Как маленькие изменения влияют на успех больших компаний и почему следует уделять внимание каждому игроку любой команды

На этот раз в общей рубрике Work.ua и книжного интернет-магазина Yakaboo книга опытного руководителя, лидера и предпринимателя Маргарет Геффернен «Невимірне».

В своей книге автор рассказывает о вещах, которые на первый взгляд не кажутся важными для бизнеса, но на самом деле, иногда они весят больше, чем стратегия и прибыль. Книга небольшая, поэтому настоятельно рекомендуем вам прочитать ее самостоятельно. Она создана для всех, кто стремится изменить место своей работы к лучшему. «Невимірне» помогает по-другому посмотреть на привычную работу и меняет мышление.



Делимся цитатами из книги:


Ми не можемо, щоб одні процвітали, а інші розчаровано чи байдуже сиділи склавши руки, — таке нам просто не по кишені.


Повномасштабні дебати й суперечки — життєва потреба в будь-якій організації, адже вони, якщо відбуваються правильно, виявляють страхи й сумніви та відкривають нові ідеї.

quote1

Помилки, допущені людиною, яка має добрі наміри, — це привід не для сорому, а для навчання.

quote2

Інтелект потребує підтримки, безпеки, щирості, зв’язків і довіри — тільки тоді він розквітне.


Слухайте. Дайте собі час на роздуми. По-справжньому реагуйте на те, що прозвучало, — і не заготованим аргументом. І не перебивайте. Ця проста звичка — не перебивати — для багатьох дається дуже важко, але вона суттєво змінює темп комунікації.


Якщо у вас розмова із собою, то слухайте краще.


Нема нічого кращого, як вийти з офісу й побувати серед тих, для кого призначається ваша праця. […] …Великі ідеї беруть початок не в конторах, а в житті.

quote1

Відкладіть мобілку й роззирніться. Будьте там, де ви є. Саме реальний світ дає нам ідеї, штовхає до чогось нового, допомагає розпізнати закономірності. Жодна велика ідея не народилася в кабінеті.

quote2

Вірити в тих, хто з вами працює, ефективно, — бо таке ставлення дає людям силу не здаватися перед труднощами. […] Річ не в панібратському ставленні, а в глибокому погляді на людей, з якими працюєте. Їх треба бачити. Знати. Розуміти. Показувати, що вони вам не байдужі. Приділіть їм час. Це звучить просто — бо так воно і є.


Ніхто не повинен просити дозволу на те, щоб узяти на себе відповідальність.



Материал подготовлен в рамках спецпроекта с редакцией сайта Work.ua


[irp posts=»27041″ name=»Чому ми працюємо – відповідь фахівця»]

[irp posts=»26418″ name=»Завзяття vs талант: що важливіше для досягнення успіху»]

Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)

9 thoughts on “Как маленькие изменения влияют на успех больших компаний и почему следует уделять внимание каждому игроку любой команды

    Добавить комментарий