Yakaboo Publishing вперше на Форумі видавців. Три новинки від видавництва

Yakaboo Publishing вперше на Форумі видавців. Три новинки від видавництва

До однієї з найбільших книжкових подій країни видавництво Yakaboo Publishing, яке вперше братиме участь у Форумі видавців, підготувало кілька новинок нон-фікшн літератури. Історія супер-стартапу Uber, змінені стани як двигуни прогресу та наукове дослідження про супербосів – буде цікаво.


1а

Стівен Котлер та Джеймі Уіл «Викрадачі вогню. Таємна революція змінених станів»

З англ. переклала Олександра Бойченко


Як склалася б історія людства, якби змінені стани не контролювалися релігією і численними заборонами? Чи зміг би екстаз стати рушійною силою прогресу? Чому деякі мегакорпорації та іноземні державні організації не шкодують грошей на те, щоб вводити своїх співробітників у зону, де свідомість вивільняється від пут думок і соціальних штампів? На ці несподівані, але надзвичайно цікаві запитання дає відповідь книжка Стівена Котлера та Джеймі Уіл.

Трохи про авторів. Стівен Котлер – відомий американський журналіст, який пише для New York Times, Wall Street Journal, Popular Science, автор науково-популярних книжок-бестселерів, що перекладаються багатьма мовами. Джеймі Уіл – науковець, що спеціалізується на антропології та нейробіології, експерт з лідерства й максимальної продуктивності.

Співпраця вийшла не просто продуктивною. «Викрадачі вогню» читаються як надзвичайно цікаве журналістське розслідування з точними даними, інтерв’ю та іншими уточнюючими матеріалами, але і як науково-популярна праця, де термінологія переплітається з авторськими формулюваннями.

Отже, предметом дослідження є екстаз – змінений стан свідомості, який за певних знань і умінь впливає на продуктивність людини, допомагає перестати «бути заручниками нашої невротичної свідомості».

Як приклад автори наводять Google чи спец загін морських котиків. Обидві організації ріднить усвідомлення того, що в кризових ситуаціях люди, які на них працюють повинні не просто реагувати так, щоб приносити користь, вони мають відкривати у собі креативність, суспільну свідомість заради спільної вищої мети. Оперуючи даними досліджень, що свідчать про зміни роботи мозку під час екстазу − акту «виходу за свої межі». При цьому в книжці зазначено, що здійснити такий вихід можна не лише за допомогою наркотичних речовин.

За допомогою психології, нейробіології, фармакології та технологій Стівен Котлер та Джеймі Уіл розкладають екстаз по поличках, долаючи застарілі уявлення про свідомість людини, заглядаючи у майбутнє, яке вражає своєю близькістю.

«Зосереджуючись лише на нинішніх способах досягнення високої продуктивності, ми не уявляємо собі, наскільки швидше можемо рухатися і наскільки більші території освоювати», − але цю ситуацію можна змінити, варто лише прочитати «Викрадачів вогню».


2а

Адам Лашинскі «Дика гонка. Як Uber підкорював світ»

З англ. переклала Ганна Лелів


Протягом року Адам Лашинські, журналіст, виконавчий редактор Fortune Magazine, вивчав характер і звички Тревіса Каланіка – одного із засновників Uber, керівника компанії (на момент написання книжки). Поставивши перед собою мету дослідити історію дивовижного успіху стартапу, який нині оцінюється в 69 мільярдів доларів, Лашинскі перевтілився у водія, супроводжував Каланіка в Китай, проводив багатогодинні інтерв’ю.

Старання журналіста перетворилися на книжку-розвідку про бізнес, заснований на харизматичності керівника, інноваціях та неабиякому ризику. Приземлений, популістський, надихаючий, високорозвинений і піднесений – стовпи бренду, під які Каланік підлаштовує власний образ і стиль життя.

Відомий як людина зі складним характером, схильна до несподіваних рішень і різких суджень, «він любить ставитися до всього легковажно, створювати атмосферу спонтанності». Але ближче знайомство, докладний опис усіх бізнесових інтриг доводять, що маска Каланіка приховує величезну любов і відданість до своєї справи.

Чимала частка тексту присвячена виходу Uber на азійський ринок. В ньому – вся складність ситуації компанії, яка вже не може зупинитися, проблема росту і самостійності, яку будь-якому керівникові треба вміти приймати. Але до цього були перші роки… Twitter, SoundCloud, Apple, Facebook – в цій історії буде чимало назв, без яких ми вже не уявляємо сьогодення. Ви здивуєтеся, наскільки всі вони пов’язані між собою. Коли Тревіс Каланік в 2010 році очолив Uber, той був ще крихітної компанією із Сан-Франциско, яка встигла перевезти трохи більше 400 пасажирів.

«На той час Каланік сприймав Uber як математичну задачу, яку треба розв’язати, – математика була його улюбленою метафорою для опису складних практичних викликів». Про дзвінки о третій ночі від клієнтів з проханням подати машину, технології, які змінили підходи до бізнесу, виклики і перемоги – про все це йдеться в історії одного з найуспішніших брендів останніх років.


3а

Сидні Фінкелстін «Супербоси. Як видатні лідери плекають таланти»

З англ. переклала Наталія Палій


На думку багатьох американських експертів Сидні Фінкелстін є одним із чільних світових мислителів у галузі менеджменту. Спеціаліст з лідерства та бізнес-стратегування, професор, очільник факультету лідерства в Школі бізнесу Така при Дортмутському коледжі, він є людиною, що керується найліпшим двигуном прогресу – цікавістю. Якщо перед Фінкелстіном постає ситуація чи завдання, яку кортить розв’язати, він починає серйозне наукове дослідження. Так само було із супербосами. За власним зізнанням автора, якось він замислився над тим, чому деякі успішні керівники не просто будують власну справу, але й створюють цілі дерева талантів, виховують менеджерів, що потім досягають таких само висот. Десять років аналізу дозволили науковцю виокремити особливі поведінкові моделі супербосів, розповідаючи про які Фінкелстін дає поради для інших керівників, які можуть щось наслідувати, щось відсікати, але вдосконалювати себе, щоб колись теж стати одним із супербосів.

В книжці наведено кейси вісімнадцятьох людей, кожен з яких у своїй галузі створив невеличку революцію, подарувавши професійній спільноті висококваліфікованих спеціалістів, талановитих керівників. Що цікаво, Фінкелстін для свого дослідження обрав дійсно широке тло: від ресторанів до спорту, від музики до IT-індустрії. І це справедливо, адже креативність – ознака не лише сфер, пов’язаних із культурою та мистецтвом. У праці зібрано історії про професійне життя Ральфа Лорена, видатного модельєра, Леррі Еллісона, голови корпорації Oracle, що найбільшим у світі розробником програмного забезпечення у світі, Білла Уолша, футбольного тренера, Майлза Дейвиса, відомого музиканта, Майкла Мілкена, фінансиста з Уолл-стрит, Джорджа Лукаса, режисера багатьох популярних фільмів, тощо. Кожен з героїв книжки належить до трьох категорій супербосів: бунтівників, славних виродків чи вихователів. Особливості цих груп автор докладно розбирає, наводячи приклади з досвіду тієї чи іншої особистості.

Від конкретного «Супербоси» переходять до загального: «Коли працівники звільняються, не забувайте про них і не вважайте їх зрадниками (що ще гірше). Натомість будьте розумними: дійте як зацікавлений хрещений батько і  підтримуйте із ними зв’язок». Фінкелстін дає низку порад і ключів до того, як стати супербосом, змінити стиль керування, забезпечивши компанії успішне майбутнє. І не послухатися автора дуже важко, адже переваги лідерства він наводить дуже переконливо.


Читати: Новинки нон-фікшн Форуму видавців в Yakaboo (список доповнюється)

Анастасія Герасимова
Літературний оглядач, pr-менеджер Yakaboo.ua

11 thoughts on “Yakaboo Publishing вперше на Форумі видавців. Три новинки від видавництва

    Залишити відповідь