Книгарня однієї книги: незвична концепція магазинчика в Токіо

Morioka Shoten — доволі проста назва. Shoten — це транслітерація японського слова, що означає «книгарня», а Morioka — прізвище власника, Йошіюкі Моріока, який 8 років пропрацював продавцем книг, перш ніж відкрити власну справу. І його новоспечений бізнес є доволі незвичним: у книгарні Morioka Shoten асортимент змінюється раз на тиждень, і це лише одна книга. Тобто, якщо одного дня ви придбали там, скажімо, збірку хокку сучасного японського письменника, то цього тижня можете вже туди не повертатися, якщо не хочете, звісно, придбати таку ж саму книгу для свого друга. Доведеться чекати понеділка — а з ним і нової книги та виставки, яка доволі влучно тематично супроводжує книжкову презентацію.

Книгарня однієї книги: незвична концепція магазинчика в Токіо 0
Книгарня однієї книги: незвична концепція магазинчика в Токіо 0

Власник книгарні зазначає, що під час розбудови попереднього бізнесу — книгарні з близько 200 різноманітними книгами — він помітив, що більшість людей приїздили заради однієї лиш книжки, і як правило, заради тієї, яку якраз презентували в ці дні. Тож він вирішив щотижня підбирати книгу — і під цю книгу оформлювати відповідну виставку. Так якщо розповідається в книзі, скажімо, про певну квітку, то у магазині виставлять саме такі квіти; такі особливості в оформленні дозволяють постійно змінювати зовнішній вигляд і атмосферу в приміщенні. Мінімалістичний дизайн — все, що є у книгарні, це лише комод з шухлядками, який служить як стійка для продавців, а також столик для книг, — дозволяє проводити різноманітні експерименти. 

Книгарня однієї книги: незвична концепція магазинчика в Токіо 0
Книгарня однієї книги: незвична концепція магазинчика в Токіо 0

Магазинчик має доволі вагому філософію. Так його лого складається з простого зафарбованого ромба — як позначення відкритої книги або ж однієї кімнати, в якій і розташовується книгарня. Ця кімнатка знаходиться також і в історично важливому місці, на першому поверсі будівлі, де раніше був офіс компанії Nippon Kobo, фактичного засновника японського графічного дизайну. 

Книгарня однієї книги: незвична концепція магазинчика в Токіо 0
Книгарня однієї книги: незвична концепція магазинчика в Токіо 0

У 2016 році власники зазначали, що за рік після відкриття їм вдалося продати 2 тис. примірників книг, що доводить ефективність такого якісного підходу до продажів літератури.

Асортимент представляється доволі різний — від історій Туве Янсон до романів сучасних японських письменників, книг про кераміку чи кулінарію.

2 395 thoughts on “Книгарня однієї книги: незвична концепція магазинчика в Токіо

    Залишити відповідь