Спеціально під ювілей Українки агенція Postmen представила айдентику мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен», які мають на меті привернути увагу до творчості письменниці. Кожен користувач соцальних мереж може змінити свою аватарку «під Лесю».
Дизайнери використовували чорний, червоний та золотий кольори, оскільки вони найчастіше згадуються у творах Лесі Українки.
Топ-подія святкувань – видання повного нецензурованого видання творів Лесі Українки у 14 томах. Відбудеться це в рамках експозиції на Мистецькому проекті в Українському домі, який пройде 25 лютого. Проєкт, що працюватиме для загалу з 25 лютого по 8 березня, складатиметься із експозиції, Косач Talks — інтелектуально-дискусійної програм, перформансу відомого режисера Влада Троїцького та ін. До роботи залучені близько 20 музейних інституцій та фондів, числені експерти, театро- та кінознавці, літературознавці, митці, куратори, серед яких і письменниця Оксана Забужко.
Виступили з ініціативами й місцеві музеї. Наприклад, Новоград-Волинський літературно-меморіальний музей імені Лесі Українки оголосив міжнародний онлайн-флешмоб #GlobalLesyaUkrainka2021, який присвячений ювілею — музейники просять зробити фото та підписати його хештегом.