Бізнес як у Кім: 5 книжок про вплив соцмереж на бізнес

Видання Financial Times назвало книгу «Без фільтрів: інсайдерська історія Instagram» Сари Фрієр найкращою бізнес-книгою року. Погодьтеся, це гарний привід нагадати, які ще новинки про всесильні соцмережі вийшли в 2020-му. Зверніть увагу на ці видання, щоб створювати трендові продукти, а не лише наздоганяти конкурентів.

«Без фільтрів. Інсайдерська історія Instagram»

Сара Фрієр

Сара Фрієр описує історію створення та еволюції Instagram. Журналістка подає «угоду століття» — купівлю Instagram   Facebook за 1 мільярд доларів в 2012 році як боротьбу ідеалістів і «продажників». Зрозуміло, хто виграв: саме тоді в Instagram з’явилася перша реклама.

Сара препарує «соцмережу заздрості», яка встановлює ідеали краси для всього світу та міняє життя цілого покоління. Так, в соцмережі заборонені екстремальні фото на краю прірви та обмежена реклама йоги та фітнесу, щоб користувачі не відчували свою недосконалість та що вони не досить instagrammable.

Фрієр показує як Instagram забезпечив вибуховий ріст цілим галузям економіки, як-от туризму та продажам модної кометики та одягу або тостам з авокадо в кафе.

«Без фільтрів» зачіпає два життєво важливих питання нашого часу: «Як великі технологічні компанії відносяться до дрібних конкурентів?» і «Як компанії, які працюють з соціальними мережами, змінюють життя нового покоління?» — каже редакторка Financial Times і голова журі Рула Халаф.

Феномен культури Кардаш’ян. Як знаменитості змінили життя у ХХІ столітті

Елліс Кешмор

Феномен Кім Кардаш’ян давно вивчають журналісти —  а тепер час прийшов і до серйозних досліджень. Головне запитання, яке мучить всіх: як не принцеса, не голівудська акторка стала кумиром мільйонів. Секрети прості:  блог в Instagram та після участь в реаліті-шоу «Сімейство Кардаш’ян». Зараз у Кім більше 30 мільйонів підписників – ненабагато менше, ніж населення в Україні. 

А ще корпорації оцінили Кім як найшвидший спосіб доставки інформації про свій товар до аудиторії. Адже всі хочуть білизну, помаду, будинок, і зрештою «попу як у Кім».

 

Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу

Джейсон Дорсі, Деніс Вілла

Покоління Z (народжені між 1996 та 2010 роком) радикально міняє усталені бізнес-правила. Автори опитали представників цього покоління, оцінили їх спосіб покупки товарів та послуг, а також, звички і навіть скрипт вибору відео на Youtube.
 Вийшло цікаво: молодь не помічає рекламу та автоматично її блокує, але цікавиться флешмобами та челенджами, ненавидять кредити та ще багато цікавого.

Компанії, які швидко зрозуміють особливості покоління Z, будуть рулити наступні 20 років. Залишилася дрібниця: вивчити інструкцію з перебудови компанії та адаптувати продукти, маркетинг та канали збуту під нове покоління

Мільйон підписників

Брендан Кейн

В Instagram продається все: від манікюру до автомобілів, котеджів та франшиз. І саме ця соцмережа стала майданчиком для найуспішніших інтернет—магазинів. Цінність книги в тому, що автор  описує свій власний досвід розкрутки акаунту – вже за місяць у нього було вже більше мільйона підписників зі ста країн. Головне правило можна сформулювати так: корегуйте продукт з врахуванням зворотнього зв’язку від ваших підписників.

 Книга Брендона Кейна входить в топ 3 книг про соціальні мережі на Amazon. Настав час і вам збільшити кількість підписників і продавати більше!

Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа

Мартін Томас

Автор написав посібник на основі інтерв’ю з теоретиками та практиками просування в соцмережах та більше ніж 12-річного досвіду семінарів та лекцій по соцмережам, а також підкріпив свій досвід статтями з Financial Times.

Акцент – на бізнес-стратегії для соцмереж та відповідях на популярні запитання. Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах?  Як не стати жертвою кібер-шахрайства?  Мартін Томас підібрав вичерпні відповіді для всіх, хто має справу з соцмережами.