Олесь Тимофєєв — засновник освітньої компанії для підприємців GeniusMarketing. На масштабному саміті з залучення клієнтів з інтернету — Лабораторії Онлайн Бізнесу 2019 — Олесь дасть учасникам список трендових інструментів, які сам використовує в бізнесі. А поки в блозі Yakaboo він рекомендує літературу, яка допомагає в роботі підприємцям і маркетологам.
Zappos — приклад неймовірного клієнт-сервісу. Це історія компанії, яка пройшла великий шлях і досягла найвищих успіхів завдяки ідеальному відношенню до клієнтів.
Люди запам’ятовують ставлення бренду до них. І якщо воно їм подобається, радять його друзям і знайомим. Книга дає розуміння того, як потрібно радувати своїх покупців і мотивувати їх повертатися знову і знову.
В юні роки один із засновників компанії Nike не міг собі дозволити пару кросівок Adidas, які вже були на піку популярності.
Ця книга — повна історія становлення великого підприємця і легендарного бренду. Тут немає якихось конкретних маркетинг-інструкцій або чек-листів. Але є дещо цінніше — досвід.
Наприклад, як купити логотип за $35 і зробити його одним з найбільш впізнаваних у світі.
Кожен підприємець повинен вміти круто продавати. А для цього потрібно бути переконливим.
Тут зібрані робочі способи підсвідомо впливати на клієнтів і мотивувати їх робити правильний вибір. Ці навички будуть корисні в багатьох галузях — маркетингу, прямих продажах, переговорах.
Відмінно підійде і новачкам, і підприємцям старого гарту. Контент допомагає поглянути на бізнес під іншим кутом. Світ змінився. Підхід до підприємництва теж.
Чи є сенс робити бізнес, якщо ви витрачаєте на нього по 16 годин на добу без вихідних? Мені подобається бути вільним. Проводити час з сім’єю, щоб компанія тим часом розвивалася, а дохід збільшувався. Книга допомагає в цьому.
У команді GeniusMarketing є багато хлопців, які працюють віддалено. Багато цінних порад з приводу організації такого співробітництва я взяв з цієї книги.
Інтернет сильно допомагає побудувати справжню dream team. Знайти реально крутих фахівців на кожну позицію в межах одного міста може бути складно. Але коли прив’язки до конкретної локації немає, відкривається набагато більше можливостей.
Позиціонування допомагає компаніям конкурувати з більш сильними брендами. Навіщо намагатися “відкусити шматок пирога”, якщо ви можете зробити собі новий? Це ключова думка книги.
Мені сподобалося багато практичних рекомендацій. Це повноцінна інструкція для підприємців.
Круто, коли клієнти рекомендують вас і ваш продукт іншим. Це сарафанне радіо. Але ви знали, що його можна запустити навмисно?
Є конкретні алгоритми, які допомагають досягти такого результату. У цій книзі вони показані на цікавих прикладах. Змусьте світ говорити про вас.
133 thoughts on “Що читати маркетологам: Мастрід від засновника GeniusMarketing Олеся Тимофєєва”