Співзасновник GeniusMarketing читає багато книжок і мріє написати свою – про підприємництво в Україні. Далі про те, що потрібно читати, щоб побудувати свій власний бізнес.
Ассараф Джон «Відповідь: Як досягти успіху в бізнесі, знайти фінансову свободу і жити щасливо»
Ця книжка мені дуже сподобалася. Вона не стільки про бізнес, скільки, на мій погляд, про мислення. Багато речей у нашому житті залежать від того, як ми їх сприймаємо, як про них думаємо. Книга «Відповідь» вчить мислити правильними категоріями, вже потім вибудовуючи дії.
Волтер Айзексон «Стів Джобс»
Останнім часом я полюбив бізнес-біографії. Чесно кажучи, підприємництво – справа нудна. Біографія ж Стіва Джобса відкрила мені на багато речей очі. З цієї книги можна перейняти достатньо досвіду. Хоча, в ній йдеться і про те, чого робити в бізнесі не потрібно. Це дуже цікаво: як Джобс і його колеги підходили до тих чи інших питань, як впроваджували інновації.
Пітер Тіль «Від нуля до одиниці»
Автор книжки – людина, яка була інвестором Facebook, PayPal. Він описує принцип створення нових компаній і роботу з наступними підприємствами. Всі великі компанії, наприклад Google, йшли шляхом від нуля до одиниці – від нічого до чогось. А решта, ті, хто намагається копіювати цей досвід, йде вже від одиниці й далі. І тут потрібні інші закони підприємництва.
А особистий список книг від Олеся Тимофєєва, який допоможе стати мільйонером читайте за посиланням.
І ще 5 книжок від Олеся Тимофєєва та команди GM, які зроблять вас генієм продажів
“Бізнес – це не просто ряд механічних дій, виконуючи які ви поступово збільшуєте свій гаманець. Це ціле мистецтво. Я не кажу про те, що для ведення успішного бізнесу потрібен якийсь вроджений талант. Але створення легендарної (як я часто говорю) компанії – це доля людей, які готові постійно вдосконалювати свої навички й розширювати межі знань. Я дуже люблю читати. Намагаюся регулярно виділяти час для цього. У 19 років, коли починав свій перший бізнес, я прийшов до висновку, що головне уміння підприємця – це вміння продавати. Саме з цього почався мій професійний розвиток.
І, звичайно, багато знань я отримав з книжок. Зараз ця традиція перейшла від мене всьому сейлз-відділу Genius Marketing.
Ось наш ТОП-5 книг, які “прокачають” вас в продажах:
1. “К черту цены! Создавайте ценность. СПИН-продажи в новых условиях”, Том Снайдер, Кевин Кирнс
Ця книжка не навчить вас придумувати “геніальні” акції, щоб під приводом знижки збільшити продажі. Саме так, до речі, чинить більшість підприємців в Україні та всьому СНД напередодні новорічних свят.
У книжці зрозуміло описано, що в продукті головне – не його вартість. Здешевлюючи товари, ми не піднімаємо свій бізнес на новий рівень. Можливо ви здивуєтеся, але дорогі продукти часто продаються набагато ефективніше, ніж дешеві.
У книзі детально описано, як продавати такі товари, і що змушує людей із задоволенням віддавати більше грошей.
До речі, якщо ви думаєте, що висока ціна гарантовано “відлякає” ваших потенційних клієнтів, рекомендую почитати статтю з нашого блогу: “Як правильно говорити про ціну, щоб не втратити клієнтів”. Ви зрозумієте, що все залежить не від вартості продукту, а від навичок продавця.
2. “Продавец нового времени. Думай как маркетер — продавай как звезда”, Джон Янч
Кілька років тому гарному продавцеві досить було знати, як правильно спілкуватися з клієнтами, щоб довести їх до оплати. Решта – завдання маркетологів.
Сьогодні ситуація кардинально змінилася. Прочитавши книгу, ви зрозумієте, що бізнес – це цілісний організм. Кожен співробітник повинен повністю занурюватися в процес. Ви не можете ефективно продавати, не маючи навичок маркетолога.
Тут зібрана точкова інформація, отримавши яку точно зрозумієте, куди рухатися далі.
3. “Обнимите своих клиентов. Практика выдающегося обслуживания”, Джек Митчелл
Одні з головних складових успішного бізнесу – клієнт-сервіс і якість обслуговування покупців. І справа не тільки в демонстрації або подачі продукту. Уже на етапі продажу вам необхідно перетворити потенційного покупця в справжнього друга.
Ця техніка лягла в основу книжки. Джек Мітчелл на своєму досвіді радить підприємцям не просто якісно обслуговувати клієнтів, а й робити їх в прямому сенсі щасливими. Причому саме на етапі продажу.
Ми з командою часто розкриваємо фішки нашої роботи з покупцями. Детально описуємо, як нам вдається перевершувати всі очікування клієнтів. Читайте “5 секретів успішного клієнт-сервісу [підслухано в GM]”.
4. “Чемпионы продаж. Что и как лучшие продавцы в мире делают иначе”, Мэттью Диксон, Брент Адамсон
Автори книжки провели глобальне дослідження серед представників торговельної галузі. Завдяки цьому було виявлено, що люди, які вміють продавати, діляться на кілька типів за принципом своєї роботи. Один з типів отримав назву “чемпіон”. Це продавці ТОП-рівня.
Про те, хто такі чемпіони продажів, і як ви можете стати одним з них, детально описано в книзі.
5. “Согласовано. Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг”, Игорь Манн, Максим Батырев, Анна Турусина
Цей посібник для тих, хто не розуміє, як синхронізувати крутий маркетинг та продажі. Особливо актуально, коли компанія починає розширюватися, штат поповнюється новими співробітниками й ситуація, здається, виходить з-під контролю.
Все не так погано, як ви думаєте! Це абсолютно нормальний процес. Потрібно тільки навчитися ефективно управляти окремими відділами вашого бізнесу і поєднувати їх.
Ви можете сказати: “Навіщо мені вчитися продавати, якщо я можу просто найняти менеджера з продажу?”. І будете абсолютно праві. Але, річ у тім, що кожен бізнес будується на цьому. Не вміючи продавати, ви не зможете знайти точки перетину з вашим клієнтом і передбачити, що може “змусити” його купити ваш продукт.
Щиро сподіваюся, що наші книжкові поради допоможуть вам освоїти цю навичку, створити легендарний бізнес і не менш легендарне життя.”
Читати: 5 книг для успіху в креативному бізнесі
Читати: Книги, які радить читати всесвітньовідомий бізнесмен Роберт Кійосакі
Читати: 5 бізнес-книг для натхнення і корисних ідей
Читати: Як книги зроблять вас мільйонером. Особистий список Олеся Тимофєєва
8 thoughts on “8 книжок від Олеся Тимофєєва і команди GM, щоб побудувати свій власний бізнес”