Що читати, щоб бути успішним в бізнесі: 9 книг від Сергія Ноздрачова

У співпраці з Києво-могилянською бізнес-школою Yakaboo розкаже про книги, які змінили ставлення успішних українських підприємців до бізнесу і життя загалом. У першому випуску — 9 книг від Сергія Ноздрачова.


Досьє
Сергій Ноздрачов – викладач курсу «Підприємництво, управління в стартапах» та Школи глобальних ринків в Києво-Могилянській бізнес-школі, інвестор та підприємець, випускник Presіdents’ MBA. Має 25 років досвіду у власному бізнесі та інвестиціях (більше 20 проектів: від виробництва та рітейлу до IT та консалтингу. Найбільш відомий проект – ТМ «Фільтри “Бар‘єр”»). Працював на ринках Китаю, Великої Британії, Чехії.


  1. Віктор Франкл «Людина в пошуках справжнього сенсу. Психолог в концтаборі»
  1. Клейтон Крістенсен «Як ви збудуєте своє життя?»

09_15_07


Чому саме вони:

Щоб досягати успіху в сучасному бізнесі, треба не боятись постійних оновлень і змін. Але потрібно знати, як впроваджувати ці зміни, не втрачаючи ключових цінностей та кореневих компетенцій.

Центральний фактор інновацій – люди: клієнти, команда, партнери та, врешті-решт (або в основі) кожен з нас персонально. Найголовніше питання — «Заради чого ми це робимо?». Схоже, справжній успіх вимагає чогось більше, ніж розуміння потреб клієнтів, врахування інтересів партнерів та реалізації наших власних бажань…

Саме про важливість концентрації на сенсі та пошуку відповіді на питання «навіщо?» — ці дві книги.

Перша — одного з найвидатніших психологів 20-го сторіччя Віктора Франкла, який досліджував людську природу не лише на диспутах с колегами, а й через власний досвід перебування в німецьких концтаборах.

Друга — професора Harvard Business School та визнаного гуру інновацій Клейтона Крістенсена.

Я переконаний, що ці дві книги саме прикладні. Особисто для мене вони — підручники з побудови персональної стратегії в бізнесі.


  1. Клейтон Крістенсен «Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії»
  1. Рік Райз «Стартап без помилок. Посібник по створенню успішного бізнеса з нуля»
  1. Chris Zook & James Allen “Founder’s Mentality. How to overcome the predictable crises of growth”.

09_16_07


Чому саме вони:

Ці три книги детально розповідають про причини провалів стартапів та корпоративних інновацій.

Якщо ви створюєте новий бізнес, або хочете оновити існуючу компанію – найкраще, що можна зробити, на моє переконання, це зупинитись і прочитати ці книги. Навіть, якщо ви колись це вже робили. Тоді просто перечитайте їх ще раз.


  1. Ноам Вассерман. «Дилеми засновника бізнесу. Як попередити помилки й уникнути їх під час створення стартапу»

09_17_07


Чому саме вона:

Для тих, хто планує входити в нове бізнес-партнерство або не розуміє, як навести лад з існуючим, книга професора Harvard Business School Ноама Вассермана – це справжній скарб. В ній – купа практичних порад, заснованих на десятках років досліджень.  


  1. Маркус Бекінгем, Дональд О. Кліфтон «Добейся максимума. Сильные стороны сотрудников на службе бизнеса»
  1. Родд Вагнер, Джеймс Хартер «12 элементов успешного менеджмента»
  1. Rodd Wagner & Gale Muller “Power of 2. How to make the most of your partnership at work and in life”

09_18_07


Чому саме вони:

Ці три книги – від Gallup Press.

Gallup, більш відомий у нас як Інститут Геллапа, — це найбільша в світі спеціалізована на статистичних дослідженнях людей Big Data – компанія.

На основі своїх даних компанія створила декілька фантастичних продуктів, які часто перевертають нашу уяву про управління людьми та собою.

 

(Visited 949 times, 1 visits today)
Yakaboo
Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)