Ілон Маск, підприємець, інноватор і «заклинатель мемів», або Чому варто прочитати книгу Ешлі Венса

Ілон Маск — постать настільки незвична у загальносвітовому бізнесі, що медіа вже складають про нього легенди. Ми вирішили зібрати трохи дивних фактів, які, можливо, ліпше розкриють особистість головного виконавчого директора SpaceX, співзасновника Tesla та PayPal — а можливо, навпаки, ще більше заплутають. Тому після них обов’язково треба почитати щось теоретичне про життя цього інноватора, наприклад, книгу Ешлі Венса «Ілон Маск. Tesla, SpaceX і шлях у фантастичне майбутнє» (ТАО, пер. Мирослави Лузіної). До речі, до 5 травня включно вона є Книгою тижня Yakaboo, яку можна придбати в цей період зі знижкою -20%.

Одна з маловідомих компаній, яку Маск називає радше своїм хобі, аніж бізнесом, має назву The Boring Company (букв. «Нудна компанія»). Однак те, що роблять її працівники, геть нудним не назвеш. Збудувати тунель під Лос-Анджелесом за допомогою машини для буріння під назвою “Годо” (так, тут є алюзія на “В очікуванні Годо” Бекета)? Легко. Створити вогнемети? Чому б ні. На жаль, численні втручання юристів та жорстка критика так само легко “перекривають” більшість починань компанії. 

Ще однією лінією діяльності Маска є штучний інтелект. Ілон виступав спонсором компанії OpenAI, однак полишив її через певні розбіжності. Однієї з таких нестиковок вважають стрімкий розвиток системи створення текстів — вона настільки хороша, що може проаналізувати базу даних текстів певного видання, а потім самостійно писати повноцінні статті, варто лиш людині задати перші кілька речень. 

Хоч він і прагне до морального використання технологій, як роботодавець Маск доволі жорсткий. Є спеціальний менеджер, який знає про напади люті Маска і попереджає інших співробітників не потраплятися йому на очі. Він може засмутитися чи розлютитися навіть через запах, який йому не подобається, бо в нього дуже розвинений нюх, тому на співбесіді з ним рекомендують не користуватися парфумами.

Ілон Маск — один з тих небагатьох бізнесменів, які дуже активні в мережі Твіттер, спілкуючись переважно з молоддю. Він часто відповідає на жарти. Не так давно його аватарка та підпис виглядали ось так:

(тут Ілон називає себе “некромантом мемів”, себто тим, хто відроджує “мертві”, давно забуті інтернет-жарти)

Взагалі у Твіттері Ілона вперемішку з важливими новинами про роботу його компаній (в Tesla заборонили йому виставляти певну інформацію без попереднього узгодження, бо дуже часто він плутав дані) йдуть просто емоджі, дивні фрази на зразок “до речі, я завжди був до дідька божевільним у твіттері” та прохання надіслати йому нових мемів.

Дізнатися більше про Ілона Маска можна в книзі Ешлі Венса:

(Visited 224 times, 1 visits today)