Книжка «Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу» здобула перемогу Всеукраїнського рейтингу «Книжка року’2019» в номінації «Обрії». Оголошення результатів відбулося 21 лютого у Колонній залі КМДА.
«Книжка року» — це щорічний рейтинг, який з 1999 року визначає здобутки українського книговидання. Переможці визначаються у 7 головних номінаціях та 21 підномінації.
Книга «Хітмейкери» (Yakaboo Publishing, 2017, пер. Наталія Палій, Дмитро Антонюк) пояснює, як комусь вдається використати свої переваги собі на користь та привернути ними увагу багатьох, запустивши ефект «віральності» в поширенні інформації. Чому в світі, де вистачає талановитих людей, успіх і масове визнання здобувають лише одиниці? Автор книги: американський журналіст, який пише на тему економіки, технологічного розвитку й медіа та статті якого ви точно можете часто зустріти, якщо читаєте видання The Atlantic.
А уривок з книги ви можете прочитати тут:
16 thoughts on “Книга Yakaboo Publishing перемогла у рейтингу «Книжка року-2019»”