Топ 10 книг з управління часом у 2018 році

У суєті робочих буднів, коли справ сила-силенна, здається, вільного часу просто не залишається. Що вже й говорити про особисте життя, улюблене хобі. Взяти і просто забути? А, може, краще навчитися викроювати вільну хвилинку, встигати все і завжди? Наші книги про час вам у цьому допоможуть. Захоплююча, корисна підбірка літератури відкриває завісу правильної побудови графіку дня, секрети тайм-менеджменту, допомагає знайти гармонію з часом і, в цілому, з об’єктивною реальністю. Головне, знайдіть тепер час, щоб книги ці прочитати.


1.Глеб Архангельський «Тайм-драйв»


24_03_07Безумовно, вартісна книга на тему керування часом, розкриває мету і цінності, які не дають залишатися на одному місці, спонукають рухатися чітко вперед. Автор стверджує: кожен може бути лідером, головне, навчитися ставити перед собою цілі і досягати їх. Він пропонує структурувати той хаос, який знаходиться навколо нас і всередині нас. Але, найважливіше, Архангельський відповідає на питання: «Як встигати більше?», наводячи масу живих прикладів. Про організацію робочого часу, відпочинку, встановлення цілей, мотивації, планування і розстановки пріоритетів, ефективного читання і багато чого іншого. В цілому, в книзі розглядається настільки багато тем, а поради автора наскільки універсальні, що їх запросто можна застосовувати до будь-якої сфери діяльності!


2.Лора Вандеркам «Я знаю, як їй все вдається»


24_04_07Встигати все і скрізь – багато хто думає, що це утопія. Ще більше люди схиляються до того, що такий темп життя все одно підходить не для всіх, тому не варто намагатися стрибати в цей «коловорот». Інші ж, витрачають тисячі гривень на різні курси з тайм-менеджменту. Лора Вандеркам, письменниця і мати чотирьох дітей, теж шукала відповідь на це питання, в результаті чого її пошуки перетворилися на повноцінне дослідження. Протягом 1001 дня вона досліджувала життя працюючих жінок, які заробляють менше $ 100 тис. на рік, і на прикладі сотень історій довела, що кожен може досягти всього, чого хоче, і «мати все». Всі свої спостереження Лора описала в цій книзі.


3. Ден Кеннеді «Жесткий тайм-менеджмент»


24_05_07

Що потрібно робити, щоб взяти життя і бізнес під контроль? Ден Кеннеді адресує свою книгу заклопотаним, винахідливим і активним людям, а також підприємцям, які поспішають по життю, які, на жаль, занадто часто оточені скигліями, «часосмокчущими» вампірами і неробами. Щоб нарешті навчитися все встигати, вам потрібно вдатися до радикальних заходів і освоїти жорсткий тайм-менеджмент.

Кеннеді стверджує, що головний секрет особистого і фінансового успіху «залежить від того, наскільки розумно ви використовуєте свій час і наскільки дозволяєте іншим його у вас красти». І ще – якщо ви не зрушується з мертвої точки, не дивлячись на зусилля, швидше за все, ваших дій недостатньо. Успішні люди – люди «масової дії». Спробуйте, як і вони, будь-яку проблему вирішувати відразу кількома способами, а не одним, і подивіться на ефект. Кращі інструменти для цього заховані в «жорсткому тайм-менеджменті». Всього у книзі представлено 13 кардинальних заходів, що дозволяють стати вкрай зібраною особистістю.


4.Девід Аллен «Как привести дела в порядок»


24_06_07На тему управління часом книги, в основному, пишуться з розрахунком на практичне застосування. Це не тільки сухі факти. Робота Аллена винятком не стала. Автор, провівши багаторічну роботу, викладає слушні поради, використавши які, ви зможете розгребти завали вже наявних справ і визначити пріоритети спланованих. Нарешті зможете налаштувати механізм життя, позбувшись від негативу і нав’язливих думок. Звичайно ж, ідеї щодо педантичного записування справ, їх угруповання і систематизації, можуть здатися манією. Однак саме такий підхід дозволяє робити все і вчасно. Аллен надає основні списки справ і розповідає про те, як з ними працювати. Будьте готові до того, що багато що вам не сподобається, і, може, зовсім не підійде. Але, це природно. Часом, щоб знайти свою формулу успішного тайм-менеджменту, необхідно перелопатити сотні систем і методів. І щоб це зробити, для початку варто засвоїти базові істини.


5. Нейл Фіоре «Легкий способ перестать откладывать дела на потом»


18_23_07Як часто ви включаєте самокритику і буквально переконуєте себе в тому, що ви невдачливі? Нарікаєте на недосконалість і відсутність таланту? Буває таке? Тоді вам варто прочитати цю книгу! Автор, відомий психолог Нейл Фіоре, стверджує: всі проблеми в нашій голові. Разом з трудоголізмом і прокрастинацією. Тому важливо відмовитися від нав’язливих і абсолютно безпідставних думок щодо власної слабкості, неповноцінності. І повністю переключитися на особисті і професійні цілі, перед тим позначивши їх чітко і гранично ясно. Скласти план їх досягнення, в якому буде відразу зарезервовано час на відпочинок. Використовуючи методику даної книги про час, ви зможете легко зіставити ідеї усвідомленості з думками про продуктивність, навчитися і діяти, і одночасно отримувати кайф від життя..


6. Лі Кокерелл «Магия тайм-менеджмента. Как все успевать и жить в свое удовольствие»


18_27_07

У сучасному суспільстві, де все відбувається занадто швидко, одні події змінюють інші, а час летить постійно, дуже важко розірватися між роботою (або декількома роботами), будинком, цікавими подіями та улюбленим захопленням. Здається, знайти баланс нереально… Але це тільки так здається! Автор книги «Магия тайм-менеджмента» дає кілька практичних порад про те, як краще розпланувати свій час, щоб його на все вистачало. Він стверджує: грамотний розподіл найдорожчого ресурсу – часу – безпосередньо залежить від раціональної розстановки пріоритетів. Більше десяти років, Кокерелл курував роботу колективів в різноманітних областях, від готельно-ресторанного бізнесу до мультиплікаційної індустрії, і на основі досвіду виділив найбільш дієві методики управління часом. Ефективні та універсальні, під будь-яку сферу діяльності. Книга заснована на конкретних прикладах з життя, проте, якщо ви хочете краще планувати – ви повинні любити планування в цілому, інакше книга для вас буде марною. Для керівників, менеджерів, бізнесменів матеріал прочитати буде дуже корисно.


7.Альона Попова «Як приборкати час? 32 ідеї тайм-менеджменту для дітей»


18_24_07Збірка практичних порад для батьків щодо організації часу їх улюблених чад. На думку відомого дитячого психолога, навіть в самому ранньому віці з дитиною, наприклад, потрібно промовляти, яка зараз пора доби. Так, як в подальшому це може позначитися правильними звичками використання їх особистого часу. Подібні ритуали добре проводити відразу, адже у малюків режим більш-менш однаковий, і для них важливий порядок подій, що відбуваються в їх повсякденності. Якщо вас хвилюють питання, як вкласти в голову дитини батьківський інструментарій майбутньої успішності, де все буде розкладено по поличках, вам обов’язково варто прочитати цю книгу. В цілому, матеріал складається з 32 підходів до оволодіння мистецтва тайм-менеджменту. Для дітей від 1,5 до 6-ти років і їхніх батьків.


8.Джек Кенфілд «Цельная жизнь. Главные навыки для достижения ваших целей»


24_07_07

На тему управління часом книги в США найрізноманітніші, але ця — безумовний топ! Матеріал дозволяє розібратися в основних проблемах, що стоять перед сучасною людиною: нестачею часу, коштів, складнощами здобуття балансу між професійною діяльністю і особистим життям. Автор видання вважає, що проблема всіх проблем, з усіма її наслідками, що випливають, складається в нашій розфокусованості. Займаючись чим-небудь, ми відхилилися від заданого спочатку курсу, відкладаємо важливі справи на потім. Як результат – залишаємося з носом. Джек Кенфілд пропонує 10 дієвих стратегій, дотримуючись яких, ви неодмінно досягнете всього, що задумали. Захоплюючий матеріал читається на одному диханні, підкріплений мотивуючими техніками і реальними історіями. Буде корисний тим, хто не бажає все своє життя вбити на роботі, відмовившись від особистого – сім’ї та друзів.


9. Брайан Моран «12 недель в году»


24_08_07

Книга сповнена корисної інформації, принесе користь тим, хто хоче відмовитися від традиційного річного планування і перейти на щось більш сучасне, ефективне. Представлений план Морана розрахований на 12 тижнів, і його головне завдання – скоротити часовий проміжок між поставленими завданнями і їх дедлайнами. Таким чином, можна мотивувати себе на більш швидке досягнення цілей, бо часу для цього не так вже й багато.

Якщо ви вважаєте, що такий підхід мало дієвий, ось приклад: практична більшість компаній завжди мають кращу продуктивність і високі результати в кінці робочого року. А все тому, що банально «піджимають терміни». Методика Брайана Морана якраз від подібного ходу дій і відштовхується. Візьміть її собі на озброєння, і керуйте часом раціонально.


10.Хайді Грант Хелворсон «Психология достижений. Как добиваться поставленных целей»


24_09_07

Назва наступної на тему планування часу книги повністю відображає її суть. Автор пропонує використовувати найнесподіваніші підходи щодо того, як досягти успіху. Викладає цінні поради, як ставити перед собою мету і досягати її, не дивлячись на всі складнощі. Як зміцнити волю і позбутися від невдалих думок. Що робити, щоб генерувати нові можливості у будь-якій сфері вашого життя.

Матеріал складається з тестів і вправ, що дозволяють закріпити навички успішного подолання невдач, реалізації задуманих планів шляхом психологічних підходів. Якщо ви готові змінюватися, бажаєте домагатися результатів більш усвідомлено і продуктивно, однозначно ця книга «must have» до прочитання.


(Visited 449 times, 1 visits today)
Yakaboo
Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)