Що читають інноваційні маркетологи: мастрід від Алекса Біркетта, спеціаліста з ґроуз-маркетингу в Hubspot

4 квітня 2019 р. в Києві відбудеться захід Growth Marketing Conference, на якому зберуться експерти з порівняно нової стратегії ведення маркетингу, яку ще називають ґроуз-хакінгом. Одним зі спікерів конференції є Алекс Біркетт, головний менеджер з ґроуз-маркетингу компанії HubSpot. Алекс поділився з нами книгами, які допомогли йому в роботі — тепер і ви можете дізнатися, що входить у мастрід провідних експертів з сучасних стратегій маркетингу.

Три мої найулюбленіші книги усіх часів, які допомагають не лише в маркетингу, а й у сфері фінансів, розробці стратегій та в житті, — авторства Насіма Талеба:

Чорний лебідь

Одураченные случайностью

Антикрихкість

Якщо ви взагалі працюєте в умовах невизначеності, — бо маркетологи завжди стикаються з певним ступенем невизначеності у процесі прийняття рішень — це просто мастрід. Після прочитання цих книг ви станете трохи більш цинічними та будете злитися на те, як більшість людей маніпулює даними та статистикою, однак також і станете ефективнішими у більшості сфер вашого життя.

З такої ж теми я думаю, що обов’язковими до прочитання є «Как лгать при помощи статистики» та «The Drunkard’s Walk», якщо говорити про роботу з даними. Знову ж таки, завдяки цим книгам ви почнете помічати, як журналісти та колеги неправильно працюють зі статистикою, однак краще знати ці речі, ніж перебувати в невідомості. 

Мислення швидке і повільне

Психологія впливу

Що стосується психології, то вважаю, що цілком вистачить прочитати «Мислення швидке і повільне» та «Психологію впливу». І ліпше обережно ставитися до інших книг з популярної психології. Єдина інша психологічна тема, матеріали про яку я підчитую, це поведінкова модель Фоґґа, яка, на мою думку, є хорошою моделлю для зміни поведінки та переконання.

Ну і щодо розробки стратегії найбільше на мене вплинули:

Дилема інноватора

Стратегический парадокс

Эффект ореола

Всі ці книги слугують для різних цілей, але їх об’єднує основоположна проблема невизначеності, хоча й різних боків. «Дилема інноватора» розкриває експериментування в бізнесі як стратегію (і прекрасний спосіб уникнути невизначеності). «Стратегический парадокс» розповідає, як побудувати весь бізнес на невизначеності. А «Эффект ореола» пояснює, чому більшість книг з бізнесу є нісенітницею і як натомість знаходити правдиве зерно.

І наостанок, якщо ви хочете почитати щось особисто для себе, що може в цілому зробити вас кращою людиною — більш спокійною, впорядкованішою тощо — можу порекомендувати те, що мені подобається: «Роздуми» Марка Аврелія та «Радикальное принятие» Тари Брах.

 
(Visited 300 times, 1 visits today)