Тоні Шей – молодий геній інтернет-бізнесу поділився секретами свого успіху і написав книжку “Щастя з доставкою”. 25-річним разом із компаньйонами він створив інтернет-магазин взуття Zappos. За чотири роки роботи магазину його обороти зросли із 2 до 80 мільйонів доларів. Про інсайдерські подробиці бізнесу він розповідає у книзі.
Генеральний директор Zappos Тоні Шей пропонує блискучий звіт про свою трансформацію з неопереного підприємця — студента Гарварда й інтернет-вундеркінда у творця величезного бренду. Здавалося б, читацький інтерес мав би згаснути, після того як Шей, щойно продавши свою інтернет-компанію корпорації Yahoo в 1999 році за $ 265 млн, скаржиться, що не отримав від цього задоволення.
Але, оскільки технічний прогрес іде на спад, Шей усвідомлює, що його інвестиції тануть, і його історія оживає. Коли джерело фінансування виплеканих ним компаній пересихає і один з його найперспективніших стартапів, взуттєвий магазин Zappos.com, здається приреченим, Шей стає зрілим бізнесменом, скорочує витрати і завбачливо робить обслуговування клієнтів візитівкою бренда.
Історія стає гостросюжетною, коли Шей описує стрес від роботи в режимі виживання, ліквідує свої активи для фінансування компанії в найважчі часи і шукає 11-годинний кредит. До того, як Amazon придбала Zappos більш ніж за $ 1,2 млрд у 2009 році, Шей і його команда вибудували унікальну корпоративну культуру, ядром якої є розширення можливостей співробітників і обіцянка зробити щасливими як покупців, які мають бути задоволеними, так і працівників, які мають бути належно оцінені.
Ексклюзивно – тільки в Yakaboo.ua можна зробити попереднє замовлення книжки за нижчою ціною.
21 thoughts on “На книжку “Щастя з доставкою” діє ексклюзивне передзамовлення”