Протягом минулого року я прочитала багато професійної літератури для самовдосконалення як підприємця та видавця. Деякі книги стали мені в нагоді багато разів. Більшість із них, на жаль, досі не видані українською мовою.
1. Social Media ROI: Managing and Measuring Social Media Efforts in Your Organization by Olivier A. Blanchard
Біблія SMM, ця книжка пропонує практичні рішення для усіх аспектів роботи із новими медіа: від структурування програм залучення читачів до визначення показників оцінки успішності та управління PR-кризами. Вона стане у нагоді, якщо ви щойно запускаєте SMM-платформу або хочете налагодити комунікації великого підприємства.
2. Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal by Oren Klaff
Як створити вдалу презентацію? Як надихнути співрозмовника та змусити його до вас прислухатися? Тут структуровано важливі принципи презентацій – і, що важливо, ця книга мотивує. Гарний вступ для майбутнього гуру пітчінгу.
3. Positioning: The Battle for Your Mind by Al Ries, Jack Trout
“Позиціонування” описує революційний підхід до виокремлення особливої риси продукту чи бренду. Це класика світової бізнес-літератури.
4. Getting to Yes: Negotiating Agreement Without Giving In by William L. Ury, Roger Fisher, Bruce M. Patton
Моя настільна книга, тож недаремно “Основи” видають її українською вже у лютому 2016 року. Поради щодо прийомів ведення переговорів можна застосувати вдома, на роботі, в колі друзів. Досить корисна книга для напружених українських реалій.
5. Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content by Ann Handley
Для вдосконалення навиків письма в усіх сферах – від ділового листування до створення важливих презентацій. Використовуючи набутки журналістики та маркетингу, автор прагне навчити писати якісний цікавий контент.
10 thoughts on “Топ-5 книжок від директорки видавництва “Основи””