Наві Раджу, Джайдіп Прабху. “Економні інновації. Як створити більше з меншими ресурсами”, K.Fund

Книга місяця на Amazon.com

Нова книга із серії Economist Books. Цього разу мова йде про революційну тенденцію у глобальному бізнесі – економні інновації.

За допомогою цього підходу багато провідних компаній змінили управлінське мислення і навчилися створювати високоякісні продукти з обмеженими ресурсами. Сьогодні ринок товарів, що випускаються за принципом економних інновацій, оцінюється у трильйон доларів і зберігає величезний потенціал подальшого розвитку.

Книга містить цінні приклади застосування економних інновацій і пропонує алгоритм їх впровадження у будь-якій компанії. Автори впевнені, що в недалекому майбутньому ці знання стануть необхідною умовою проведення будь-якої бізнес-активності.

Принцип «Робити більше, використовуючи менше» не може бути відповіддю на складні економічні питання. Він повинен стати важливою довгостроковою бізнес-стратегією для тих компаній, які визнають нову реальність. Ті ж, хто її заперечують, приречені на зникнення… Однак визнання нової реальності та повна готовність до неї дуже різні речі. Саме для вирішення цієї проблеми книга, яку ви тримаєте в руках, обов’язково стане у нагоді. Раджу та Прабху демонструють, як і чому концепція економних інновацій повністю трансформувалася зі звичайного терміна школи менеджменту в головне питання для керівництва компаній. Шляхом аналізу результатів низки досліджень вони здобули безперечний доказ того, чому «час обмежень» може стати «часом можливостей» для тих, хто має кардинально інший підхід до інновацій”, – Пол Полман, генеральний директор компанії Unilever.

У розрізі ресурсних і часових обмежень здатності конкурувати дорівнюють здібностям швидко, дешево і якісно винаходити, впроваджувати, виробляти, продавати, керувати, просувати (можна дібрати ще близько 100 слів, суть яких зводиться до значення «майстерність перемагати в умовах ринку»), маючи у своєму розпорядженні набагато менші бюджети і можливості, ніж конкуренти… У таких економічних умовах народжуються проривні інновації, здатні змінювати статус-кво на ринку і виводити компанії у лідери. Саме про економні інновації йдеться у цій книзі: вона містить біля 50 бізнес-кейсів, що демонструють основні принципи комбінування економії та інноваційної діяльності.”, – Валерій Фіщук, менеджер з розвитку бізнесу Cisco в Україні та країнах СНД.

Купити в Yakaboo.ua

(Visited 424 times, 1 visits today)