Що читають українські бізнесмени: мастрід для вашого успіху

Хочете дізнатися секрети найуспішніших бізнесменів? Запитайте, що вони читають. Саме так вчинили автори спеціального видання «50+ книг, щоб стати успішними в бізнесі» від журналу «Бізнес» у партнерстві з Yakaboo та Києво-Могилянською бізнес-школою. Ми підгледіли кілька книжкових рекомендацій і поглянули на популярні книги з мастрідів. А більше книжкових порад та причин, чому бізнесмени обирають саме цю літературу, шукайте у спецвиданні.

кривошея

Юрій Кривошея,

президент та керуючий партнер Українсько-Канадського спільного товариства “Торонто-Київ”, президент ТОВ “ТК Проперті Менеджмент”, член Ради директорів Канадсько-Української торгової асоціації, співзасновник Yakaboo

Ця книга — про те, як країна Ізраїль стала вдалим втіленням поєднання інноваційного виробництва з ефективним підприємництвом. Ден Сенор та Сол Синґер мають досвід роботи в держсекторі, бізнесі та журналістиці, тож змогли вдало передати роль технологічних і сучасних стартапів в різних суспільних сферах та з точки зору різних зацікавлених сторін.

борисов

Дмитро Борисов,

ресторатор, засновник Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова, компанії, що має понад 30 закладів в Україні та за кордоном

Як компаніям вистояти в умовах жорсткої конкуренції і зайняти провідні позиції на ринку? Це питання постало перед бізнес-консультантом Джимом Коллінзом, який 25 років проводив дослідження рецепту вдалого розвитку. Автор зазначає ключові елементи в роботі підприємств, які допомагають їм пройти перевірку часом: зокрема, дисциплінованість, відданість поступовому, а не радикальному шляху змін тощо.

савилов

Олександр Савилов,

СЕО і співвласник міжнародної мережі fast healthy ресторанів Salateira

Книга канадського письменника Малкольма Гладуелла розповідає про те, що успіх значно залежить від збігу обставин та елементарної удачі. Неважливо, наскільки ви геніальні, — ви просто опинилися у потрібному місці в потрібний час. Самого таланту часто буває недостатньо, важлива також і практика — автор досить часто згадує про правило 10 тисяч годин, які дозволяють стати експертом у будь-якій справі і які передують справжньому успіху.

Російською книга має дещо іншу назву, за якою ви можете її знати, — «Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?».

филюк

Юрій Филюк,

підприємець, громадський активіст, генеральний директор та ініціатор проекту «Промприлад. Реновація», співзасновник мережі «23 ресторани» в Івано-Франківську, до якої входить ресторан Urban Space 100

Методика Адізеса полягає у ствердженні, що компанії розвиваються майже як живий організм, і для правильного розвитку їм потрібен сенс їхнього існування, певні цінності, які б рухали підприємництво вперед. У цій книзі Адізес багато говорить про лідерство, розподіл обов’язків, побудову стратегії зростання тощо. Вона підсумовує сорокарічний досвід Адізеса у дослідженні менеджменту та корпоративного устрою.

караванська

Оксана Караванська,

одна з найкреативніших дизайнерів України, учасниця українських тижнів prêt-a-pоrter

Фінансова грамотність і матеріальна незалежність — ось у чому, на думку американського бізнесмена Роберта Кіосакі, полягає запорука покращення власного фінансового становища. Перше видання книги було опубліковано ще в 1997 році, і з того часу продалося понад 35 млн копій книжки. 

амелін

Анатолій Амелін,

співзасновник та директор економічних програм аналітичного центру «Український інститут майбутнього»

Що чекає людство в майбутньому? На це питання спробував дати відповідь засновник Всесвітнього економічного форуму в Давосі Клаус Шваб. У цій книзі він зазначає, що промислові революції, на які розподілено розвиток людства, і надалі будуть переламними моментами у становленні суспільного устрою. Четверта промислова революція, в якій на перше місце вийде штучний інтелект, обіцяє чергові радикальні зміни, які вже поступово впроваджуються в життя. І дана книга —  саме про те, як бути до цього готовими.

чуєв

Олексій Чуєв,

співзасновник Платформи «БІЗНЕС 100», співзасновник компанії Reputation Capital, координатор національної програми «Залучимо інвестиції в Україну разом»

Стратегія управління викликами, яка дозволяє заздалегідь помітити проблемні ситуації та вибудувати доволі гнучку систему реагування на них, базується на досвіді Володимира Кличка, напрацьованому в спорті та в бізнесі. Прості правила допоможуть відбивати зовнішні атаки в менеджменті та згруповувати внутрішню енергію в команді. 

гапчинська

Євгенія Гапчинська,

художниця, ілюстраторка, працює під брендом «Постачальник щастя #1», засновниця «Галереї щастя»

Успіх залежить не лише від зовнішніх старань, а і від внутрішньої роботи над собою. На нього можна свідомо налаштуватися, якщо глибоко зазирнути в себе, свої емоції та бажання, а також зрозуміти, чого ти насправді бажаєш і що примарне і нечітке слово «успіх» означає саме для тебе.

худо

Андрій Худо,

ресторатор, один із засновників Холдингу емоцій “!FEST” — мережі креативних ресторанів та проектів з оригінальними концепціями

Американський економіст українського походження Адріан Сливоцький розповідає в цій книзі про те, як бути завжди напоготів у бізнесі, наскільки важливо перебувати в потоці інформації щодо оновлень на ринку та слідкувати за досвідом інших країн і компаній тощо. Його 7 легких кроків до успіху розкажуть, що робити навіть у ситуації, коли доводиться співпрацювати з конкурентами заради виживання підприємства.

чеповий

Володимир Чеповий,

співзасновник Платформи «БІЗНЕС 100» та журналу «Бізнес»

Культура взаємодії всередині будь-якої групи є важливим елементом для здатності працювати як цілісна система, можливості зробити команду сильнішою (як найяскравіше підтвердження емердженості) та спільного здобуття нових висот. Автор цієї книги вчить, що становлення до свого колективу — ось де криється причина, чому зростає внутрішня віддача працівників, і як наслідок — чому компанія стає кращою.

(Visited 397 times, 1 visits today)