Що читають інноваційні маркетологи: мастрід від Алекса Біркетта, спеціаліста з ґроуз-маркетингу в Hubspot

4 квітня 2019 р. в Києві відбудеться захід Growth Marketing Conference, на якому зберуться експерти з порівняно нової стратегії ведення маркетингу, яку ще називають ґроуз-хакінгом. Одним зі спікерів конференції є Алекс Біркетт, головний менеджер з ґроуз-маркетингу компанії HubSpot. Алекс поділився з нами книгами, які допомогли йому в роботі — тепер і ви можете дізнатися, що входить у мастрід провідних експертів з сучасних стратегій маркетингу.

Три мої найулюбленіші книги усіх часів, які допомагають не лише в маркетингу, а й у сфері фінансів, розробці стратегій та в житті, — авторства Насіма Талеба:

Чорний лебідь

Одураченные случайностью

Антикрихкість

Якщо ви взагалі працюєте в умовах невизначеності, — бо маркетологи завжди стикаються з певним ступенем невизначеності у процесі прийняття рішень — це просто мастрід. Після прочитання цих книг ви станете трохи більш цинічними та будете злитися на те, як більшість людей маніпулює даними та статистикою, однак також і станете ефективнішими у більшості сфер вашого життя.

З такої ж теми я думаю, що обов’язковими до прочитання є «Как лгать при помощи статистики» та «The Drunkard’s Walk», якщо говорити про роботу з даними. Знову ж таки, завдяки цим книгам ви почнете помічати, як журналісти та колеги неправильно працюють зі статистикою, однак краще знати ці речі, ніж перебувати в невідомості. 

Мислення швидке і повільне

Психологія впливу

Що стосується психології, то вважаю, що цілком вистачить прочитати «Мислення швидке і повільне» та «Психологію впливу». І ліпше обережно ставитися до інших книг з популярної психології. Єдина інша психологічна тема, матеріали про яку я підчитую, це поведінкова модель Фоґґа, яка, на мою думку, є хорошою моделлю для зміни поведінки та переконання.

Ну і щодо розробки стратегії найбільше на мене вплинули:

Дилема інноватора

Стратегический парадокс

Эффект ореола

Всі ці книги слугують для різних цілей, але їх об’єднує основоположна проблема невизначеності, хоча й різних боків. «Дилема інноватора» розкриває експериментування в бізнесі як стратегію (і прекрасний спосіб уникнути невизначеності). «Стратегический парадокс» розповідає, як побудувати весь бізнес на невизначеності. А «Эффект ореола» пояснює, чому більшість книг з бізнесу є нісенітницею і як натомість знаходити правдиве зерно.

І наостанок, якщо ви хочете почитати щось особисто для себе, що може в цілому зробити вас кращою людиною — більш спокійною, впорядкованішою тощо — можу порекомендувати те, що мені подобається: «Роздуми» Марка Аврелія та «Радикальное принятие» Тари Брах.

 
Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)

8 thoughts on “Що читають інноваційні маркетологи: мастрід від Алекса Біркетта, спеціаліста з ґроуз-маркетингу в Hubspot

  1. Have you ever heard of second life (sl for short). It is essentially a online game where you can do anything you want. sl is literally my second life (pun intended lol). If you would like to see more you can see these second life articles and blogs

  2. Have you ever heard of second life (sl for short). It is essentially a video game where you can do anything you want. SL is literally my second life (pun intended lol). If you would like to see more you can see these Second Life articles and blogs

  3. Have you ever heard of second life (sl for short). It is essentially a online game where you can do anything you want. sl is literally my second life (pun intended lol). If you would like to see more you can see these sl articles and blogs

  4. Have you ever heard of second life (sl for short). It is essentially a game where you can do anything you want. sl is literally my second life (pun intended lol). If you would like to see more you can see these sl articles and blogs

Залишити відповідь