Які книжки дарувати колегам на Новий рік: бізнес-література та ідеї корпоративних подарунків

Можливо, у вас у офісі заведено влаштовувати «таємного Миколая», коли кожен анонімно витягує з переліку колег людину, якій буде щось дарувати. Чи ви хочете просто зробити приємне співробітникам чи босу. Або ж у вас прокинулося раптове бажання створити комусь на роботі новорічний настрій. У будь-якому випадку, розповідаємо, що може стати варіантом хорошого подарунка:

Цей набір із міні-довідників зібрав одні з найкращих порад від фахівців видання Harvard Business Review. Сюди увійшли книги на доволі універсальні робочі теми — «Як управляти собою», «Як управляти своїм босом», «Мистецтво переконування» та «Як обрати стиль лідерства». Психологи, професори Гарвардської школи бізнесу та фахівці у сфері менеджменту допомагають оцінити різні аспекти робочих стосунків, виявити свої кращі сторони та усвідомити, як працюють організаційні процеси, в яких задіяні люди. 

Ідейним натхненникам в команді можна подарувати книгу, назва якої є вже сама по собі закликом до дій, — «Вперед за мрією». Авторка цієї книги — директорка в Nike, колишня віце-президентка з інновацій в General Electric, членкиня правління The National Geographic Society. Вона розповідає, як не боятися привносити радикальні зміни в компанію, навіть якщо стикаєшся зі скептицизмом з боку інших: «Одна з визначальних характеристик невпинних змін полягає в тому, що лідери, менеджери та працівники мають бути здатні рухатися вперед, не знаючи відповідей на кожне запитання. Вони мають намацувати шлях у темряві». Що ж, нехай ця книга стане ліхтариком у темному страшному світі бізнесу!

Як оптимізувати свою роботу, особливо коли вона надто стресова? У цей книжковий комплект увійшли три такі книги: 

  • Кріс Восс «Ніколи не йдіть на компроміс. Техніка ефективних переговорів»
  • Марк Менсон «Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем»
  • Кріс Бейлі «Рік продуктивності. Експерименти із часом, увагою та енергією»

Людина, якій ви подаруєте подібний набір, підтягне навички переговорів, навіть якщо це будуть просто розмови з босом про підвищення зарплати чи спроба пояснити колезі, що саме від нього потрібно; навчиться відпочивати та дивитися простіше на деякі свої проколи, відпустивши зайвий перфекціонізм; знайде оптимальний для себе метод тайм-менеджменту.

У будь-якій справі тепер корисно мати розвинене стратегічне мислення. І не важливо, працюєте ви дизайнером, касиром, SMM-ником, бухгалтером чи вчителем — усюди ви стикаєтеся з прийняттям рішень і вагаєтеся, чи не зашкодять вони у роботі, чи принесуть переваги, співмірні у порівнянні з затратами ресурсів на їх здобуття. На допомогу приходить розділ прикладної математики, який завдяки чітким розрахункам досліджує моделі прийняття рішень в умовах конфліктних ситуацій. Не гадайте на кавовій гущі чи магічній кулі, натомість вирахуйте правильний для себе варіант без задіяння абстрактних духів.

Український копірайтер Денис Каплунов у цих двох книгах вчить, як правильно писати та ефективно продавати. Цей комплект стане в пригоді всім, хто так чи інакше пов’язаний з текстами, маркетингом, продажами та підприємництвом у цілому. Фактично, це посібники з того, як правильно формувати свої ідеї та представляти їх перед іншими, що може сприяти в роботі ваших колег.

Книга присвячена всім трудоголікам, тим, хто засиджується допізна та працює навіть у свій вихідний. Допоможіть цим людям нарешті зробити паузу, переосмислити свою навантаженість та почати все встигати вчасно й ефективно. Адже коли немає часу навіть на те, щоб подумати, це неправильно. Можливо, книга зможе змінити навіть атмосферу у вашій компанії та її стресостійкість, тому її варто подарувати і тим, хто здатен на ці речі повпливати.

Цю книжку можна дарувати як саму по собі, так і вкупі з іншим бестселером від її авторів — «ReWork». 

У всьому світі було продано понад 2 мільйони примірників цієї книги, а її автор, підприємець і інвестор Рей Даліо увійшов до сотні найвпливовіших людей за версією видання Time. Рей вивів для себе важливі життєві й робочі принципи, просто замислившись над тим, а чи справді правильно він чинить у повсякденних ситуаціях. Його філософія — це не замкнене коло постулатів, а радше стимули для роздумів читача; бо ніхто у світі не має робити своє життя просто копією чийогось. Натомість варто просто більше аналізувати, що інші роблять (не)так, а що — ти. Тому «Принципи» відрізняється від звичних книг із саморозвитку. 

Книга-хіт цього року, повз яку не можна пройти повз. Автобіографія експершої леді США за 15 днів продажу стала бестселером; це найуспішніші мемуари за весь сучасний період історії видавничої справи. В них вона відверто описала свій шлях до успіху, наголошуючи на тому, як важливо отримувати й надавати підтримку близьким та не втрачати віри у власні сили. А також — наполегливо працювати. Мішель є однією з яскравих борчинь за права жінок і дівчат в Америці та за здоровий спосіб життя.

Як пам’ятний подарунок також можна обрати й цю ж книгу в оригіналі.

Чому б не поповнити корпоративну бібліотеку класичними виданнями у гарному оформленні: «Граф Монте-Крісто», «Джейн Ейр», «Венера в хутрі», «Мобі Дік», «Портрет Доріана Грея» та інші. 

Якщо ж відразу хочеться привітати цілий колектив та багатьох колег і співробітників, тоді можна розглянути як подарунок корпоративні подарункові сертифікати. Це зручно, бо працівники таким чином зможуть обрати, що саме вони хочуть, та отримати кошти на книжку своєї мрії, якою б незвичною вона не була.

І креативні блокноти, записники і планери на додачу:

Бизнес-блокнот Big Money. Заряжен на успех

Планер Oh My Big Plan Sky Edition

Блокнот Ябуда Will be done

Щоденник Moleskine на 2020 рік Стиглий жовтий

Планер Orner I have a plan чорний

Блокнот Penguin The Case-Book of Sherlock Holmes