Топ 20 найкращих книг з маркетингу

Якщо рід вашої діяльності тісно пов’язаний з рекламою, маркетинговими заходами, тоді ви знаєте, що вчитися цьому ремеслу можна нескінченно. І тут не важливо, скільки у вас дипломів, скільки курсів було пройдено або навіть проведено – завжди є місце для нових корисних знань. Представлені нами книги про маркетинг дадуть вам необхідні знання як новачкові, систематизують наявні – як фахівця. Так, тут є частка суб’єктивності. Але одне можна сказати точно: всі ці топ 20 книг по маркетингу варті того, щоб їх прочитати.


Гаррі Беквіт «Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг»
(КСД, 2018, пер. Сергій Івахненків)


05_01_08Книга з ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek! Ця книга – результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з впливовими і успішними бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник – збірник ефективних порад в сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal Express, Citicorp і численних приватних підприємств автор демонструє різні методики і стратегії успішного продажу «невидимого» товару. Автор говорить про те, що саме слід поліпшити в продукції компанії, розкриває основи маркетингу послуг, радить, як вигідно їх позиціонувати і розуміти клієнта. Цікавий і лаконічний посібник містить більше сотні стратегій для досягнення успіху, освоївши які ви зможете залучити ще більше потенційних клієнтів і не розгубити постійних.


Філіп Котлер «Десять смертних гріхів маркетингу»
(КСД, 2018, пер. Наталія Палій)


05_02_08Книга одного з батьків маркетингу пропонує розглянути базові складові маркетингу в новому світлі. Виділивши десять найнебезпечніших гріхів, які призводять до стрімкого занепаду будь-якої справи, автор пропонує рішення цих проблем і перетворює сказане на заповіді ефективної маркетингової політики, підкріплюючи прикладами з досвіду реальних компаній. Серед тих, хто вже має свій бізнес або тільки планує розпочати власну справу, кожен прагне максимально орієнтуватися в цільової аудиторії свого продукту, знати, чим дихають конкуренти, і розробляти ефективні стратегії подальшого розвитку компанії, бренду або підприємства. Ця книга – справжній компас для успішного розвитку вашого бізнесу.


Мартін Ліндстром «Buyology. Увлекательное путешествие в мозг современного потребителя»
(Эксмо, 2010, пер. Є.Фалюк)


05_03_08

Книга унікальної в своєму роді людини, що вже одержала життєвий досвід і дізналася про процес розвитку найбільших компаній, таких як Lego, British Тelecom / Looksmart та інших. Сьогодні Ліндстром вважається одним з найвпливовіших маркетологів світу. Його підходи революційні, погляди унікальні, а методи дієві і рішучі.

Ця робота – підведення підсумків понад 3-річного дослідження в області маркетингу з багатомільйонним бюджетом. Ви знайдете відповіді на наступні питання: Що стає причиною наших покупок? Спираючись на що ми приймаємо рішення? Що є великим фактором впливу на клієнта: яскрава реклама, оригінальний слоган або ж нав’язлива пісенька-джинґл? Насправді наші рішення дозрівають глибоко в підсвідомості, і так, що ми про це навіть не підозрюємо. Читайте книгу з обережністю: підсумки вас просто шокують!


Емануїл Розен «Анатомия сарафанного маркетинга»
(МИФ, 2013, пер. Наталя Яцюк)


05_04_08Як працює найефективніший вид реклами – сарафанне радіо? Дізнайтеся від того, хто першим почав застосовувати подібний підхід в комерційних цілях. Автор книги починав свою діяльність з простого копірайтингу, далі працював віце-президентом з маркетингу у великій компанії. Саме тоді він звернув увагу на Buzz-ефект – блискавичне поширення інформації за рахунок обміну особистим досвідом і думками. До вашої уваги — робочі техніки, використовуючи які можна стимулювати клієнтів, а також робити успіхи в продажах через Глобальну мережу.


Халід Салех «Повышение конверсии веб-сайта»
(МИФ, 2012, пер. Павло Миронов)


05_05_08Цей посібник з топ книг з маркетингу – результат багаторічного досвіду авторів в сфері інтернет-реклами. В деталях в книзі описано, як зацікавити потенційних клієнтів, привести їх до воронки продажів, як варіювати техніками продажів в залежності від типу і потреб клієнтів. Матеріал сповнений практичних порад, як переконати покупця прийняти рішення про покупку, при цьому не застосовуючи на нього тиску. Викладено прийоми збільшення числа лідів, а також використання дизайну ресурсів Інтернет і поліпшення юзабіліті. Книга носить універсальний характер, однаково добре підійде для великого та малого бізнесу.


Гаррі Беквіт «Продавая незримое»
(Альпина Паблишер, 2016, пер. О.Китаєва)


05_06_08Увесь життєвий досвід взаємодії з тисячами великих бізнесів в одній книзі! Беквіт розповідає цікаві історії з часів своєї роботи з Federal Express, Citicorp і іншими компаніями, з чого виділяє все найнеобхідніше для поняття природи продажів. Матеріал книги про маркетинг стане корисним для тих, хто бажає навчитися переконувати і грати на якостях, свідомо невидимих більшості покупців і конкурентів.


Роберт Чалдіні «Психология влияния»
(Эксмо, 2016, пер. Олег Епимахов)


05_05_08Класика жанру! Одна з обов’язкових до прочитання книг топу найкращі книги з маркетингу. Автор зрозуміло пояснює, чому люди погоджуються на ту чи іншу покупку і як все це обіграти з вигодою. Щоб продажі були завжди на високому рівні. У розпорядження читача пропонується 6 головних принципів переконання, а також прийоми захисту від чужого впливу.


Ігор Манн «Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов»
(МИФ, 2016)


05_06_08Хто сказав, що в наш час для великих маркетингових звершень необхідний величезний бюджет?! Це далеко не так! Хіба можна зробити бренд популярним, широко відомим, не вклавши ні копійки? Звичайно ж! – стверджує відомий маркетолог-практик. Його робота – не просто суха теорія, яка не має під собою вагомих аргументів. Він сам мав можливість відчути на собі, як це – робити рекламу зовсім або майже без бюджету. Автор дає чіткі вказівки про те, як правильно побудувати довгострокову маркетингову стратегію і реалізувати її в житті так, щоб це принесло бажаний результат. Всього в книзі 50 ефективних маркетингових інструментів, які можна застосувати в умовах обмеженого бюджету на рекламу. Маркетинг без вкладень? Так-так, це цілком можливо.


Сет Годін «Фиолетовая корова»
(МИФ, 2011, пер. В.Подейко)


05_07_08Ще одна книга про те, як зробити класну рекламу, при цьому багато не витратившись. Матеріал на допомогу для тих, хто виводить на ринок новий продукт або послугу. Фіолетова корова – це щось, повз що не пройдуть ваші клієнти. Легендарний Сет Годін вчить мислити нестандартно, не боятися ризикувати і створювати інноваційні ідеї. Проводити ефективний вірусний маркетинг. Ставити на все незвичайне, що приваблює увагу. Результат, повірте, вас приємно здивує.


Раян Голідей «Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри»
(Наш формат, 2018, пер. Олександра Асташова)


05_08_08Книга медіастратегій Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж з мінімальними бюджетами. Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти! Вони не тільки вимагають чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління – за ґроуз-хакінгом. Методика, що зробила відомими такі бренди, як Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb. Стратегії нового маркетингу допоможуть вам запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи ні копійки на білборди або телевізійну рекламу.


Олексій Філановський «Головна маркетингова книга»
(Фабула, 2018, пер. Г. Якубовська)


05_09_08Книга Олексія Філановського містить відповіді на фундаментальні питання, пов’язані з маркетингом, – живим, мінливим і рухомим, як ртуть. Безумовно, подібні книги з маркетингу залучають українського читача, так як пов’язані з нашими ринками, культурними парадигмами, реаліями в цілому. Книга буде цікава і корисна підприємцям, а також державним службовцям, маркетологам і рекламістам, студентам і управлінцям, тим, хто збирається змінити професію, і тим, хто має намір змінити все навколо – починаючи з власної компанії.


Джек Траут «Маркетинговые войны»
(Питер, 2016, пер. Н. Комісарова)


05_10_08Бізнес – сувора нещадна область людської діяльності, де перемагає той, хто підбере для своєї компанії кращу рекламну стратегію. Наступна книга – класика, світовий бестселер, який став для багатьох підприємців по всьому світу. По суті, перед вами біблія маркетингу, простудіювати яку як маркетолог ви просто зобов’язані. Свіже перевидання книги доповнено авторськими коментарями і кейсами з практики реклами та маркетингу в Росії, написаними за узгодженням з Джеком Траутом російськими представниками компанії Trout & Partners.


Філіп Котлер «Десять смертных грехов маркетинга»
(Альпина Паблишер, 2016, пер. Т. Виноградова, А. Чех)


05_11_08З цієї книги з маркетингу для початківців починається вивчення практичної частини реклами. Автор, гуру маркетингу, показує найбільш значущі помилки, яких варто уникати просуваючи товар або послугу. Він описує десять найбільш поширених і найбільш руйнівних помилок маркетологів, пропонує визначити ознаки, що свідчать про наявність «гріха» і рекомендує практичні, перевірені рецепти, як його виправити або уникнути.


Ігор Манн «Маркетинг на 100%. Ремикс. Как стать хорошим менеджером по маркетингу»
(МИФ, 2018)


05_12_08Одна з кращих книг на тему маркетингу від ще одного корифея області! У книзі ви знайдете основні інструменти ефективної реклами, ознайомитеся з життєвими прикладами багаторічного досвіду автора. Книга написана яскравим, запальним мовою, насичена корисними, практичними порадами і спонукає до негайного втілення всіх ідей! Якщо ви тільки замислюєтеся про те, чи варто освоювати професію маркетолога, вам неодмінно треба прочитати цю роботу.


Джон Сібрук «Nobrow. Культура маркетинга. Маркетинг культуры»
(Ad Marginem, 2012, пер. В. Козлов)


05_13_08Що стало з культурної платформою після змін в торговому світі і появи глобального супермаркету? Що сталося з сучасним мистецтвом після Енді Уорхола, з поп-музикою – після Нірвани і MTV, з кіно – після «Зоряних воєн»? І чи так важливі сьогодні, коли лейбл на вашій майці цінніше її фасону, старі поняття смаку і стилю? Відповіді на ці питання пропонує в своїй книзі Джон Сібрук, колумніст журналу New Yorker, Harper’s Bazaar, GQ, Vanity Fair, Vogue, Village Voice. Його дослідження – путівник по сучасній культурі, в якій інформаційний шум виявляється важливіше за саму подію, якість дорівнює актуальності, і вже ніхто не в змозі відокремити продукт від його позиціонування, а культурну цінність – від ринкової вартості. Ласкаво просимо в світ Nobrow! Світ, в якому ви вже давно живете, хоча і боїтеся собі в цьому зізнатися!


Рассел Голдсміт «Вирусный маркетинг»
(Баланс Бизнес Букс, 2003)


05_14_08Ви відкрили власний бізнес і тепер зіткнулися з проблемою ефективної реклами? Ясна річ, бо завжди складно увірватися на ринок, де і без того велика конкуренція. І на кону стоять компанії з величезними рекламними бюджетами. Фірми і компанії, які вкладають в маркетинг своїх продуктів і послуг колосальні кошти. Насправді, всі ці ТВ-реклами, банери в інтернет мають усе менше практичної користі. Набагато крутіше завоювати популярність через сарафанне радіо. Якщо ви десь від когось почули хороші відгуки про продукт і в підсумку купили собі такий же, – ви заразилися маркетинговим вірусом. Ефективна реклама при мінімумі витрат – ось суть вірусного маркетингу, про який ви дізнаєтеся з цієї маркетинг книги.


Ел Райс «Маркетинг снизу вверх: от тактики до бизнес стратегии»
(Вильямс, 2009)


05_15_08З топа кращих книг з маркетингу ця робота має найбільше впливовий ефект! Після прочитання ви незабаром переглянете свою маркетингову політику, зможете налагодити ефективну стратегію просування, залишивши конкурентів далеко позаду. Більше ніяких цілей і місій, річних бюджетів і довгостроковій планів! Прогресом рухає тактика! Як її правильно побудувати, розповідають автори цієї книги про маркетинг.


Ніколас Коро «Маркетинг Дракулы. Искусство зарабатывать на человеческих страхах»
(Эксмо, 2016)


05_16_08Чого ви боїтесь? Чого б ви не хотіли робити? Хороші маркетологи знають! Саме ці знання допомагають успішно продавати будь-які продукти! Крем від зморшок, спрей від комах, органічна їжа, безлімітний інтернет і роботи-пилососи – все, щоб ви відчували себе комфортно і в безпеці. Провідні російські маркетологи знайомлять вас з типовими і незвичайними страхами, бажаннями споживачів, на яких можна побудувати успішну маркетингову кампанію.


Лілія Нілова «Поп-арт маркетинг. Insta-грамотность и контент-стратегия»
(АСТ, 2016)


05_17_08Крута освітня книга замість заданих класичних маркетингових постулатів! Відкриває особливості продажів і ефективної реклами в мережі «Інстаграм», де ви можете почати свій бізнес з нуля і швидкими темпами привести його до впевненого лідерства в ніші. Автор розповідає, який контент найкраще привертає увагу реальних користувачів, як такий контент створити. Які підходи в соціальній мережі сьогодні є трендовими? Чи варто вести контент-план і як виділити власну фішку? Детальний мануал з реклами в Інстаграм від «Пані Маркетолога» – Лілії Нілової.


Філіп Котлер «Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового»
(КМ-БУКС, 2018, пер. Клавдія Куницька, Олена Замаєва)


05_18_08Тенденція розвитку маркетингу така, що кожні кілька років з’являється свіже віяння. Разом з тим, ринок і клієнти змінюються, через що необхідно докорінно переглядати підходи до стратегії маркетингу. Велика кількість пропозицій, настирлива реклама не дають зосередитися на одному бренді, конкурентів стає все більше. У такій ситуації допоможе ефективний меседж, який почують! Як його генерувати, а також як завоювати прихильність клієнтів, щоб вони почали поширювати позитивні чутки про ваш бренд, дізнайтеся з цієї книги про маркетинг. У виконанні «батька маркетингу» – Котлера – детальний розбір польотів про те, які клієнти зараз, які їх запити і чого від них треба очікувати в майбутньому.


Підпишіться на розсилку блогу
(Visited 458 times, 1 visits today)
Сергій Черевань
Сергій Черевань
Тато в декретній відпустці, майже футбольний хуліган, музикант та засновник веб студії, літературний оглядач та контент-редактор… Різнобічність — то моя фішка. До кожної зі справ підходжу відповідально, тому ніколи не дозволю собі писати неправдиві речі. Читав Гітлера, Пєлєвіна, Гарсію Маркеса. Хочу осягнути всі книги світу. Хоча, це, напевне, перетворило б мене на суперкомп’ютер… Мрійник. Оптиміст-максималіст.