Тим, хто не промине нагоди: ділова література від #книголав

Люди, які мають хист до підприємницької діяльності, знають, наскільки важливо у житті та бізнесі реагувати вчасно на “вікна можливостей”.

«Успіх залежить від того, наскільки ви реагуєте на неочікувані можливості», — казав відомий американський бізнесмен, магнат Росс Перо. У сьогоднішньому випуску пропонуємо вам потренуватися в умінні скористатися зі слушної нагоди. Дібрали для вас кілька видань від видавництва #книголав, які варті того, щоб розміститися на поличці, а то й на столі сучасної людини.

Як завжди, найкраще та найцікавіше про те, як навчитися новому та важливому в динамічному та непростому світі бізнесу та відносин між людьми.
Прокачуйтеся з нами!


45f3a11693ab4b37b55cd47f3fb8da22

«Стратегії і тактики спілкування» Патрік Кінг


Бракує переконливості у розмовах? Відчуваєте невпевненість у спілкуванні? Любите програвати в пам’яті невдалі дискусії? Тоді ця книга точно для вас – ми давно не бачили настільки хорошого посібника з мовлення.

Кінг дібрав найсвіжіші досягнення комунікативної науки, а також чималий практичний досвід. Йому вдалося розробити і справді дієві, ефективні рекомендації для того, щоб перетворити вас як мовця на митця.

Не обійшлося, звісно, і без психології, адже щоб виглядати впевненим та сильним, необхідно бути… впевненим та сильним. Тож автор роз’яснить, як вгамувати внутрішні хвилювати та повірити в себе, щоб у вас повірили інші.

Цілих 18 розділів, кожен з яких детально описує один прийом чи техніку, або ж крок до того, щоб стати вмілим оратором. Повірте, вам буде цікаво, а результати не змусять себе чекати!


2m626dr

«Сила позитивного Ні. Як сказати “ні”, але зберегти угоду і стосунки» Вільям Юрі


Думаємо, ви бачили у соцмережах флешмоб історій про таке важливе “ні” у нашому житті під гаслом #маюправосказатині. Ця книга – про те, чому і як важливо відмовлятися, але не закривати цим словом шляхи у своєму житті.

Автор розкаже про те, чому не вчать у школах і університетах. Здавалося б, уміння сказати “НІ”, при цьому не образивши когось, має бути простим, натомість це ціла наука, яку варто опанувати кожному, хто не живе на безлюдному острові.

Пропоновані Юрі правила можна використовувати як у діловому спілкуванні, так і у приватному житті. Адже, зізнайтеся, сили відмови часто потребує навіть спілкування з найдорожчими та найближчими людьми.

Ба більше, його методика допомагає зберегти і власну енергію та гідність, і приязні стосунки із геть різними людьми. Крім того, ви навчитеся захищати себе від маніпуляцій та людей, які полюбляють використовувати інших виключно з корисливими цілями. Бережіть себе – та вчіться казати “ні”.


37fotci

«Як управляти своїм босом» Джон П. Коттер, Джон Дж. Гебарро


Усе те про відносини з керівництвом, про що ми говоримо пошепки на перекурах та за кавою з друзями, проте ніколи не порушуємо на робочих нарадах. Складнощі, підводні камені та можливості у непростій ієрархії чудово розкладає по поличках ця книга.

Ви разом з авторами проаналізуєте типові ситуації, які виникають в офісі між менеджерами та підлеглими, та зрозумієте, як можна щоякнайкраще уникати конфліктів, протистоянь та суперечок, натомість будувати взаєморозуміння та довіру.

Крім того, вам належить розібратися із стилями управління різних (типів) менеджерів, а також — виявити їхні слабі місця. І не для того, щоб штрикати туди вістрям своєї іронії! Навпаки – щоб підтримати їх власними сильними якостями.

Звісно ж, не обійтися і без розмов про цілі та задачі. Автори допоможуть вам розібратися з власними планами, оцінити наміри свого боса – та зробити їх паралельними, аби ви працювали в єдиному та комфортному для обох напрямі.


4

«Як управляти собою» Пітер Ф. Друкер


Питання про те, як пізнати себе та як з отриманим знанням бути, бентенжить людину від давніх часів. Книга Друкера — просто написаний взірець того, як можна доступно роз’яснити каверзи відносини людини з самою собою.

«Як управляти собою» детально пояснить, як визначити власні сильні сторони, як дослідити свої типові способи організації праці та спілкування, як змоделювати «ідеальне» місце роботи та середовище існування.

Ви опануєте мистецтво «фідбеку» — отримання та аналізу зворотного зв’язку від людей та світу. «Щоразу, ухвалюючи ключове рішення, запишіть очікувані результати. За 9-12 місяців порівняйте досягнення із очікуваннями». Звучить просто, але ви здивуєтесь від висновків, які зробите.

Друкера не дарма називають класиком науки менеджементу. Він пропонує логічні, чіткі та прості правила розуміння себе та свого місця у цьому світі та його частинах. Спробуйте — і переконайтеся, що це працює.


5

«Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній» Річ Карлгаард


Знаний дописувач Forbes розкриває те, що стає наріжним каменем успіху багатьох компаній, та часто залишається непоміченим — а саме людські якості та відносини. Карлґаард досліджує тонкощі «м’якої сили» у бізнесі, від довіри до командної роботи.

«Людський фактор» розкаже, як розумно створити сильну команду, кожен член якої буде мотивований на ефективність та успіх. Карлґаард роз’яснює власний рецепт людського фактору — довіра, розум, командна робота, смак, історія.

Книга розкаже не лише про те, як будувати колективи та керувати компанією. Ідеться і про те, як формувати успішні стосунки з людьми. Багато для кого «Людський фактор» стане мотиватором переглянути власну кар’єру чи поведінку, а також надихнутися на нові успіхи.

Прикладів того, як можна зберігати конкурентоспроможність в епоху розвинених технологій також достоту. Опановуйте нові soft skills — так звані «м’які навички», які сьогодні відіграють дедалі важливішу роль.


Читати: Книги-ключі: 5 книжок, які відкривають світ звичайних чудес

(Visited 319 times, 1 visits today)
Yakaboo
Yakaboo
Найбільша online-книгарня України. Любимо книжки понад усе:)