Видавничий бізнес зсередини: практичне керівництво користувача

У кожному жанрі або категорії є книги, які можна радити як панацею – вони однозначні корисні й не зайвим буде їх прочитати. У класиці української літератури це неодмінно Франко чи Шевченко, в научпопі це Хокінг, а якщо брати таку вузьку категорію, як книговидання, то це – «Видавничий бізнес зсередини. Від рукопису до бестселера» Тетяни Верби.

Чим же примітна ця книга? Перш за все тим, що вона рівно про те, про що її заголовок. Жодних сюрпризів! А ще вона має кілька способів застосування.

По-перше, як покрокова інструкція.

Кожна з тринадцяти глав присвячена певному етапу книговидання і заснування видавництва – від підготовки та презентації рукопису автором до просування надрукованої книги видавництвом. Хто потрібен для повноцінної роботи видавництва? Як правильно підготувати макет до друку? І що це за код ISBN на кожній книзі? На всі ці та інші питання тут є відповіді.

По-друге, як підручник.

Тетяна Верба написала на подив змістовну і лаконічну книгу – 208 сторінок тільки практичної інформації. У ній немає тисяча і однієї історії успіху з життя видавництва «Баланс Бізнес Букс», зате є все необхідне, щоб створити ту компанію, яка зможе з нею зрівнятися. Тут присутня неймовірно важлива емпірична складова, без якої будь-яку книгу в нон-фікшені я вважаю неповноцінною і чим, на жаль, грішать зараз дуже багато видань бізнес-літератури, спираючись мотивуючі тексти, а не на навчальні. Саме тому «Видавничий бізнес зсередини» можна сміливо радити студентам – це справжня квінтесенція знань для тих, хто вчиться видавничо-поліграфічній справі.

По-третє, як просто корисна книга.

Аудиторія цього видання справді широка. Це і підприємці, і студенти, і автори. Але насправді, воно буде корисне для всіх, хто хоч якось бере участь в тривалому і, часом, непростому процесі донесення готового продукту до рук читача. Це і менеджери із закупівель, і логісти, і PR-менеджери, і продавці книгарень. Адже щоб робити свою роботу якісно, дуже корисно знати, що зробили з книгою до тебе і що ще належить зробити, щоб книга була прочитана.

Ну і, зрозуміло, ця книга буде корисна просто свідомим читачам, які тепер можуть зазирнути за лаштунки видавничої справи і дізнатися, через що пройшла книга, щоб вони змогли її прочитати. Ніякої магії, ніяких секретів, а тільки старання величезної команди, яка працює з однією лише метою – прочитана з задоволенням і користю книга.

Ірина Ночна

Купити книжку в Yakaboo.ua

Ірина Ночна
Латентний лінгвіст. Щиро вірю, що книжки можуть бути добрими друзями. У вільний чай танцюю, генерую ідею та милуюся равликами. Можу сказати «Я люблю читати» сімома мовами (і не зупиняюся на цій цифрі).
https://www.facebook.com/irine.nightly

9 thoughts on “Видавничий бізнес зсередини: практичне керівництво користувача

  1. Have you ever heard of second life (sl for short). It is essentially a game where you can do anything you want. sl is literally my second life (pun intended lol). If you want to see more you can see these Second Life websites and blogs

  2. Have you ever heard of second life (sl for short). It is essentially a game where you can do anything you want. Second life is literally my second life (pun intended lol). If you want to see more you can see these Second Life websites and blogs

  3. Have you ever heard of second life (sl for short). It is essentially a game where you can do anything you want. Second life is literally my second life (pun intended lol). If you want to see more you can see these second life websites and blogs

  4. Have you ever heard of second life (sl for short). It is essentially a video game where you can do anything you want. sl is literally my second life (pun intended lol). If you want to see more you can see these sl websites and blogs

Залишити відповідь