Fedoriv Agency називають головними креативниками країни. Вони згенерували та втілили в життя маркетингові стратегії, що зробили впізнаваними багато українських брендів. Натхнення творча компанія шукає та знаходить в книгах Рея Даліо, Флоріана Іллієса, Еда Кетмелла та несподіваного Річарда Фейнмана. А ще у Fedoriv Agency є власна корпоративна бібліотека, де зібрані книжки зі всього світу.
Корпоративна бібліотека Fedoriv Agency налічує близько 1000 книжок топових українських і світових видавництв. Це артбуки Taschen, примірники Harper Design, щорічні каталоги Reddot, нон-фікшн Simon and Schuster, а також іноземні журнали.
Бібліотека може похизуватися великим розмаїттям жанрів і навіть скласти конкуренцію міським книгарням. В агентстві вважають, що зациклюватися на одному літературному напрямку, означає обмежувати себе у потенційних джерелах інформації та натхнення. Тому на поличках поруч із бізнес бестселерами сусідять рідкісні видання про сучасне мистецтво та дизайн.
Наповненням бібліотеки займаються співробітники Fedoriv Agency та засновник – Андрій Федорів. Кожну книгу у бібліотеці хтось попередньо прочитав та порекомендував. Андрій Федорів привозить книжкові новинки з мандрівок світом і відряджень у двох екземплярах — додому і на офісну поличку.
Співробітники агентства багато читають, адже креативна діяльність вимагає постійного генерування свіжих ідей. Команда Fedoriv Agency рекомендує свої неочевидні книжкові фаворити.
Андрій Федорів, засновник Fedoriv Agency
Ви обов’язково маєте прочитати «Принципи» Рея Даліо!
Рей Даліо «Принципи»
Автор увійшов у сотню найзаможніших людей світу за версією журналу Forbes, в сотню найвпливовіших людей світу за версією журналу Time, а також є засновником приватної компанії, що входить у п’ятірку найуспішніших в США за версією журналу Fortune. Вкрай рідко зустрічається настільки глибоке, системне, аналітично-математичне ставлення до бізнесу і життя.
Книга «Принципи» розповідає про те, як Рею Даліо вдалося впродовж кількох десятиліть створити один з найуспішніших інвестиційних фондів США з точки зору керування активами.
Автор доводить нам, що вся реальність це одна математична система і її потрібно досліджувати з боку причинно-наслідкових зв’язків.
Рей Даліо розповідає про свою поразку у 70-х роках, коли він втратив майже все, але потім, завдяки детальному аналізу ситуації, оговтався та побудував одну з найсильніших інвестиційних компаній в Америці. Він першим зрозумів, що коливання на біржі зручно відстежувати за допомогою комп’ютера. Даліо запровадив у інвестиційну компанію комп’ютеризовані алгоритми керування фондовим ринком, що сам винайшов і відцифрував. Так з’явилися тисячі програм, що відстежують коливання на фондовому ринку, це дозволяє обрати найкращу тактику.
Головна ідея Рея Даліо: якщо ви не приділяєте достатньо уваги тому, щоб розібратися як працює світ навколо, не намагаєтесь відстежити причинно-наслідкові зв’язки, ви ніколи не будете ефективними.
Ксенія Сичова, копірайтерка Fedoriv Agency
Я беру участь у книжковому клубі Kill that book, тому питання «що почитати?» в мене виникає рідко. Кожен учасник клубу розказує про книжку, яку хотів би висунути на голосування, і ми разом складаємо шортліст.
Флоріан Іллієс «1913.Літо цілого сторіччя»
Одного разу ми обрали книгу «1913. Літо цілого сторіччя» Флоріана Іллієса. Вона написана у жанрі нон-фікшн. Йдеться про останній мирний рік перед Першою світовою війною, в який відбулося багато подій у культурному середовищі. Якщо на уроках ми розглядали історію як лінійне явище, то в книжці вона приймає сферичну форму. Тут Гітлер та Сталін гуляють в одному парку Шенбрунн, вони не знають один про одного і ще не перетворились на чудовиськ, у той час, коли Кафка страждає від нерозділеної любові… Автор буквально бомбардує нас фактами із культурного і політичного життя, а нам цікаво спостерігати, як усе в цьому світі взаємопов’язано.
Олексій Максименко, бренд-лідер Fedoriv Agency
Мій книжковий фаворит – «Корпорація геніїв. Як управляти командою творчих людей» Еда Кетмелла, президента Pixar і Walt Disney Animation Studios.
Цю книгу мені подарував мій друг Вова Смирнов, коли я став креативним директором. Вона допомогла мені сформувати свій стиль управління й підхід до роботи. З одного боку ідеї, які викладено в книжці, дуже збіглися з моїми відчуттями й припущеннями про те, як повинна працювати творча компанія, а з іншого – підказують прості прийоми та орієнтири в керівництві. Той же пиксаровский braintrust метод я миттєво ввів у своїй команді, а пізніше його почали застосовувати вже всі в агентстві як стандартну практику.
А ще книга написана як велика цікава історія про становлення компанії, про кризи і поразки, про те, як створювалися культові мультфільми тощо. Вийшло в результаті не тільки корисно, а й дуже цікаво. Уже двічі перечитував, замислююся про третій раз.
Андрій Латанський, копірайтер Fedoriv Agency
Річард Фейнман «Та ви жартуєте, містере Фейнман!»
Почитайте «Та ви жартуєте, містере Фейнман!» Річард Фейнман — американський вчений, один з творців квантової електродинаміки, лауреат Нобелівської премії з фізики, брав участь в розробці атомної бомби. А ще інженер, біолог, художник, музикант, зламувач, троль, жартівник і вигадник. Його «Фейнмановскі лекції» і сьогодні вважаються найкращим підручником з загальної фізики для студентів. Саме з цієї книги почалося в інституті моє знайомство з автором і фізикою.
Це не біографія у звичному розумінні, скоріше набір не пов’язаних між собою байок, розказаних великою дитиною. Часом вони кумедні, часом сумбурні. Зовсім як життя! І ще одна думка: наука і творчість — це не антиподи. Там — графіки й формули, а там — веселі картинки. Немає поділу, все пов’язано. У роботі я часто повторюю фразу: «не буває нудних брифів, бувають нудні рекламісти». Так ось перефразую, надихнувшись Фейнманом: «не буває нудною життя, бувають нудні люди».
Сподіваюся, що після прочитання книги хтось замість чергової лекції про SMM і особистий бренд розбере на запчастини свій холодильник або хоча б відкриє статтю на вікі про теорію струн.
Іван Ігнатов, стратег Fedoriv Agency
Йон Бергер «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу»
Пораджу одразу три. Якщо ви цікавитеся рекламою, обов’язково маєте прочитати «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» Йона Бергера. Книга про психологію людей і секрет «сарафанного» маркетингу. Простою мовою дає розуміння чому ті чи інші речі вірусні. Автор навіть пропонує алгоритм по створенню такого роду контенту. До того ж книга побудована на цікавих реальних прикладах.
Роб Фіцпатрік «Запитай маму»
Наступна книжкова рекомендація: «Запитай маму» Роберта Фіцпатріка. Книга про те, як правильно брати інтерв’ю на етапі вивчення споживача, знаходити дійсно корисні речі для поліпшення продукту і розумінню аудиторії, а не очевидні всім факти.
В. Чан Кім «Стратегія блакитного океану»
І нарешті третя: «Стратегія блакитного океану» В. Чан Кіма. Я дуже її люблю, напевно тому, що вона була першою книгою про рекламу, яку я прочитав. Вона містить багато цікавих кейсів, а також зрозумілі інструменти, які допоможуть з аналізом категорії та ринку й подальшим вибором стратегії.
Євгеній Пахомов, директор з розвитку бізнесу Fedoriv Agency
Стівен Левітт Стівен Дабнер «Коли грабувати банки та інші лайфхаки»
Я рекомендую прочитати книгу «Коли грабувати банки та інші Лайфхаки» Стівена Левітта та Стівена Дабнера. Її написали два економісти, які також відомі як творці фрікономіки. В легкій хуліганській манері вони описують складні закони і проблеми світової економіки на дуже несподіваних і кумедних прикладах. Ця книга знаходиться на стику бізнес-освітньої та розважальної літератури. Вона підійде тим, хто прагне провести вечір під теплим пледом біля каміна.