Топ-5 книжок про секрети комунікацій від Галини Грубляк

Галина Грубляк − керівник відділу корпоративних комунікацій “1+1 Media”, спікер “CASES: Summer”. Маючи великий досвід роботи в індустрій ЗМІ та комунікацій, ділиться книжками, які варто прочитати для професійного розвитку й більшого розуміння галузі.


1

Кристофер Бакли «Здесь курят»


Я займаюся комунікаціями більше 10 років. Й за цей час встигла побувати і в раю і в пеклі. Розумію, яке має бути ставлення до тих чи інших ситуацій. В цьому допомагають деякі книжки, наприклад, «Здесь курят» Крістофера Баклі, яку варто прочитати як тим, хто вже давно працює в PR, так і тим, хто лише починає. Хоча, я б її радила не тільки піарникам, а й тим, хто займається бізнесом. Це оповідь про трьох піарників, що працюють в сферах, які емоційно далеко близькі іншим людям: тютюновий, алкогольний й збройний бізнеси. Чому її варто прочитати? Книжка ідеальна з точки зору кризових комунікацій, ситуацій, коли твою компанію трусить. Крім того, вона є хорошим прикладом того, як можна переконувати словами, як треба правильно вести переговори, як зберігати спокій, коли ти маєш свою точку зору і тобі необхідно її відстояти чи подати для аудиторії.


2

Кристофер Бакли «Господь − мой брокер»


Книжка, яка багатьох змушує протверезіти, адже є жорсткою сатирою на тих людей, які позиціонують себе як гуру саморозвитку. Лише варто прочитати їхні книжки чи відвідати тренінги, як ти досягнеш неймовірного успіху… Баклі саме показує ці речі, висміюючи їх, розповідаючи про те, як ці маніпуляції працюють із середини. Не буду розповідати сюжет книжки, але зазначу, що її варто читати, щоб залишатися самим собою і краще відчувати власні внутрішні потреби, а не жити думками і настановами інших людей.


3

Анита Элберс «Стратегия блокбастера»


Вона про масштабне мислення, про те, як вийти за межі власного болота, чи за рамки ринку, в якому ти постійно варишся, про те, як дивитися навкруги, бачити, які підходи імплементують ті чи інші компанії в своїй роботі й вміти використовувати чужі кейси на свою користь, навіть якщо йдеться, з першого погляду, про галузі, які геть далекі від справи, якою ти займаєшся. Авторка вчить діяти, незалежно від того, великий чи маленький у тебе бізнес, адже за допомогою глобального проекту можна закрити низку стратегічних завдань і принести собі славу, варто лише наважитися.


4

Саймон Сінек «Почни з чому»


Це книжка про справжність. Про те, що є всередині успішних бізнесів такого, що дозволило досягти високого результату, що треба на самому початку закладати в компанію, щоб вона стала такою процвітаючою як Google чи Apple. Сінек пише про цінності, які допомагають розвиватися. Його книжка вчить тому, що в сучасному світі вже стало трендом, − природності, справжності. Тільки завдяки ним можна безперервно рости й бути цікавим своїм партнерам, співробітникам, споживачам.


5

Сальвадор Дали «Дневник одного гения»


Так, ця книжка вибивається з того переліку, що наведено вище. Але чому я раджу її почитати? В силу професії, коли ти займаєшся піаром чи комунікаціями, ти стикаєшся з великою кількістю різних людей. Не всіх їх вдається зрозуміти. Але твоя робота полягає в тому, щоб проаналізувати, прийняти, а інколи й переконати. Саме цьому допомагає книга про м’яко кажучи дивакуватого художника, який став відомим на весь світ. Вона потрібна тоді, коли тобі хочеться залізти комусь в голову, щоб зрозуміти, що там відбувається і чому приймаються певні рішення. Моментами потрібно прийняти те, що здається божевіллям, якщо воно приведе компанію чи проект до успіху.


ЧитатиСвітлана Павелецька: «Наша аудиторія – розумні люди, які не можуть не розвиватися»
Читати5 книг для успіху в креативному бізнесі
ЧитатиТоп-5 книжок від директорки видавництва “Основи”

(Visited 166 times, 1 visits today)
Анастасія Герасимова
Анастасія Герасимова
Літературний оглядач, pr-менеджер Yakaboo.ua