Бразильські видавці знайшли оригінальний спосіб популяризації читання

Фото: publishingperspectives.com

Знаходячись під враженням від даних дослідження Інституту книги Бразилії, згідно з якими жителі країни читають в середньому лише дві книги на рік, видавництво L&PM Editores спільно з рекламною агенцією Africa створили книжки-проїзні. Така книжка дає право на 10 безкоштовних поїздок у метро.

У обкладинку кожної книги вшитий чіп. Пасажиру потрібно лише прикласти її до сканера на турнікеті, щоб сплатити за проїзд. Для того, щоб спростити придбання такого проїзного, компанії організували точки продажу просто на станціях метрополітену.

Коли 10 поїздок закінчаться, книжку-картку можна поповнити онлайн, а якщо книжка прочитана – передати її другові.

Акцію організатори приурочили до Всесвітнього дня книги і хочуть таким чином популяризувати читання. Поки що в ній фігурують десять найменувань з обкладинками, оформленими в тематиці метрополітену. Це «Арахіс: Дружба. Ось для чого потрібні друзі» Чарльза М. Шульца, «Гарфілд: Вибач» Джима Девіса, «Сто сонетів кохання» Пабла Неруди, «Великий Гетсбі» Френсіса Скотта Фіцджеральда, «Мистецтво війни» Сунь Цзи, «Шерлок Холмс: Собака Баскервілів»  Артура Конан Дойла, «Гамлет» Вільяма Шекспіра, «Алея вбивств» Агати Крісті, «Цибулинка у біді!» Маурісіо де Соуза і «Кишеня Кінтана» Маріо Кінтана.

На сьогодні продано 10 000 таких книжок. Акція виявилася настільки популярною, що в L&PM Editores вирішили розширити програму і на інші міста, окрім Сан-Паулу.

За матеріалами Publishing Perspectives

68 thoughts on “Бразильські видавці знайшли оригінальний спосіб популяризації читання

    Залишити відповідь