Що читають бізнесмени: мастріди від спеціалістів Monobank, Бітрікс24 та Genius Marketing

Що читають бізнесмени: мастріди від спеціалістів Monobank, Бітрікс24 та Genius Marketing

У Києві 24 квітня 2019 року пройде семінар із серії заходів, під час яких відомі діячі у сфері бізнесу поділяться своїми секретами успіху — «Анатомія бізнесу». Ми розпитали учасників цього заходу, відомих бізнесменів про те, що вони читають для натхнення та саморозвитку:

Що читають бізнесмени: мастріди від спеціалістів Monobank, Бітрікс24 та Genius Marketing 0

Директор українського «Бітрікс24», управлінець з 14-річним досвідом та експерт з формування партнерських стосунків, який знає, як зібрати команду мрії Дмитро Суслов.

Якщо ви хочете прочитати книгу про те, як правильно спілкуватися з людьми у 2019 році, то вона вже написана і називається «Новые правила деловой переписки». Максим Ільяхов і Людмила Саричева написали ще один бестселер — спокійний, глибокий і мегаактуальний. У цій книзі немає заголовків, що продають, або секретів правильного спілкування — вона суцільно складається з розбору конкретних ситуацій і способів комунікації в цих випадках.

Я читав «Заправляй кровать» і аж йорзав у ті моменти, де описувалися випробування, яким піддавалися курсанти, щоб потім змогти встати і йти далі. Не знаю чому, але ця тоненька і швидко прочитана книга вразила мене. Рекомендую.

«Виходить продюсер» - виключно щира автобіографічна робота. Причому, якщо про перші роки роботи в медіа Олександр розповідає досить поверхово, то найяскравіші його досягнення — робота над «Сталінградом» і «Левіафаном» — описані в деталях. Ну а здобуття премії Каннського кінофестивалю розписана в книзі мало не похвилинно. Цю книгу неможливо випустити з рук, тому що в ній дізнаєшся не тільки про біографічний професійний шлях Олександра Роднянського, а й про те, як влаштовано продюсування і кінематограф в цілому. Унікальна книга, написана в захопливому стилі.

Книга прийшла до мене вчасно, тому що прямо зараз я обдумую певні управлінські дилеми, що викликають в мені сильні переживання. Я читав деякі рядки й думав - «Чорт, адже я частенько ловлю себе на цій думці!». І дуже здорово, що автор дає прості і вичерпні поради, як чинити в такому випадку. «Чему я научился, потеряв миллион долларов» - прекрасно написана книга, яка затягує з перших сторінок. Видавництво радить її всім, хто займається біржовою торгівлею та інвестиціями, але насправді я б рекомендував її набагато більшому колу.

Одна з улюблених глав - «До біса справедливість!», в якій я остаточно переконався, що не існує ніякої справедливості й "урівняловки" в заробітній платі, преміях і відносинах до різних співробітників. Тому що все визначається виключно їхнім внеском у спільну справу і цінністю для бізнесу — і це єдиний критерій, за яким можна оцінювати людей в компанії (за рідкісним винятком в пару пунктів). Я дуже рекомендую книгу Дена Кеннеді «Жорсткий менеджмент: Примусьте людей працювати на результат!» для всіх, хто замислюється про власний бізнес або вже має його, а також для кожного, хто в тій чи іншій ролі управляє людьми та компаніями. Дуже актуальна і максимально корисна книга про бізнес.

Ніколи не розумів людей, які вважають, що якщо розповісти іншим про те, як все влаштовано в їхній компанії або як вони досягли успіху, то ті відразу ж почнуть представляти загрозу для їхнього бізнесу, тому що дізнаються всі секрети (так-так, я особисто знаю таких навіть серед дуже успішних керівників). Книга «Робота рулить! Уроки Google. Правила гри у команді мрії» розбиває таку логіку на дрібні шматочки, оскільки вона встигла стати бестселером на Amazon, а другий Google за цей час так і не з'явився. Дуже рекомендую цю книгу в першу чергу всім директорам і менеджерам з персоналу, а також керівникам і власникам бізнесу, для яких їхні співробітники — це не ресурс, а головна цінність.

Я читав «Запускаем инновации» і на кожній сторінці уявляв собі свою роботу. І раптом в якийсь момент я зрозумів, що мені ж страшенно пощастило працювати в компанії, де інновації народжуються кожен день і створюються кожним членом нашого колективу! Але ж є бізнеси, компанії та організації, що живуть в рутині «купи - розмісти рекламу - продай - підрахуй різницю» роками, де грошові потоки формуються одними і тими ж продуктами, а зростання прибутку досягається збільшенням кількості товару, що відвантажується. Господи, як же це нудно! Якщо чесно, то я отримав величезне задоволення, прочитавши ілюстроване керівництво «Запускаємо інновації». Я наполегливо рекомендую його всім керівникам і власникам бізнесів, маркетологам і директорам з розвитку, креативним особистостям і тим, у кого сверблять руки від бажання зробити світ кращим. Відмінна книга з дійсно важливими порадами!

Head of Strategy technologies Department у компанії Monobank Ілля Соколюк

Що читають бізнесмени: мастріди від спеціалістів Monobank, Бітрікс24 та Genius Marketing 0

Про книгу: Американський інвестор і філантроп Рей Даліо впродовж багатьох років осмислював свої життєві та робочі принципи. Він розповідає, крізь які випробування пройшов, яку винагороду отримав за своє терпіння й наполегливість, як стати більш відкритим і толерантним та чому люди й саморозвиток важливіші за все.

Про книгу: Netflix стала однією з найпотужніших розважальних платформ, замінивши собою фактично телебачення в багатьох країнах світу. Колишня головна директорка з розвитку талантів у компанії Патті МакКорд впродовж 14 років працювала з її персоналом та допомагала розробляти корпоративну культуру. Тепер про свій досвід вона описує в цій книзі, яка пояснює, завдяки чому саме Netflix вдалося досягти високих результатів.  

Про книгу: Бізнес любить тих, хто вміє цінувати гроші і знає правила їх функціонування. Ця збірка правил, що виражає основні цінності, серед яких найголовнішою є чесність у роботі з коштами, допоможе віднайти власне кредо у бізнесі, фінансовій сфері, сформувати адекватну модель поведінки у ділових колах.

Про книгу: Керівникам теж потрібні підказки — їх готовий надати підприємець з 20-річним досвідом Тимур Горяєв. Він детально розповідає, як стати авторитетним носієм цінностей компанії, створити стратегію управління, усвідомити суть власного бренду та сформувати потужний колектив. 

Про книгу: Мозок часто перегрівається і тому схильний відволікатися на інші, менш важливі речі. Щоб таке неефективне перемикання траплялося якомога рідше, варто прочитати секрети з цієї книжки. Нестача сну, залежність від смартфона, великі шумні офіси, хронічний стрес, автоматичні помилки — це все перешкоди на шляху до чистого мислення, які автор вчить читачів вміти приборкувати. 

Про книгу: Історія кольору може бути захопливою, особливо якщо мова йде про такий універсальний колір як чорний. Первісна темрява, чорні лицарі, ряса монахів, одяг юристів, вісник меланхолії — що тільки не криється в чорному. Розгадати його загадки допоможе ця книга від французького історика-медієвіста Мішеля Пастуро.

Що читають бізнесмени: мастріди від спеціалістів Monobank, Бітрікс24 та Genius Marketing 0

Засновник спільноти інтернет-підприємців Genius Marketing, один із найкращих стратегів з інтернет-маркетингу в Україні Олесь Тимофєєв

Про книгу: Роберт Чалдині пояснює вплив на свідомість інших людей за допомогою переконливих аргументів, неусвідомлюваних важелів впливу та мистецтва правильно вести переговори. Чалдині консультував такі компанії та організації як Google, Microsoft, Coca Cola, IBM, Гарвардський університет та НАТО — а тепер його консультацію можуть отримати і читачі цієї книги.

Про книгу: Ця книга — про одного з найвизначніших підприємців нашого часу, засновника PayPal та Tesla Ілона Маска. Що приховується за цією маскою бізнесмена-розбишаки, який запускає ракети, встигає відповідати своїм шанувальникам у твіттері та частенько спить прямо на робочому місці? Про це розповідає у детальній біографії, яка вже встигла стати бестселером, журналістка Ешлі Венс.

Про книгу: Автор цієї книжки понад 17 років пропрацював на різних керівних посадах в компанії Starbucks. Він стверджує, що найголовніше: виростити людей, а вони уже у свою чергу здатні будуть виростити компанію. Тому тут мова піде про корпоративну культуру цієї корпорації, що базується не стільки на каві, скільки на тих, хто долучається до створення кожної ароматної чашечки еспресо чи капучино у стаканчику з лого відомого бренду.

Про книгу: Хто сказав, що ми всі повинні грати за правилами, робити так, як роблять усі, та й так, як ми самі звикли робити? «Код экстраординарности» розповідає, як просто можна перепрограмувати свою свідомість і спрямувати своє мислення на досягнення успіху та виявлення нових можливостей.

Про книгу: Відомий підприємець Річард Бренсон розповідає про те, як створити бізнес фактично “з нуля”, стимулювати технологічний розвиток, ініціювати можливий ребрендинг, завоювати максимальну довіру від своїх клієнтів тощо. Це справді зможе стати ідеальним доповненням до спеціалізованої бізнес-літератури, стимулом до розвитку підприємництва на практиці та помічником у прийнятті важливих стратегічних рішень. 

Про книгу: Історія про те, як божевільна ідея — здавати в оренду місця у квартирі, що пустує, для тимчасового проживання туристам — стала стимулом для заснування надзвичайно популярної компанії. Тепер завдяки спеціальному сервісу ви можете буквально знайти домівку будь-де у світі, а готельний бізнес опинився під загрозою. Здається, що ідея ось так заробляти на звичайній концепції оренди житла могла спасти на думку лише геніям, але ні — це звичайні хлопці, які від початку хотіли просто здати власне житло. Про неймовірну історію становлення airbnb читайте у цій книжці.

Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)

65 thoughts on “Що читають бізнесмени: мастріди від спеціалістів Monobank, Бітрікс24 та Genius Marketing

    Залишити відповідь