Що читає команда онлайн-платформи Robota.ua

robota.ua – це перша онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні, яка вже 20 років допомагає пошукачам і роботодавцям знаходити один одного.

У команді компанії працює близько 200 людей. Усі вони — веселі та креативні люди, які завжди прагнуть до нових знань. Для цього кожен використовує різні методи: проходить офлайн- і онлайн-курси, відстежує останні тренди та, звісно ж, багато читає. 

В офісі robota.ua можна знайти корисну літературу: для цього облаштована міні-бібліотека, що поступово поповнюється новими книжками. Перелік видань є в спеціальній CRM-системі, де кожен може побачити, які книжки зараз доступні. Для зручності співробітники там також відмічають, хто взяв книгу та коли вертатиме. Книжки можна взяти додому або ж читати в кімнаті для відпочинку, в амфітеатрі чи на м’якеньких диванах. 

Окрім корпоративної бібліотеки, у багатьох працівників є улюблені книжки, які чимось запам’яталися або допомогли. Про деякі з них вони вам розкажуть самі☺ 

Яр Бірзул, директор з продукту

Еліягу Ґолдратт, «Мета» и «Критическая цепь»

Допомогли дивитися на всі робочі процеси як на механізм, який можна налаштовувати та тюнінгувати заради кращої ефективності. Теорія обмежень, про яку йдеться в обох книжках, дає фреймворк, конкретний практичний підхід, що допомагає розібратися з хаосом в організації. 

Марті Каган «Вдохновленные»

Біблія продуктового менеджменту від гуру Марті Кагана. Книжка зібрала в собі всі кращі практики зі створення цінних продуктів. Запам‘яталася нетипово високою для американських книжок концентрацією цікавих думок. Кожна сторінка містить хоча б кілька таких. Читати тільки в найбільш свіжому перекладі другого видання від МІФ, або в оригіналі, бо перше видання застаріло.

Катя Маєвська, головна редакторка онлайн-журналу для роботодавців ПроHR

Ця книга — мастрід для всіх, хто хоче вміти професійно розповідати захопливі історії: журналістів, сценаристів, письменників. Але не тільки – бізнес-сторітелінг стає дедалі популярнішим, отже, знати закони драматургії корисно всім, хто хоче захопити увагу на перемовинах, презентувати стартап, розповісти про свій продукт тощо. Історія живе за певними законами, які роблять її живою, яскравою та цікавою; вони докладно описані в праці Роберта Маккі.

Багато практик автори цієї книги запровадили в команді ще до того, як це стало мейнстрімом. У книзі вони діляться свіжими поглядами на те, як започаткувати бізнес та успішно керувати ним, наймати людей, організувати просування, поводитися з конкурентами, при цьому не обмежуючи себе традиційними уявленнями про «правильно» і «неправильно». Адже секрет успіху неможливо скопіювати — кожна компанія має винайти його самостійно. 

Саша Новіков, керівник відділу продажів

Цікава і реальна історія про те, як засновник Zappos з нуля створив компанію, що стала найкращою в США за мірками клієнтського сервісу. Книга живо і барвисто описує і злети, і падіння, і те, як компанія долала всі труднощі, ставши в підсумку синонімом до слова «сервіс». Обов’язкова до прочитання всім, чий вид діяльності пов’язаний з наданням будь-якого сервісу. 

Головний герой книги представлення, мабуть, не потребує☺ Автор яскраво і детально описує весь життєвий шлях Ілона — від того, як познайомилися його батьки, до моменту, коли Ілон став прообразом Залізної людини з всесвіту Марвел у реальному житті. Читаючи історію становлення одного з найвпливовіших і найбільш інновативних людей світу, неможливо не дивуватися його цілеспрямованості, відношенню до поразок і падінь, і вірі у свою місію — змінити на краще життя всього людства.

Юля Далібук, менеджерка з комунікацій

Це мастрід для всіх, хто планує пов’язати своє життя з текстами — листами, об’явами, замітками, пресрелізами, лонгрідами тощо. У доступній формі автори розповідають про те, як варто і не варто писати, наводячи життєві приклади, з якими ми стикаємось щодня. А видання 2019 року ще й адаптоване для створення крутих текстів українською!

Тім Скоренко «Пиарь меня, если сможешь. Инструкция для пиарщика, написанная журналистом»

Головна цінність цієї книги в тому, що вона дає змогу подивитись на роботу піар-менеджера очима журналіста. Що ми робимо не так, коли надсилаємо пресрелізи? Як зробити так, щоб ЗМІ з нетерпінням чекали вашого наступного листа? В яких випадках навпаки — саме ви, а не журналіст, маєте рацію? Зазирнути до журналістської душі допомагає саме це видання.

Саша Русін, менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

Ця книга для мене стала відкриттям. Ідеям автора майже століття, а вони все ще актуальні в сучасному світі. Мені вона допомогла в майстерності переговорів та сприйняття різних точок зору співрозмовників.  Та головне — вона показує, що немає ситуацій, з яких не можна вийти. Треба лише розкрити свої емоційні здібності та почути один одного. Ця книга — в першу чергу, для людей, яким заважає досягти успіху надлишкова емоційність.

Це мастхев для людей, які прагнуть бути лідерами та професіоналами своєї справи. У книжці показаний процес формування колективу та команд з експертної точки зору. Але для себе я виділив головне — роль лідера у команді та створення атмосфери. З дитинства я займався футболом і грав за різні команди, згодом створив свою. Тому для мене було важливо зрозуміти, як бути лідером команди — капітаном, який веде за собою. Мене вразили деякі моменти з цієї книги та надали натхнення працювати в цьому напрямі. 

Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)

Залишити відповідь