Як писати листи, на які хочеться відповідати

Вже традиційно оглядаємо цікаву бізнес-літературу разом із компанією Work.ua. Цього разу пропонуємо вам відкрити для себе книгу від авторів вже легендарного бестселеру «Пиши, сокращай» — не менш корисні «Новые правила деловой переписки» Максима Ільяхова та Людмили Саричєвої.

Про що

Швидше за все, ви вже здогадалися, що книга про правила ділового спілкування по email. Автори, керуючись здоровим глуздом і досвідом у редактурі та спілкуванні, діляться простими і дуже доступними порадами про те, як зробити так, щоб листування з вами було легким, приємним і корисним для віртуального співрозмовника.

Книга не про слова, а про правильне ставлення до людей. У книзі є приклади листів, які пишуть одне одному колеги, виконавці і замовники, підрядники та здобувачі. Словом, всі, хто можуть перетинатися через завдання, плани і пропозиції.

Кому читати

По хорошому – всім. Хоча б усім тим, хто щодня має справу з листами.

Здається, ніби в книзі немає нічого нового, всі правила давно відомі, і складно уявити людину, яка їх порушує. Але по ходу книги читач розуміє, що не все так ідеально в його світі. То одна порада береться на замітку, то інший.

Чем больше работы мы проделаем за адресата, тем легче ему ответить, тем приятнее с нами сотрудничать.

Ільяхов і Саричева не поскупилися на лайфхаки.

В деловой переписке не так много смертельных ошибок, почти все можно исправить заботливыми переговорами. Но ошибка с именем… Она показывает невнимательность к собеседнику. […] Если бы мы могли оставить в этой книге только одно правило, мы бы оставили вот это: внимательно с именами.

Вони приділили увагу і тому, що писати в темі листа, і тому, як формулювати завдання, і як вкладати файли, і навіть тому, про що взагалі краще не писати.

Если что-то решается с минуты на минуту, лучше позвонить человеку, чем бомбить его письмами с пометкой «Срочно!».

Тому книга однозначно виявиться корисною для тих, хто хоче справляти враження приємного співрозмовника і не витрачати час на тривалі листування з масою непотрібних подробиць.

Читатель нам ничего не должен. Он может не открыть наше письмо. Он может его сразу выбросить. Единственный повод ответить — если он увидит в нашем письме что-то полезное для себя.

З «Новыми правилами деловой переписки» ви навчитеся відокремлювати смисли від емоцій, формулювати чіткі і зрозумілі супровідні листи і навіть складати «холодні листи».

Прочитання займе приблизно 3 години. Але в ідеалі таку книгу краще завжди мати під рукою в якості довідника.

(Visited 204 times, 1 visits today)
Yakaboo
Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)