Про що книга: Як вижити бізнесу, коли на ринку висока конкуренція, і в багатьох галузях компанії представляють безліч варіацій майже однакової продукції? Автор бестселерів і голова маркетингової компанії з представництвами у 13 країнах Джек Траут розповідає, як створювати те, що виділялося б серед сотні аналогічних речей. Він також зазначає цікаві факти про позиціонування, переформатування ідей під свій бізнес, роботу з брендингом тощо, тож для всіх, хто створює щось і прагнює поширити свою діяльність — це мастрід.
Келсі Ді, Пем Пламб «Блестящие совещания» (МИФ, 2012, пер. Олександр Анваєр)
Про книгу: Ця книжка від практиків проведення переговорного процесу розповідає про те, як зробити будь-які робочі зустрічі ефективнішими. Тематично вона охоплює всі базові поняття: від процесу фасилітації до врегулювання конфліктів, він проведення оцінки тактик свого співрозмовника і аналізу його мотивів до вироблення групового рішення, яке би максимально використовувало потенціал всіх учасників переговорів.
Про книгу: Люди, які обирають професію, пов’язану з творчістю, наштовхуються на стереотипне уявлення про те, що успіхів у цьому напрямку досягають лише далекоглядні генії і що насправді заробити собі на хліб креативом неможливо. Однак саме в той момент, коли ви втрачаєте віру в себе і піддаєтеся загальній критиці вашого вибору, ви можете зруйнувати вашу можливість працювати за справжнім покликанням. Аби цього не сталося авторка цієї книжки запевняє: так, це нелегко, але ви зможете знайти своє місце, де буде змога і реалізувати творчі навички, і одержувати за це адекватну платню.
Про книгу: Експертка у сфері психології бізнесу Чу Чин-Нінґ розповідає читачам про основні принципи давньої китайської військової мудрості і про те, як їх насправді можна застосовувати і у сфері бізнесу. У певний момент сім’я авторки вимушена була переїхати до США, але вона все одно продовжила досліджувати своє китайське коріння, вивчаючи філософські і релігійні концепції в Азії. «Кам’яне обличчя, чорне серце» — один із тих мотивів, які постійно повторюються в різних вченнях, і яким володіє більшість успішних військовослужбовців, бізнесменів, однак навіть не замислюються про це.
Про книгу: Класичний американський стиль вже давно асоціюється з маркою Tommy Hilfiger. Цей дизайнер став популярним через акцент на повсякденному одязі преміум класу. Свій перший магазин він відкрив, накопичивши усього лиш $150, однак продавав у ньому лише інші бренди. З часом у Томмі з’явилася ідея самостійно створювати скетчі нових моделей, і саме власна марка одягу привела його до успіху. У книзі розповідається про цей шлях, значну роботу над собою та прагнення бути першим.
Про книгу: Закулісся світу моди буває непривабливим. Зради, пересуди, крах бізнесу через скандали. Про них знає донька Альдо Гуччі, яка бачила ці страждання на власні очі. Вона розповідає, як почалася історія Дома Гуччі, що її батько змінив у компанії та як привів її до слави, а також як відбувся раптовий занепад цілої імперії моди.
Про книгу: Карл Лагерфельд — загадкова постать у світі моди. Він створював альтернативні версії своєї біографії, додумував неіснуючі факти та недоговорював про своє минуле. автор цієї книги вирішив взятися за справжнє розслідування життя митця, і йому відкрилися неабиякі таємниці…
Про книгу: Компанія Zara стала одним із феноменів на ринку одягу; це речі, схожі на дизайнерські за своїм вишуканим стилем, однак з меншою вартістю, що виходить завдяки принципу instant fashion. Її творець — іспанський мільярдер Амансіо Ортеґа, якому вдалося зробити мережу такою популярною, що наразі щороку вона випускає має понад 2 тис магазинів по всьому світу та близько 20 колекцій. Про феномен цього явища і про Амансіо, яке все життя віддав роботі, розповідає ця книга.
Про книгу: Війна і маркетинг — це схожі речі. Принаймні, в цьому впевнені автори цієї книги. Вони розповідають, як діяти стратегічно, порівнюють конкуренцію на ринку зі справжнім полем бою та вводять поняття пивної, бургерної та комп’ютерної воєн.
Про книгу: Видатна редактор Vogue Альона Долецька розповідає життєві історії, яких за всі роки накопичилося чимало. Тут і дитинство, і входження у світ моди, і курйози, які трапляються в глянцевій журналістиці. Раніше вона розповідала їх друзям — так часто, що вони навіть вивчили їх напам’ять; тепер же і у вас є шанс почути те, що раніше залишалося за закритими дверима.
Дмитро Леушкін «Турбо-суслик» (Весь, 2009)
Про книгу: Методика з жартівливою назвою «Турбо-суслик» — програма з позбавлення психологічних проблем та блоків мислення. Простою мовою, іронічно розповідається, як позбутися сміття в своїй голові та допомогти своєму підсвідомому налаштуватися на більш ефективний і позитивний лад.
Катя Перцова «Мой Ив Сен Лоран» (Слово, 2011)
Про книгу: Авторка цієї книги 20 років пропрацювала в Домі Yves Saint Laurent, створюючи дизайн аксесуарів, прикрас, парасольок та навіть дитячого одягу. Вона зібрала власні спогади про атмосферу цього місця, а також згадки про Ів Сен-Лорана від його близького кола знайомих.
Сандрін Гульбенкян «Мудрость жизни Философия стиля Карл Лагерфельд» (Слово, 2014, пер. Н.Куліш)
Про книгу: Тут ви знайдете афоризми і висловлювання відомого кутюр’є Карла Лагерфельда про все: від стилю до життєвих перипетій і навіть політики. Це одна з найбільш повних збірок даного типу, в якій можна прослідкувати причини багатьох особливостей поведінки митця: чому він ніколи не палив, як ставився до матері, на що не гріх було витратити купу грошей тощо.
Про книгу: Чи знали ви, що 90 % всіх бізнесів зазнають краху, не встигнувши пропрацювати і кількох років? Ця книга допоможе уникнути участі подібних проєктів і стати трохи успішнішими. Її автор детально в теорії викладає принципи підприємництва, створення бізнесу з нуля, надаючи концепцію, яку можна застосувати для ринку з різних сфер та у різних країнах.
Андерс Дальвіґ «ИКЕА. Собери свою мечту» (МИФ, 2012)
Про книгу: Автор цієї книги працює в IKEA на керівній посаді вже понад 20 років. Він дуже детально зосереджується на бізнес-процесах, розповідає про те, як побудувати хорошу стратегію від самого початку: сформулювати правильні цілі і цінності, правильно їх комунікувати цільовій аудиторії, утримати лідерство на ринках різних регіонів. Окремий розділ присвячено ролі гендиректора та його обов’язків.
287 thoughts on “Що читає модельєр і дизайнер одягу Андре Тан”