PR, соцмережі і проекти: добірка книг про маркетингові комунікації

У сферах маркетингу та реклами потрібно вміти володіти різноманітними інструментами комунікації. Тож пропонуємо вам літературу про основи PR, ведення соцмереж та проектного менеджменту, які стануть у пригоді для тих, хто лише починає знайомитися з різноманітними можливостями промотування власної продукції чи послуги.

Насправді, неофіційно проектами займаються майже всі. Автори цієї книги визначили, що на багатьох інших посадах працівники витрачають на проекти 60-80% свого робочого часу. Тож вони впевнені, що знання основ проектного менеджменту не завадить нікому. У книзі вони розповідають, як ініціювати, спланувати, виконати, промоніторити результати та закрити будь-який проект.

Для тих, хто тільки починає входити в курс проектного менеджменту, ця книга стане справжньою знахідкою. Вона вчить, як будувати графіки процесів, щоб не заплутатися в паралельних поточних проектах, правильно аналізувати результати своєї діяльності і все встигати. Автор книги Джозеф Хігні консультував з цих питань такі великі компанії як PepsiCo — і навіть армію США

Зв’язки з громадськістю виникли давно, попри той факт, що популярною ця діяльність стала лише у ХХ столітті. У стародавніх країнах Азії та в часи Античності вже існували перші зародки PR, зокрема, було визначено високу роль чуток, релігії та мистецьких груп. У цьому посібнику з PR дуже детально виділено засадничі положення цієї діяльності, основи її дії та впливу. Корисною книга буде не лише студентам напрямку, а й тим, хто вже давно працює у сфері, але прагне знати базові факти про історію її розвитку.

Маркетинг надає всі інструменти для поліпшення представлення бренду, тому варто розуміти основи брендингу, щоб просувати певний продукт. Ця книга допомагає усвідомити, як позиціювати свій бізнес унікальним та непересічним, за 17 кроків визначити, що саме вирізняє вас від інших. 

Harvard Business Review — одне з найбільш відомих бізнес-видань про техніки управління. У цій книзі зібрано 10 розгорнутих статей про ведення комунікацій: як навчитися виступати, переконувати, продавати блискучі ідеї. Для маркетингу книжка є необхідним посібником, щоб зрозуміти основи формування як внутрішньої, так і зовнішньої комунікативної політики.

Як заробити в Instagram, отримати з кілька тисяч підписників, стати бізнесменом-початківцем, гарно знімати на смартфон, які є боти та як знайти спонсорів — ось лише частковий перелік всіх порад, які вміщені в цій книзі. Вона наводить приклади людей, які змогли заробити навіть на в’язаних дитячих шапочках чи постах про досвід виховання своєї дитини. А отже, зможете і ви.

Фахівці з SMM займаються не лише написанням постів та відповідями на запити клієнтів — вони повинні також і вміти налаштовувати таргетовану рекламу, щоб привабити у стрічці facebook потрібного клієнта. Ця книжка з маркетингових комунікацій допоможе ефективно спрямовувати сили на цільову аудиторію у потрібний момент. Український бізес-тренер та консультант з маркетингу Сергій Щербаков розповідає основи цілеспрямованої грамотної кампанії просування своїх меседжів у соцмережі.

Якщо ви працюєте у сфері маркетингу, вам вочевидь доводиться багато листуватися. Щоб комунікація як з колегами, так і з партнерами була ефективною, вам допоможе ця книга від авторів «Пиши, сокращай». Вона містить поради, які слова та формулювання не варто вживати, як покращити спілкування у звичних нам ситуаціях та як виходити з конфліктів.

Уявіть, якби всі нюанси проджект-менеджменту вам розповіли не у вигляді тони таблиць, графіків та нудних описів, а як історію з реального робочого процесу. Том Демарко — спеціаліст з організації праці, який завжди нестандартно навчає своїх читачів важливим нюансам буденної робочої комунікації та протидії вигорання через накопичення хаотично розподілених задач. Проектним менеджерам ця книга з маркетингу стане вдалою підказкою, як не втратити глузд і зробити довге завдання швидше й ефективніше. 

Щоб розуміти основи промотування товарів і сервісів, варто звернутися до першопроходців у цій сфері. Девід Огілві — творець реклами, «король копірайтингу», один із перших креативників. Частково ця книга про піар, і про маркетинг, і про креативні індустрії, і навіть про філософське сприйняття світу — Огілві є виразником сімейних та моральних цінностей, які мають йти понад усе. «Коли створюєте рекламу, пам’ятайте, що її побачать ваші діти, ваша дружина та ваша власна совість», — проголошує він. У цій книзі зібрані цікаві поради, лайфхаки та кейси талановитого рекламника. 

(Visited 359 times, 4 visits today)