів, і для журналістів, її варто прочитати хоча б для того, щоб розуміти, чому ми захоплюємося тими чи іншими ідеями або продуктами.

Олена Чигрин

Олена Чигрин
Блогер, автор, копірайтер, smm-менеджер. Виховую сина, читаю жадібно і багато. Співпрацюю з благодійним фондом та кількома комерційними проектами. Збираю матеріал для книги.
https://www.facebook.com/alyona.chigrin

7 thoughts on “Бізнес-порадники, або Що почитати тим, хто має свою справу

  1. Have you ever heard of second life (sl for short). It is basically a online game where you can do anything you want. sl is literally my second life (pun intended lol). If you would like to see more you can see these Second Life articles and blogs

  2. Have you ever heard of second life (sl for short). It is basically a video game where you can do anything you want. sl is literally my second life (pun intended lol). If you want to see more you can see these second life websites and blogs

  3. Have you ever heard of second life (sl for short). It is basically a video game where you can do anything you want. sl is literally my second life (pun intended lol). If you would like to see more you can see these Second Life authors and blogs

Залишити відповідь