1 листопада в Києві пройде масштабна e-commerce конференція і виставка в Україні. 64 доповідача в 16 секціях розкажуть про просування продуктів в інтернеті, маркетинг, ціноутворення, SEO, логістику, аналітику та інші особливості e-commerce.
Блог Yakaboo дізнався, які книги радять прочитати спікери конференції.
Хто радить: Дмитро Осіюк, маркетинговий аналітик в ЛУН.
Чому радить: Це захоплююча книга, яка допомагає розширити свій кругозір і розібратися з людським мисленням.
Хто радить: Дмитро Осіюк, маркетинговий аналітик в ЛУН.
Чому радить: корисна книга для всіх, хто постійно страждає від великої кількості невиконаних завдань і хотів би покращувати свою продуктивність.
Хто радить: Дмитро Ковшун, Co-founder агентства пошукового маркетингу LUXEO
Чому радить: Герої чорно-білі, немає ніяких півтонів. Айн мені здається зумисне перебільшила всі риси характеру. Книга говорить про підприємців і ставить їх у главі столу. Мотивує працювати, показує, що є запорукою успішної економіки, показує, хто мародер і стерв’ятник у нашому світі, а хто атлант. Після прочитання книги розумієш, що ти не сам у цьому світі. Працюй, будь успішним у своїй справі, створюй, не живи заради інших, не змушуй жити заради себе інших. Ринкова економіка. Рекомендую прочитати і відповісти собі на питання — хто для тебе Джон Голт?
Маршалл Голдсміт «Прыгни выше головы» (Олимп-бизнес, 2016)
Хто радить: Антон Воронюк, тренер в академії Google для агентств.
Чому радить: книга розповідає про те, як керівнику вирости і пробити плато. Вона написана для тих, хто вже досяг успіху, і не знає, куди рухатися далі і до чого прагнути. Вона убезпечить від ефекту, коли людина впевнена, що вже все знає, і в результаті упускає багато важливого.
Хто радить: Антон Воронюк, тренер в академії Google для агентств.
Чому радить: книга дає розуміння сильних і слабких сторін поточної команди.
Хто радить: Антон Воронюк, тренер в академії Google для агентств.
Чому радить: книга розповідає про те, чому ми живемо, так як живемо, і чи є щастя 🙂
Хто радить: Олена Смирнова, Head of PPC в MoYo.
Чому радить: книга змушує задуматися про майбутнє своєї професії, як вона буде трансформуватися і чи існуватиме взагалі.
Нагадаємо, Yakaboo спільно з eCommerce проводять акцію. З 15.10.2018 до 29.10.2018 купуйте книги категорії «Бізнес, гроші, економіка» і беріть участь у розіграші двох квитків на eCommerce 2018!
10 thoughts on “Розширити кругозір і підвищити продуктивність: 7 корисних книг від спікерів E-commerce”