Мастрід від співвласника Banda Agency Ярослава Сердюка

16 лютого у Києві відбудеться конференція Business Fwdays’19, присвячена питанням маркетингу, продажів, HR та розвитку бізнесу взагалі. Один зі спікерів конференції, Ярослав Сердюк, розповів блогу Yakaboo, які книжки входять до його мастріду.

Ярослав Сердюк ― співвласник Banda Agency, 15 років працює в рекламному бізнесі, має 250 міжнародних нагород, спікер у КАМA та KMBS, отримав Каннського Лева у 2017 за айдентику для пісенного конкурсу Eurovision. У 2018 Banda визнали агенцією року на міжнародному конкурсі дизайну Red Dot.

Усе, що пише Дейв Тротт, заслуговує на увагу. А ця його книга — моя улюблена.

Про книгу: «Попробуй думать как хищник» розповідає про особливий тип мислення, пов’язаний із перетворенням складних викликів на простіші, з якими не так важко впоратися. Як приклад, автор наводить філософські концепції, стратегії пілотів часів Другої світової, а також Плутарха та навіть Пікассо. Це не стільки підручник зі списком правил, скільки збірка повчальних історій, висновок із яких читач повинен сформувати для себе сам.

Дивовижна історія про створення одного з найпотужніших брендів світу (і мого найулюбленішого бренду) від його засновника. Чудова книжка.

Про книгу: Компанія Nike, історія якої почалася з $50, змогла стати провідною на ринку спортивного взуття. Її засновник вірить у Велику Ідею, шукає натхнення у найнеочікуваніших речах та уважно ставиться до підбору персоналу. А в чому секрет його успіху, в цій книзі він розповідає сам.

Адам Морган «Eating the Big Fish» (John Wiley & Sons, 2009)

Ця книга про challenger mindset, що мені дуже до вподоби. Байдуже, чи ви молодий бренд чи вже великий і успішний — щоб розвиватися, ви маєте постійно кидати виклики: своїй категорії, собі та всьому світу.

Про книгу: Назва книги — букв. «З’їсти велику рибку» — походить від реклами агенції з прокату автомобілів. Агенція позиціювалася як маленька рибка, якій доводиться завжди плисти попереду, або її проковтне рибина побільше. Такі маленькі компанії-«рибки» опиняються у вразливому середовищі, але все ж здатні перемогти. Автор книги підібрав для таких ситуацій поради та кейси, які допоможуть протистояти зовнішньому тиску на бізнес.

Л. Бінет і С.Картер «How Not to Plan» (Troubador Publishing, 2018)

Вважаю, що цю книгу має вивчити напам'ять кожний маркетолог.

Про книгуУ світі маркетингу побутує багато міфів, розвіяти які вирішили співавтори цієї книги — маркетологи з понад 30-річним досвідом роботи. Вони показують, що звичні стереотипні уявлення про продажі й рекламу не працюють й інколи все ж варто діяти неочікувано. Зокрема, у книзі пояснюється, чому варто бути реалістами в тактичних питаннях роботи з клієнтами, але стратегію бренду все ж варто розбудовувати, думаючи про його «безсмертя».

Річард Румельт «Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters» (Currency, 2011)

Книга, обов’язкова для стратега. А, враховуючи, що всі ми стратеги — то для всіх, хто займається маркетингом.

Про книгу: Хороша стратегія дозволяє виділити критичні перешкоди й ефективно розподілити зусилля так, щоб мінімізувати їхній негативний вплив та максимально збільшити можливу вигоду. Професор Лос-Анджелеської  школи менеджменту Андерса при Каліфорнійському університеті Річард Румельт вчить стратегічно мислити у будь-якій справі — будь-то власні кар’єрні амбіції, розвиток компанії чи національна безпека всієї держави.

(Visited 1 179 times, 6 visits today)