Музична індустрія — доволі конкурентна сфера, але від того не менш захоплива й динамічна. У Києві 12-14 квітня 2019 року відбудеться Мережевий форум концертної індустрії Kyiv Music Days, який стосуватиметься концертів, важливого елементу донесення музики до її цільових слухачів. Ми розпитали організаторку цього заходу Євгенію Стрижевську та одного з ключових спікерів, директора з маркетингу й одного з засновників Концерт.UA Дмитра Чіня про книжки, які допомагають їм у роботі та надихають. Отже, представляємо вам їх книжкові рекомендації:
Дмитро Чінь
Про книгу: Бренд передбачає сформування впізнаваності вашого продукту, попит на ті цінності компанії, які ви представляєте. Спеціаліст у цьому питанні — Байрон Шарп директор Інституту маркетингових наук Університету Південної Австралії. Він розповідає як насправді влаштовані механізми створення бренду, які, здавалося б, майже не можна виміряти.
Про книгу: Американський підприємець Тоні Шей вважає, що ключ до успішного бізнесу полягає в корпоративній культурі. Він наводить практичні приклади, коли взаємини з людьми — як з працівниками, так і з клієнтами — ставали ключовими у розв’язанні критичних питань. Його неконвенційний стиль менеджменту допоміг сприймати підприємництво як хорошу справу, покликану допомагати іншим і справді доставляти щастя.
Про книгу: Як бренд Starbucks є одним із найбільших впізнаваних серед кав’ярень. Як вдалося стати клієнтоорієнтованими та організованими розповідає сам власник Говард Шульц: від тимчасових акцій, які раптово стали традиційним, до необхідності перекваліфікації усіх працівників.
Про книгу: Ця практична, місцями емоційна — майже мотиваційна — книга розповідає, як влаштувати так, щоб споживач міг відчути себе найголовнішим. Його стратегія ведення спрямованого на потреби клієнта бізнесу є відомою в усьому світі, і прочитавши цю працю, її зможете дізнатися і ви.
Про книгу: Канеман викриває основні помилки в людському мисленні, про маніпуляції, які діють на нашу свідомість тому, що ми не розуміємо, як функціонує процес сприйняття інформації. Людина має дві основні системи мислення — та, яка діє швидко і часто необдумано, на основі наших базових інстинктів, що сформувалися історично; і та, яка відповідає за критичний підхід до будь-яких даних та справді обдумані рішення. Ця книга навчить вас розвивати в собі ці системи та досягти ефективності в роботі інтелекту.
Про книгу: Ця книга пропонує філософський погляд на досягнення людства та його поступ у майбутньому. Вона описує явища досвіду, емоцій, свідомості, індивідуального сприйняття, прогнозуючи тенденції суспільного устрою та можливий сценарій втрати людьми контролю над світом через поступове заміщення життєво важливих елементів технологіями.
Про книгу: Художня література з філософським підтекстом часто здатна замінити підручники і мотиваційні книги. В «Атлант розправив плечі» є все: бізнес-моделі, боротьба за ідеї, стилі управління, техніки переговорів та маніпуляцій… Це справжній magnum opus Айн Ренд, який варто читати, щоб усвідомити, куди і як можна спрямовувати власні амбіції, та вчитися на помилках героїв.
Про книгу: Як людині вдалося опинитися на тому етапі розвитку, на якому вона перебуває зараз? Мабуть, ви не раз замислювалися про те, чому все на світі пішло саме таким чином, — і ця книга, досліджуючи історію, соціологію, філософію та логіку цього питання, дає дуже чіткі відповіді. Книга підходить для загальної ерудованості та розвитку інтелектуальних здібностей.
Євгенія Стрижевська
Майлз Девіс «Miles. The Autobiography»
Про книгу: Майлз Девіс — справжня легенда джазу XX століття. Автобіографія в нього вийшла дуже щирою, з яскравими описами найбільш тріумфальних — та найважчих — моментів. У книзі можна знайти такі цікаві деталі, як причина зміни музичного стилю Майлза, його залежність від наркотичних речовин та дружба з Джиммі Хендриксом.
Антонін Згорж «Один против судьбы»
Книгу присвячено долі Людвіга Бетховена. Подібні біографії і книги категорії "ЖЗЛ" про людей, близьких до музики, що створюють великі шедеври — вважаю одним з найбільш конструктивних напрямків в літературі, особливо, якщо говорити не тільки про оволодіння "широким спектром знань", а й для базису в правильній побудові власних дій, досягненні великих цілей.
У певний період життя, саме ця книга, яку порадив мудрий друг, допомогла прочистити діоптрії.
Два головних організатори форуму, Олена Фоменко і Євгенія Стрижевська зійшлися в тому, що найбільший вплив з художньої літератури на них надали ВСІ, без винятку, твори Булгакова і Достоєвського 😉 Серед визначних художніх книг Євгенія також важливою для себе вважає «Залишок дня» Кадзуо Ішіґуро.
А з бізнес-видань Євгенія рекомендує такі:
“Предпринимательский миф” Майкл Гербер,
“Доставка щастя” Тоні Шей”,
“Рябь на воде” Рамеш С. Бласекар,
“Жизнь по помидору” Кетрін Грейс,
“Магия тайм-менеджмента” Лі Кокерелл
8 thoughts on “Що читають підприємці в сфері музики: мастріди директора Концерт.UA та організаторки Kyiv Music Days”