Скількома весіллями та днями народженнями ти готова пожертвувати заради власного бізнесу: інсайти з книжки «Жіноча компанія»

Скількома весіллями та днями народженнями ти готова пожертвувати заради власного бізнесу: інсайти з книжки «Жіноча компанія»
Зміст[ сховати ]

Відома американська блогерка Ґрейс Бонні провела понад сотню зустрічей-інтерв`ю з жінками-підприємницями та видала розмови у форматі великої мотивуючої книжки «Жіноча компанія. Поради й натхнення від 100 мисткинь і підприємниць». Авторка показала випуклі портрети сучасниць – представниць креативного класу, які відверто розповіли про дитячі мрії, покликання, надихаючі приклади та перешкоди в бізнесі.

У США Ґрейс Бонні відома як редакторка та власниця сайту Design * Sponge. Щоденно це видання читають майже 100 тисяч чоловік. Наповнюючи Design * Sponge, блогерка зустрічалася та розмовляла з жінками, які розповідали про свій шлях, що не завжди був засипаний пелюстками троянд та визнанням.

Ґрейс Бонні  цікавилася, «ким ти хотів бути, коли був дитиною?» («всі хотіли бути балериною», – сміється авторка); «Що б ви сказали собі десять-двадцять років тому і хотіли б знати тоді?» і «В моменти невпевненості в собі або негараздів, як ви відновите себе?»

Інтерв’юерка обов’язково запитувала про невдачі, невиконані контракти та  розірвані шлюби.

Але наступне  питання – про моменти, яким найбільше пишаються підприємниці. Адже «дно» і «пік» показують, який шлях подолано.

Секрет успіху самої Ґрейс – у вмінні чути своїх співрозмовниць. В книжку вона запросила не тільки білих і худих американок з шестизначним рахунком, а й жінок різного віку, раси та на різних щаблях підприємницької діяльності. Їх об’єднує спільний знаменник: успіху вони досягли самостійно.

Читачі можуть зробити різні висновки з прочитаного. Що й після 10 років у вас може бути офіс вдома. Що можна на тривалий час застряти на етапі стартапу, власниця бізнесу може в будь-який момент його змінити або закрити. Що бізнес вимагає жертв, і що лікуватися усамітненням після складного робочого дня – це нормально.

Зібрали 7 цитат про бізнес від героїнь «Жіночої компанії»:

Даніелла Кольдинг, дизайнерка інтер’єру, про найкращу ділову пораду на початку бізнес-шляху:

- Наймати професіоналів для роботи, у якій ти не маєш достатньо вмінь або на якій не знаєшся. Головна думка – ти не повинна вміти робити все самотужки. За потреби звертайтеся до фахівців.

Таві Гевінсон, письменниця, про найкращий початок ранку:

Вмикати подкаст. Мені потрібно долучитися до чогось і відразу почути людей.

Мішель Куан, керамістка, про навчання на власних помилках:

Учора я переглядала розділ «товари» в системі бухгалтерського обліку, щоб увести замовлення, і вирішила знову спростити коди товарів, щоб пришвидшити внесення загальних змін . Здається, я нарешті вкоротила коди до мінімуму, і, це полегшить діяльність у багатьох важливих аспектах. А водночас з’явилася думка про те, скільки можливостей і скільки годин було змарновано на шляху до цього осяяння.

Пріті Містрі, шеф-кухарка, про три найважливіші питання, які треба поставити собі перед тим, як розпочати власний бізнес:

- Чи є в тебе ще одне джерело доходу? Чи є ще щось, що тобі вдається та приносить гарний дохід? Якщо так – то може творчі прагнення можуть стати хоббі? Скількома днями народження та весіллями ти готова пожертвувати, аби реалізувати свою мрію?

Женев`єва Гордер, дизайнерка та телеведуча, про найкращу бізнес-пораду, яку отримала на початку кар’єри:

- У школі дизайну порадив завжди демонструвати п’яту ідею. Перші кілька спадають на думку всім дизайнерам – тож посядь своє екстраординарне місце з п’ятою, шостою, сьомою ідеєю. А ще у найдрібніших деталях опануйте соцмережі. Вони – найнеймовірніший засіб спілкування з аудиторією, її залучення та свого просування.

Карен Янг, продукт-дизайнерка, про уроки ведення бізнесу:

- Мій давній друг принаймні раз на рік повторює таку фразу: миттєвий успіх готують 10 років. Думаю, що підприємництво надто романтизується й глянцюється і лише декілька журналів згадують про стійкість, необхідну для того, щоб розвивати бізнес.

Діана Єн, фудстилістка, про те, що б з нинішнім досвідом змінила б на початкових етапах бізнес-шляху:

- Я розпочала бізнес, маючи 25 років, і поринула в роботу без попереднього планування. Я кинула всі ресурси на розвиток і підтримку бізнесу, не замислюючись. Тепер, коли мені більше, як тридцять, я розумію, що багато витрачаю на дві оренди (студія та квартира). Оренда – це бездонна прірва. І я шкодую, що не придбала квартиру, коли мала хлібну роботу до початку бізнесу. Що потужнішу фінансову стабільність ти вкладаєш у фундамент майбутнього бізнесу, то кращою буде надбудова власної страви.

Кому варто читати

Тим, хто вирішує: починати власну справу чи ні та потребує сигналу.

Кому не варто читати

Тим, хто щасливий і без спроби почати власну справу.