Тоні Шей пішов з життя у віці 46 років – американські ЗМІ пишуть, що причиною смерті стали рани після пожежі, яка сталася в будинку його родини. Шей створив компанію мрії - Zappos, а її корпоративну культуру й досі називають №1 у світі. Свій бізнес-досвід підприємець описав в книзі «Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії», яка вийшла в 2013 році і відразу стала бестселером The New York Times.
Бізнесмен походить з родини мігрантів з Тайваню, виріс в Каліфорнії та закінчив Гарвард. Першим його бізнесом стала мережа баннерного обміну LinkExchange, створена в 1996 році. А вже за три роки Шей з партнером запускає Zappos ― перший онлайн-магазин взуття, щоб згодом продати його Amazon за $1,2 млрд.
Навіть після угоди з Amazon Тоні залишився генеральним директором компанії та пішов з посади лише в серпні 2020 року. Підприємець вийшов на пенсію і мріяв більше часу витрачати на допомогу благодійним фондам, жити в трейлері та вільно мандрувати.
Свій бізнес-досвід Шей проаналізував у книзі «Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії», яка вже давно стала настольною для всіх власників інтернет-магазинів.
Підприємець переконаний: якщо співробітники та клієнти відчувають себе щасливими, значить в компанії створена сильна корпоративна культура. Зрештою, це позитивно впливає на бізнес-результат. Так, в офісі Zappos роботи пригощають попкорном, є майданчик для гольфу, а співробітник може замовити ліжко, щоб відпочити в будь-який час.
Шей радить читачам «перестати гнатися за грошима та почати займатися тим, що вам дійсно до душі – лише так можна досягти висот. Обираючи персонал, бізнесмен робив вибір не на користь людей з амбіціями чи досвідом, а тих, з ким співпадають цінності та хочеться зустрітися увечері.