5 книг для успіху в креативному бізнесі

Фото: Світлани Павелецької

4 грудня завершив роботу інтенсивний курс для керівників компаній, HR-менеджерів, який проводила Вища школа комунікацій. Спеціалісти з різних галузей міркували про те, як створити команду мрії. Серед спікерів курсу була Світлана Павелецька, керівник PR-департаменту «1+1 Медіа», яка розповіла Yakaboo про книги, які варто читати тим, хто хоче працювати у сфері медіа.

1

Кристофер Бакли «Господь − мой брокер»


Я вважаю, що цю книгу має прочитати кожен, хто працює в сфері комунікацій. Її можна використовувати як путівник чи інструкцію з того, як будь-який продукт зробити якісним чи з монастиря − Диснейленд. Книжка написана з гумором, написана дуже класно. Мені здається, що розумна людина знайде, як все розказане в ній використати в бізнесі.2

Carmine Gallo “The Storyteller’s Secret: From TED Speakers to Business Legends, Why Some Ideas Catch On and Others Don’t”


Книга розповідає про те, якою повинні бути історії, щоб вони зачепили слухачів, щоб залишилися в пам’яті. У виданні дуже багато прикладів, цікавих кейсів. Це той випадок, коли всі 280 сторінок хочеться прочитати від першої до останньої букви, адже книга дійсно дуже сильно надихає.

3

Джоан Роулінг «Гаррі Поттер і філософський камінь»


Я вірю в те, що люди, які працюють в креативному бізнесі, не можуть бути успішними, якщо не вміють мріяти. Тому я рекомендую читати казки. В них є багате підґрунтя для натхнення. Читайте про Гаррі Поттера, «Кота у чоботях». Це, до речі, взагалі історія про піарника.
4Грег Монтерсон «Три чашки чая»


Книжка про натхнення, про те, що будь-яка мета є досяжною, про те, як неможна здаватися і завжди треба вірити. В будь-якій справі, немає значення, працюєте ви у комунікаціях чи в бухгалтерії, якщо у вас нема віри в те, що ви робите, інколи сліпої та нічим не підкріпленої, вам буде складно досягти успіху. «Три чашки чая» − історія про те, як одна людина може змінити долі тисяч інших, завдяки своїй вірі.

Читати: Війна без переможців. Є тільки ті, що вижили

5

Шонда Раймс «Год, когда я всему говорила «да»


Остання книга, яку я прочитала цього року. Рекомендація буде дещо дивною, адже вона мені не подобається з точки зору прочитання, проте Шонда Раймс – королева американського прайма, людина, що створила такі серіали, як «Анатомія пристрасті», «Скандал», «Як уникнути покарання за вбивство» тощо. Її книга “Year of Yes” є своєрідним експериментом, коли авторка протягом року казала «так» речам, які раніше її лякали, що дозволило їй стати більш відкритою світу. Мені не сподобалася сама книга, але дуже сподобався принцип, що у ній закладений. Він може стати початком цікавого особистого експерименту. Тому, якщо зараз під кінець року ви пишете новорічні побажання самому собі, то під них раджу прочитати цю книгу. Можливо вона надихне на щось нове, цікаве, адже рік відкритості дійсно може змінити життя.

Ксеня Різник
Редакторка blog.yakaboo.ua, блогерка в Етажерка. 10 років пишу про книжки (OpenStudy, газета День, gazeta.ua, MediaOsvita, власний блог та блог Yakaboo). Природний для мене стан: читати, розповідати та писати про книжки. Трішки схиблена на сучасній британській літературі, шпигую за лауреатами усіляких премій, найкращих додаю у список "читати негайно"). У вільний від книжок час знайомлюсь із птахами, марную фарби та олівці.
http://ksenyak.wordpress.com

42 thoughts on “5 книг для успіху в креативному бізнесі

    Залишити відповідь