Мастрід від директора з продажів українського ІТ-стартапу Grammarly Ігоря Карпеця

16 лютого у Києві відбудеться конференція Business Fwdays’19, присвячена питанням маркетингу, продажів, HR та розвитку бізнесу взагалі. Один зі спікерів конференції, Ігор Карпець, розповів блогу Yakaboo, які книжки входять до його мастріду.

Ігор Карпець — Head of Sales в Grammarly (заснований у Києві стартап, якому вдалося залучити рекордні $110 млн іноземних інвестицій; займається розробкою сервісів на основі технологій штучного інтелекту, зокрема сервіс з перевірки граматики). Ігор також спеціалізується на корпоративних продажах у сфері ІТ та ED Tech Market.

Про книгу: Ця надзвичайна праця американського бізнес-експерта стала настільки популярною, що свого часу Білл Клінтон особисто радився з Кові щодо того, як впровадити 7 описаних звичок у діяльність президента. Книгу перекладено 38 мовами світу і продано обсягом понад 20 млн примірників. Автор прагнув похитнути усталені стереотипи в бізнесі та надихнути нових лідерів.

Арон Росс, Джейсон Лемкін «From Impossible To Inevitable: How Hyper-Growth Companies Create Predictable Revenue»

Про книгу: Автори розповідають про те, як досягти та втримати значних темпів зростання завдяки стратегії продажів, вмінню виділити й зайняти на ринку необхідну нішу та усвідомленню проблем, на які керівництво компанії не відразу може звернути увагу.

Про книгу: Капітан Марке 28 років відслужив на підводному човні. Він вчить, що всі бар’єри людина створює собі сама, перетворюючись на послідовника, який слідує за лідером. Марке ж вважає, що основна стратегія має полягати в тому, що кожен повинен бути для себе лідером, вчитися самостійно вирішувати.

Герб Коен «Negotiate This!: By Caring, But Not T-H-A-T Much»

Про книгу: Персональний менеджер Герб Коен розповідає, як навчитися мистецтву переговорів і вміти схилити на свій бік навіть найбільш категоричних співрозмовників. 

Аарон Росс «Predictable Revenue»

Про книгу: У цій праці випускника Стенфорду Аарона Росса описано досвід реального збільшення статків компанії на $100 млн усього за кілька років. Збільшення прибутку можна вирахувати за допомогою формули, перетворивши організацію на машину, яка безперервно генерує продажі.

(Visited 466 times, 1 visits today)