Instgram сьогодні - це не просто про красиві фото та лійки під ними. Це - робота і хобі, сотні тисяч соціальних контактів, особистий бренд, просування бізнесу, вплив на соціум і формування його навколо себе. Кому потрібен Instgram? Усім, мабуть! А прокачати його допоможе наша добірка для літнього бінго.
Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу
Дерек Томпсон
Соцмережі створюють ілюзію людської уваги – найціннішого та найдефіцитнішого ресурсу нашого століття. Той, хто вміє отримувати та утримувати аудиторію у 21 столітті отримує безмежні можливості, переваги і стає лідером, хай навіть у вузькій ніші.
Дерек Томпсон дослідив все популярне, що стало феноменом – рок-хіти і Трампа, голлівудські блокбастери і французьких імпресіоністів, «Гру престолів» та Adele.
І виявилося, що кожен із цих феноменів підлягає опису та виокремленню певних механізмів та алгоритмів, які дозволяють завоювати любов та прихильність мільйонів людей по всьому світові.
Навіть якщо не плануєте стати «хітмейкером», прочитайте цю книжку, аби з іншої сторони поглянути на популярних особистостей та явища.
Феномен Instagram 2.0 Усі нові фішки
Любов Соболєва
Щоб зрозуміти феномен популярності в Інстаграмі окремих акаунтів, для початку, варто зрозуміти феномен популярності самої соцмережі. Величезна кількість людей залежна від думки оточуючих і знаходить підтримку через соцмережі.
Одні заходять у соцмережу, аби показати себе, інші – щоб подивитися на перших. А третя частина використовує Інстаграм, як потужний майданчик для бізнесу.
Усі найкорисніші фішки просування акаунтів під однією обкладинкою: покроково, цікаво, просто і з конкретними прикладами.
Репутаційний антистрес. Інструкція для власників і топ-менеджерів бізнесу
Сергій Біденко, Ірина Золотаревич
Виходити у публічну площину і не бути готовим захищати свою репутацію – схоже на спробу прикрого самогубства.
Особливо у той час, коли репутацію можна втратити одним лише дописом у соцмережах. Так само можна здобути сотні тисяч прихильників, клієнтів та підписників. У чому зацікавлені ви?
Однозначно, запобігти кризі, використовуючи системну роботу над своїм образом, значно простіше і дешевше, ніж пізніше «розгрібати» результати репутаційних викликів з плачевним результатом.
Забирайте практичні поради авторів, зібрані в одну книжку-антистрес.
Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків.
Макс Лукомінський
Книжка про бізнес, яка буде цікава і для тих, хто хоче розвивати особистий бренд. Так, «єдинорогами» автор називає ті компанії, які приваблюють нашу увагу та закохують у себе своїх клієнтів, перетворюючи останніх на відданих фанатів і адвокатів бренду. Що, погодьтеся, актуально і для побудови соціальних контактів: не потрібно, щоб вас любили усі.
Але знайти свою цільову аудиторію і правильно побудувати комунікацію з нею дорогого вартує.
Велику увагу автор приділяє позиціонуванню продукту та розповідає історію успіху «Сінево», «Нової пошти» та Монобанку.
Про рекламу
Девід Огілві
Книжка від «батька реклами» з якої варто починати прокачувати все, що пов’язано з публічною діяльністю. Чому на одні товари і послуги ми реагуємо, а інших не помічаємо?
Про особливості таргету всі ж чули: сучасні алгоритми показують кожному лише те, що згідно наших пошукових запитів та інтересів. А от про рекламу поза інтернетом, про шаблони та стереотипи, про все-все, що стосується будь-якої реклами – все тут.
No Filter. Історія Instagram
Cара Фраєр
Як Instagram отримав надзвичайний успіх у всьому світі, як змінив світ і сотні життів, бізнес та культуру, соціальні зв’язки та взаємовідносини. Автори поговорили із засновниками, співробітниками і навіть конкурентами Instagram, з блогерами та лідерами думок, чиї акаунти стали популярними в мережі, зібрали силу силенну думок і зробили висновки, які можуть вас здивувати.
Головним героєм книжки можна назвати співзасновника соціальної мережі Кевіна Сістрома та його маніакальну одержимість успіхом та масштабом. Це за його керівництва Instagram став недосяжною вітриною краси та успіху.
Але Сістрому довелося піти після того як Instagram придбав Фейсбук, проте ярмарка селфі та красивого життя стала ще яскравішою.
Пиши, скорочуй. Як писати дієвий текст
Максим Ільяхов, Людмила Саричева
Спираючись на поради із книжки Саричєвої та Ільяхова, багато описувати про цю книжку не будемо. Пишете для брендів, сторінок організацій, свої власні думки чи дописи для подружок? «Пиши, скорочуй» – це must have, для кожного, у кого на екрані відкрилась клавіатура.
Перша книжка розбирає чистоту та структуру тексту, але у продовженні – як подавати та продавати текст читачу, щоб він все розумів з перших літер.
Знайди свій стиль. Як створити персональний бренд в Instagram
Еймі Сонг
Книжка від блогерки, яка має понад 5 млн фоловерів в Instagram. Еймі Сонг вміє зацікавити та утримувати аудиторію, добре її вивчила і свої напрацювання описала покроково.
Instagram – це не лише про фото, але як зробити візуальну частинку соцмережі такою, щоби виділятися і, водночас, залишатися у тренді? Читайте тут! Поради досить прикладні і без зайвої «води»: про фото на смартфон для себе та брендів, про обробку, та підготовку – освітлення, фон, різкість, фільтри; про те, що однаково добре, знаючи деякі прийоми, можна фотографувати їжу, дітей, пейзажі та себе.
Книжка лише вийшла, але впевнені, вона знайде своє місце на книжкових поличках тих, у кого є акаунт в Instagram.
Big Money. Принципи перших. Книга 2
Вам може здатися, що про прокачку інстаграму тул лише один розділ – історія Лєри Бородіної про G.Bar.
Ми радимо – прочитайте цю книжку до кінця. Бо тут про основи, історії успішних жінок, які побудували власний бренд (із соцмережами і без них) настільки вдало, що про них почали писати книжки.
Таке зайвим не буде точно!
Зірка соцмереж. Як стати крутим блогером
Ніна Звєрєва, Світлана Іконнікова
Якщо у 80-90-х роках діти хотіли стати космонавтами і пожежними, то у 2020-х – блогерами. Світ навколо диктує свої умови.
І хто знає, можливо саме ваша дитина і стане лідером думок, на якого буду орієнтуватися мільйони підписників?
Головне, аби вони були готові до цього морально і знали основи ведення соцмереж. Гарна новина – цьому можна навчитися. У допомогу підліткам та їхнім батькам книжка «Зірка соцмереж» із добіркою корисних порад у зрозумілих формулюваннях.