Топ книг з маркетингу для початківців

Маркетологам, які тільки входять в курс справи і намагаються зрозуміти закони певного ринку, необхідні найкращі книги з маркетингу для пояснення основ і формування надійної бази. Блог Yakaboo підібрав для новачків в цій нелегкій сфері базову літературу, якою варто озброїтись, щоб все знати і розуміти.

Пурпурова корова — це той незвичний продукт, який виходить на ринки, щоб підкорити користувача своєю інакшістю. Ця книга про маркетинг від справжнього бізнес-гуру Сета Годіна розповідає на такому метафоричному прикладі, як створити подібну “тваринку” та найголовніше — чи варто змусити її постійно залишатися пурпуровою, або ж краще просто доглядати за нею і підтримувати в здоровому стані. На прикладі відомих компаній автор показує, як запам’ятатися цільовій аудиторії надовго та створити справді корисну маркетингову пропозицію. 

Культура є одним з тих явищ, про маркетинг якого рідко замислюються, вважаючи, ніби вона повинна продавати себе сама. Однак Джон Сібрук у простій публіцистичній манері розповідає про розвиток суспільства у світі, коли стираються межі між high-brow (висококласною) та low-brow (низькопробною) культурою, а залишається лиш nobrow — культура для всіх, незалежно від класового розмежування. Це одна з тих маркетингових книг, які не дають готових відповідей і схем роботи, а радше наштовхують на відповідні думки та констатують загальні тренди. Найголовніше — вона покликана вилікувати від снобізму, який не має бути властивим справжнім маркетологам.

Чому цю книгу назвали “головною”? Бо вона не дає якихось готових методик чи купу теорії, а радше вчить мислити як маркетолог; розкриває суть маркетингу, починаючи від розуміння того, що це таке взагалі — мистецтво, наука чи їх вдале поєднання. Автор книги розповідає про основну специфіку роботи в українських реаліях, яку він зміг прослідкувати, пропрацювавши понад 17 років маркетинг-директором у різних компаніях.

Багато маркетологів-початківців стикаються з питанням того, що між відділами продажів та маркетингу можуть виникати суперечності в інтересах та дезорганізація в роботі. Налагодити співпрацю допоможуть автори цього бізнес-керівництва. На практичних прикладах вони радять, як вирішити можливі конфлікти, зробити ефективнішою комунікацію та скооперуватися, щоб не сприймати один одного як суперників.

Насправді, якщо ви думаєте, що промотуєте конкретні матеріальні речі, ви круто помиляєтеся. Адже в маркетингу, перш за все, йдеться про невловимі відчуття й емоції, які формують окремі характеристики вашого товару чи послуги. Як стверджує автор, побудова бренду потребує не мільйонів, а розвиненої уяви щодо того, як можна ефективно застосовувати ті ресурси, які маєш у наявності. 

Цифрові інструменти просування стають все більш поширеними: контекстна реклама, промоція в соцмережах, e-mail розсилки заполоняють простір маркетингової діяльності. Навіть якщо вам ближчі зв’язки з громадськістю, організація реальних івентів чи офлайн-продажі, все ж не варто оминати книги з онлайн-маркетингу, адже вони сприяють покращенню результатів витрачених на інші заходи зусиль. Автори цієї книги — українські експерти з інтернет-просування, які готові поділитися з читачами реальними кейсами. 

Зібрані в одному місці рецепти до ефективної маркетингової стратегії від гуру цієї сфери, який, до речі, є сином українських емігрантів в США, допоможуть кожному початківцю усвідомити, чого робити точно не варто. Автор цієї книги сам навчився на власних помилках — й у вас є прекрасний шанс, щоб їх не повторювати. Його поради й справді складаються в десять смертних гріхів, які опускають будь-які зусилля на саме дно і не дають розвиватися далі. Впізнали свою компанію в котрійсь із маркетингових стратегій? Це не проблема, адже на кожні заборони знайдуться заповіді, які буде легко запам’ятати і застосувати у необхідний момент, коли ви вагаєтеся щодо правильності прийнятого рішення.

(Visited 389 times, 1 visits today)