Marketing.Pr.Digital. Що радять читати спікери ВШК?

Іноді ми так сильно занурюємося в роботу, що не помічаємо, як стрімко змінюється ринок і обростають бородою наші знання. Що робити? Вища Школа Комунікацій запропонувала рішення – не панікувати, а всього на чотири дні вирватися з рутини, «звірити годинники» з топовими експертами і отримати правильний вектор (плюс енергію) для розвитку себе і свого бізнесу на найближчі півроку.

Цими чотирма днями став курс Marketing.Pr.Digital (22-25 березня).

Пропустили подію? Заплануйте відвідати наступну! А тим часом почитайте книжки, які радять спікери Вищої Школи Комунікацій. Для розвитку своїх професійних якостей, креативу, самовдосконалення та просто приємного дозвілля.


26_12_03

Олег Киселица

Креативний директор Kinograf – найефективнішого рекламного агентства України

  1. Незнайка на Луне. Микола Носов
  2. Одинокий город. Упражнения в искусстве одиночества. Олівія Ленг
  3. Поль Сезанн

26_13_03

Наталія Волкова

Chief Culture Officer в дослідницькому проекті Die Kulturträger

  1. Фізика майбутнього. Мітіо Каку
  2. Эффект Медичи. Возникновение инноваций на стыке идей, концепций и культур. Франс Йоханссон
  3. Chief Culture Officer: How to Create a Living, Breathing Corporation. Grant McCracken

26_14_03

Сергій Комберянов

Президент Lean Institute Ukraine

  1. Машина, що змінила світ. Історія лін-виробництва – таємної зброї “Тойоти” в автомобільних війнах. Деніел Рус, Джеймс Вомак, Деніел Джонс
  2. Лідерство в стилі Lean. Шлях до постійного вдосконалення вашого бізнесу. Джим Ланкастер
  3. Стартап без помилок. Ерік Райз

Артем Цимбал

Співзасновник дизайн-агентства Artkai і тренер бізнес-школи Profi Space. Член журі на Awwwards.

  1. Людина розумна. Історія людства від минулого до майбутнього. Юваль Ной Харарі
  2. Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему. Клотер Рапай
  3. Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал. Том Келлі, Девід Келлі
  4. Думай как дизайнер. Дизайн-мышление для менеджеров. Тім Огілві, Жанна Лідтка
  5. Платон о знании в борьбе с сенсуализмом и рассудочным эмпиризмом. Анализ диалога “Теэтет”. Микола Скворцов

PR-директор інтернет-магазину modnaKasta.ua

  1. Продається все. Джефф Безос та ера Amazon. Бред Стоун
  2. Powerful: Building a Culture of Freedom and Responsibility. Patty McCord
  3. П’ять вад у роботі команди. Історії реальних викликів та перемог. Патрік Ленсіоні
  4. Время Березовского. Петр Авен
  5. Мой взгляд на будущее мира. Лі Куан Ю

28_2_03

Юлія Кішинька

Маркетинг-консультант, співвласниця консалтингової компанії DOitWELL

  1. Спиральная динамика. Управляя ценностями, лидерством и изменениями в XXI веке. Дон Бек, Кріс Кован
  2. Построение бизнес-моделей. Настольная книга стратега и новатора. Олександр Остервальдер
  3. Эти важные мелочи. 163 способа добиться совершенства. Том Пітерс

Світлана Павелецька

Керівник PR-департаменту 1+1 медіа

  1. Планета Pixar. Моя неймовірна подорож зі Стівом Джобсом у створення історії розваг. Лоуренс Леві
  2. One World One Company. Фредерік Харен

28_1_03

Андрій Длігач

Генеральний директор групи компаній Advanter Group. Доктор економічних наук

  1. Водители фрегатов. Микола Чуковський
  2. Із зоряних щоденників Ійона Тихого. Станіслав Лем

Читати: Just do it! Мотивуйтеся правильно

Читати: Долина богів. Історії з Кремнієвої долини. Уривок із книжки

Читати: 12 біографій відомих людей, які надихають на нові звершення

Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)

10 thoughts on “Marketing.Pr.Digital. Що радять читати спікери ВШК?

    Залишити відповідь