Топ-5 книжок від директорки видавництва “Основи”

Протягом минулого року я прочитала багато професійної літератури для самовдосконалення як підприємця та видавця. Деякі книги стали мені в нагоді багато разів. Більшість із них, на жаль, досі не видані українською мовою.

1. Social Media ROI: Managing and Measuring Social Media Efforts in Your Organization by Olivier A. Blanchard

1

Біблія SMM, ця книжка пропонує практичні рішення для усіх аспектів роботи із новими медіа: від структурування програм залучення читачів до визначення показників оцінки успішності та управління PR-кризами. Вона стане у нагоді, якщо ви щойно запускаєте SMM-платформу або хочете налагодити комунікації великого підприємства.

2. Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal by Oren Klaff

2

Як створити вдалу презентацію? Як надихнути співрозмовника та змусити його до вас прислухатися? Тут структуровано важливі принципи презентацій – і, що важливо, ця книга мотивує. Гарний вступ для майбутнього гуру пітчінгу.

3. Positioning: The Battle for Your Mind by Al Ries, Jack Trout

3

“Позиціонування” описує революційний підхід до виокремлення особливої риси продукту чи бренду. Це класика світової бізнес-літератури.

4. Getting to Yes: Negotiating Agreement Without Giving In by William L. Ury, Roger Fisher, Bruce M. Patton

4

Моя настільна книга, тож недаремно “Основи” видають її українською вже у лютому 2016 року. Поради щодо прийомів ведення переговорів можна застосувати вдома, на роботі, в колі друзів. Досить корисна книга для напружених українських реалій.

5. Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content by Ann Handley

Acr34997289447376817469.tmp.pdf

Для вдосконалення навиків письма в усіх сферах – від ділового листування до створення важливих презентацій. Використовуючи набутки журналістики та маркетингу, автор прагне навчити писати якісний цікавий контент.

(Visited 2 182 times, 1 visits today)