“Zкономіка” — стислий огляд світу 2020

Сьогодні світом керують люди, які ще не можуть водити машину. Не виходячи з дитячої кімнати, вони впливають на рішення людей «у ділових костюмах», влаштовують мітинги у  Twitter та обвалюють акції світових компаній через невдалий пост у Instagram.

Книга описує Z-ів (покоління від 1996 у світі і 2000-х в Україні) у кожному з їхніх напрямків діяльності та інтересів.

"Zкономіка" — стислий огляд світу 2020, який доступно пояснить все, навіть якщо ви спали останні 100 років.

Батькам та викладачам читати обов’язково

Що таке покоління? Це певна структурна рамка і набір інсайтів, які дають відповідь на запитання: звідки почати, щоб швидше встановити зв’язок між людьми різного віку і управляти ними.

“Zкономіка” пояснює філософію мислення цього покоління. Як вони навчаються, спілкуються та які у них цінності. Z-ти вимогливі, напевно, найбільш вимогливі з усіх поколінь. Все тому, що вони відчувають свою силу.

Батьки та вчителі мають два шляхи: битися в зачинені «онлайн-двері» Z-ів, або зрозуміти їх і налагодити контакт.

Цікаво, що це покоління вважає технології єдиним способом навчання, а голосовий пошук — необхідним та головним трендом в освіті.

Маркетологам, піарникам та власникам компаній читати, якщо не хочете збанкрутувати

У книзі докладно описаний кожний ринок, вдалі і не дуже стратегії бізнесу та справжні актуальні кейси.

Зверніть свою увагу на історії про Nike і скандал з Каперніком (який приніс їм купу грошей в еквіваленті медіа) і на історію з #NuggsforCarter.

Цікава історія Ally financial. Ще у 2009 році вони знали, що фізичні відділення — це атавізм і створили онлайн-банк. У 2018 році вони заявили, що робити рекламу на Супербоулі — лицемірство, бо, коли «ми говоримо клієнтам, що дбаємо про їхні гроші» не можна ними розкидатися просто так. І вигадали інше — гру «Big Save». Гра була націлена на стимулювання накопичень і при цьому не повчала людей. Щоб завантажити гру людям потрібно було написати, на що вони хочуть зібрати гроші. Гра працювала тільки під час реклами Супербоулу (найбажаніший час для світових брендів).

Ally тим часом роздали 250 тисяч доларів на мрії людей і отримали величезну лояльність покоління Z. Чому? Це покоління відчуває лицемірів і компанії, які про «здаватися, а не бути». Для розуміння Z-ів компанія свого часу відмовилася від більш заможних клієнтів, аби націлитися на вивчення молоді. І сьогодні, у 2020, є чи не єдиним банком, який не переживає кризу.

Покоління Z і Covid-19

Важливою перевагою книги є надзвичайна актуальність! Адже пандемія 2020 змінила світ кардинально, особливо покоління Z. Як саме?

Перша група
Це молодші підлітки і діти, які переживають ці глобальні зміни в онлайн-навчанні та харчуванні за розкладом в комфорті рідного дому та оточенні близьких.

Друга група
Це старшокласники, які втратили останній шанс на поліпшення успішності та інші академічні досягнення, не дочекалися випускних і церемонії вручення дипломів.

Третя група
Старші представники покоління. Їм найважче, вони впали в прірву невизначеності в перші місяці свого автономного дорослого існування, втративши перші роботи і змушені були повернувшись додому з університетів.

Книга допоможе вам зрозуміти та відчути покоління, яке виросло у світі, де керують не ті, хто створює, а ті, хто купує.

Авторка Настя Котенко, засновниця каналу “Качни навык!”